Jump to content

Как да познаем реални км и сервизни книжки


Recommended Posts

Аз във Франция и Италия не видях толкова хубави коли колкото в България съм виждал честно, направо съм изумен не съм очаквал такова нещо! А относно бабичките, ако не си гледал това виж го да те развесели малко http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/ne-kupuvayte-ot-babichki.html :hilezh:

готино колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 140
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При старите коли повечето е на късмет.Има един колега с Пасат той ги разбира.Беще казал някаде че е купил 3 коли от Горубляне и 3-те перфектни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз работих в Базел. Тийм-шефът идваше всеки ден от Фрайбург с едно Голфче 4 TDi с 90 к.с. Така както беше на 50г и много кротък човек всъщност караше доста бързо по нашите представи. Това Голфче по някое време ще се появи тук на 150000 км и някой ще пише каква страхотна кола си е купил и как й сложил чип и колко вървяла и била икономична. Качественият контрол си беше швейцарец на 60г и караше едно VW New-Beetle с толкова превъзнасяният във този форум 1.8Т двигател. Той ме е возил доста и караше много бързо както в града така и по шосе. Километражът показваше 230000. Протече му водната помпа, той не се разплака и не си оскуба косата, че някой го е прекарал. Оправиха му колата в рамките на 1 работен ден. Всичко върви по ноти без всякакво напрежение...

Това просто е друг Свят, където хората не се замислят за всички тези дреболии като това на колко км им е колата. Двигателят се води резервна част. Щом се издуха - сменят го с нов!

Аз лично съм убеден че у нас се продават 2 типа коли. Едните са масовите и евтини и са на 500000+ км, които просто вече са изтъркани отвсякъде и са омръзнали на предишния собственик. Другите са скъпите за нас гъзарийки с някакъв тежък дефект или удар, от които европейските им собственици бързат да се отърват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са му дали информация защото на колите в Италия не им се води подобна история в базата данни.

Хех...дори тук записват посещенията в сервиза. Когато лятото исках да проверят дали има нови версии на софтуера на мотора веднага ми казаха, че колата е минала сервизна акция, която е включвала ъпдейт миналата година, което беше направено тук в Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите са най-относителното нещо в една кола честно казано,виждал съм всякакви случки и мога да твърдя че 60% от колите се карат средно по 20-25000 км на година,има други които се разкъртват от каране като служебни,и трета група на хора които си ползват колите значително по малко поради факта че карат и служебни,така че не може всички да са под един знаменател.В заключение най-важна е цената колкото е по скъпа навън толкова е по истинска/има и прецеденти/ а справка в лицензиран сервиз може да изясни реалните километри и състояние на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A3_Ambition, on 03 януари 2011 - 17:24, said:

Значи относно VIN-a в Порше, като отидох и точно за това ги питах - мога ли да разбера нещо повече за колата - обслужване, ремонти и т.н. щот според мен 100% излиза някаква информация, нищо че е от Италия, а тия казаха, че не можели да ми предоставят такава информация.

Странно, на мен в Юнитрейд или вече Сакар Ауто(Овча Купел, София) няколко пъти са ми давали такава информация, изключително бързо и напълно безплатно. Някой или не е знаел за какво става въпрос или по някаква причина ти се е направил в Порше. Всяко докосване на колата до официален сервиз се вкарва в базата данни.

В Порше не дават инфо, нито в Запад (Ауди), нито в Изток (Фолксваген). Независимо дали си само с ВИНа, или с колата и документи, че е твоя. И на мен са ми го казвали и на двете места, различни хора по различно време. Пълната история се предоставяла само след писмена молба до и изрично разрешение на някой голям шеф... Иначе подробности в диалогов режим на място -- зависи колко скучае човека от другата страна. Докато ходех там по обслужване и диагностики винаги съм подпитвал -- някой път са ме отрязвали направо, някой път са ми казвали доста подробности.

Не знам доколко електрониката на Ауди и ФВ е еднаква по отношение на километрите. Но на Пасат 2001г. (B5.5) със сигурност километрите се връщат без това да се усети някъде. Моята кола я купих с 105к по километраж, като минава всички проверки, вкл. в Порше (поне доколкото разибирам логовете от диагностиката, които са ми дали). Това при положение, че е влизала за последно в официалния сервиз на около 350к (в Швейцария).

Така че -- не гледайте километрите, не помагат. Гледа се състоянието на колата, не километража. Той е важен само ако може да го използвате да свалите някой и друг лев от цената :lol:

Сервизни книжки -- ако ви вършат работа (т.е. последната дата е относително скорошна), ги носите в официалния сервиз и искате да удостоверят дали са истински (т.е. да сравнят с тяхната база). Но повечето книжки, които съм виждал, са безполезни, дори да са истински. Последната дето я гледах свършваше 2004г. (за кола 2000г.) при около 150к км, на таблото пишеше 160к км :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз лично гледам и състоянието на салона и други външни видими белези - ако е прекалено захабено и амортизирано нещо на външен вид, представям си колко е карана тази кола. Относно реалните километри, знам, че били "скрити" на няколко места по компютъра, като все на едно от тях може да се види от Порше щот тия колкото и да се мъчат не могат да имат сервизните уреди дето ги ползват в Порше, но аз тръгнах оттам, че то състоянието до голяма степен зависи от изминатите км щот двигателят и електрониката са ти най-скъпите по колата, останалото и да е скъпо се сменя по-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така че -- не гледайте километрите, не помагат. Гледа се състоянието на колата, не километража.

Нашите джамбази, като ти сменят седалките, волана, педалите и някое копче - какво правим?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, Хора това само аз ли го знам или и други. От морга в Италия или Германия или Швейцария може да купеиш документи (сервизна история) от тоталка примерно на 125000 км. за 150 - 300 еuro. !!! :dance: и така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry,но докато се оправи форума така ще е. Vankata_84 писал си ми съобщение,но нямам достъп до него,дава ми грешка пиши ми на email tbm@mail.bg ili skype: integrale45

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че не е нужно да се прави анализ на състоянието и километрите на един автомобил, да се правим на големи познавачи или да робуваме на някакви формули за пробега ако този автомобил се купи от правилното място... А такова място е всеки дилър или така наречения Handler в Германия. Почти всички марки, имат собствен знак за качество на автомобилите до 6 год. или 120 000 км. и този знак е подплатен с една или две годишна, международна гаранция. Такъв знак е Audi Gebrauchtwagen:plus, Mercedes-Benz Junge Sterne, BMW Premium Selektion,Volkswagen Das WeltAuto, Toyota Geprufte Gebfauchtwagen, Volvo Select и т.н. и т.н. И ако има такъв знак на автомобила, то всякакви анализи за състоянието на една кола, стават меко казано-смехотворни. Дори преди месец пътувах до Германия за "нов" стар автомобил и установих, че в сервизната книжка, нищо не пише, като дори книжкта много малко прилича на добре познатите ни сервизни книжки. На въпроса ми защо е така, търговеца ми посочи небето и каза, че всичката информация е в глобалната мрежа и всеки дилър има права да изтегли историята на колата, като книжката няма място в тази схема... А за мое успокоение, ми направи разпечатка с последното обслужване на автомобила. Не искам да кажа, че в България не се намират хубави автомобили, но според мен по-добре някое евро по-вече и разходка до Германия, от колкото девиза "търся хубаво и евтино"и разходка до Горубляне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW-тата се прави една шашма с контактния ключ,не помня какво беше точно завърташ и задържаш нещо и ти пълни километража и оборотите и ти показва реалния пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам , ако джамбазина е добър хакер или е платил на добър хакер , няма никакъв начин да разбереш на колко е твоята . . . Също като да се чудиш , с колко е била жена ти , преди тебе :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам , ако джамбазина е добър хакер или е платил на добър хакер , няма никакъв начин да разбереш на колко е твоята . . . Също като да се чудиш , с колко е била жена ти , преди тебе :)

Че и по време на тебе rolleyes.gifhilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой може ли да каже за 15 години и горе-долу колко к.км ще умрат тампоните на двигателя и скоростите на Б4 с АБК мотор? Задавам си този въпрос, защото при подмяната на мойте заминали такива свалих ориджинал тампони щамповани от ФВ Ауди. На километража показва 195к.км и салона е изключително запазен наравно с волана дори. Италиянка е и един Пловдивчанин я е търкалял само в БГ около 5 години. Твърди, че я е карал малко. Та да си попитам аз. Гледам, че и съединителя ми е за смяна вече, ако и той е оригинален мога ли да приема, че що-годе показанието на километража е вярно или е връщана поне с мъничко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се сетя за старата ми А4ка (95г) направо ме напушва смях.Взех я 2008 на уж 160к км.Та миналата година малко преди да я сменя бях решил да махна кората на капака (нямам идея защо, просто ми беше интересно има ли нещо от долу) и имаше бележка за смяна на маслото от 2006г. на която пишеше че последната смяна е била 03.04.2006 на 290к км.Като цяло купето беше много ама много запазено, единствено имах проблеми с окачването и климатика:f_ck_you: Имах приятели които ми обясняваха, че колата е на реални км, като гледаха купето и външността на колата.Не мога да разбера подобен тип хора как вярват на км от километражи и подобни.Масово българина като види някоя кола на горубляне от 96-7-8-9 на 120-180к и вярват, че даже спорят че са реални.Много сме зле българите за жалост.А сега относно новата ми А4ка взех я на 130к км, производство 2004г, от най-добрия ми приятел, който също продава коли на Горубляне.Хубавото е, което си е до някъде гаранция, поне за мен, че тъй като баща му си я караше, и знам цялата история - какво-кога е сменяно, кога е обслужвана, на колко километра е взета и коя година.Да чукам на дърво всичко е перфектно за сега :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то и на 300к км да е била пак не е нищо това, проблемът е, че се продават "едномилионки" като за такива на по 150-200к км. За Ауди и 500к. да е, ако е поддържана добре, не би трябвало да има проблеми или поне така са ми казвали от няколко места вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги са ме побивали тръпки от легендите за Горубляне. Мой близък приятел си купи Голф бензин оттам, преди 4 години. Незнам колко км му е нарпавил досега, но не са малко. Колата и до днес няма троп-хлоп....само гуми, малсла и бензин. В сравнение на това ..аз купих а4-ката есента '09 и досега хвърлих над 2к лева в нея. Просто да се чуди човек...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги са ме побивали тръпки от легендите за Горубляне. Мой близък приятел си купи Голф бензин оттам, преди 4 години. Незнам колко км му е нарпавил досега, но не са малко. Колата и до днес няма троп-хлоп....само гуми, малсла и бензин. В сравнение на това ..аз купих а4-ката есента '09 и досега хвърлих над 2к лева в нея. Просто да се чуди човек...

Дупница и те не са за подценяване.Преди няколко години купих един Голф оттам и ОХХХХ още си го спомням.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми е чудно какво толкова ви бърка , дали колата е на 250 000 или на 400 000 . Много по-важно е как е карана,как е поддържана и дали километрите са на магистрала или в града , навъртени .... а това няма как да го пише в сервизната книжка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Един познат на баща ми кара А6 Ц4 96-та - човекът си я купил чистак бърсак от Германия и до ден днешен я кара - колата е гаражна и е на 155 000 км - двигателят е АЦЕ 16в - просто няма толкова запазена кола на тия години аз лично бях изумен ! Как мърка като котенце двигателят и за миг немога да я сравня с а6-ците на горубляне на "реални километри" и с сервизни книжки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един мой бивш колега си купи Форд Фокус дизел италиански внос от Горубляне. С измит двигател, на километража пишеше разбира се 136000 километра. Кара го вече 3 години и не е пипнал абсолютно нищо, дори тампон на носач не е сменил. Nada! Не харчи грам масло и върви супер яко. Просто колата е перфектна, а на всичкото отгоре му бяха направили и добра цена. От друга страна, аз си купих моята кола преди 3 години някъде, за това време съм правил 50000 неща по нея, всичките и собственици в БГ са ми приятели и знам, че си поддържат колите перфектно, знам че е купена от физическо лице на 148000 километра през 2004 г. със сигурност, сега в момента е на 280000, от които аз за три години съм и навъртял около 80000. Не е и помирисвала Горубляне, ма се чупи повече. Що така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...