audifanatic Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Добър Вечер Колеги ! И аз да питам по моя въпрос ... Таа значи днес мих колата след като приключих забелязах как на пасажерското място долу в краката леко капе вода .. Сетих се , че най-вероятно влиза от към филтъра за купето дето е и така се оказа. Нямам филтър не знам защо но е махнат ... Мокро е точно преди вентилатора и явно пропуска и влиза вътре в купето ? Посъветвайте ме какво да правя , че е разглобена. Ако ще се прави ще я карам на майстор , защото никога не съм стигал до там да свалям цялото табло и си нямам на представа как става .. Мерси ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 намираш си филтър за б4 ,намираш и легенче от А4, намираш и темата ,където е обяснено със снимки и за 20 минути си готов.Сервиз не ти трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Ако някой колега може да ми прати тази тема със снимков материал ще съм много благодарен ! Не мога да се оправя с тази търсачка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksanchoo0 Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 аз сам без легенче и без филтър и като я мия не ми пропуска вода а за таблото 2пати го свалям и не е трудно само да имаш помощник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=126313&page=2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 "Шитавите серпентини", "майсторе" са ги пъхали хора по-умни от теб с цел да забавят движението на антифриза в самото радиаторче !За да може да е по-добро топлоотдаването ... Един вид да може вентилатора да обдухва повече време преминаващият през радиатора антифриз ... Да продължавам, или ще се сетиш защо са там ?! Извинявам се, че ти изравям минало годишно мнение, но не си прав! Я по-добре вземи продължи.....Що? Като го обдухва по-малко време какво, топлото няма да остане при теб, а ще иде в комшията ли? Или като не ти е загрял двигателя ще успееш да извадиш топло от бавната студена вода? При оптимално загрял двигател пък изобщо няма какво да коментираме смисъла на тапата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Кажете от къде и каква марка радиаторче да си купя, че моето се спука.Колата е ауди купе АБК двигател 1992г. с климатик . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 BEHR , ако не ти се занимава после пак да сваляш табло и пр..... да по-скъпо е от другите, но и в пъти по-надежно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Това ми е идеята !А от къде да го купя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 (Редактирано) От Коко 100 C4, преди две години вземах от него BEHR. Редактирано 20 Май 2015 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Гледам колегата вече писал преди мен...и аз преди няколко месеца взимах едно радиаторче за приятел също от Коко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Сега купих радиаторче за 13лв чисто ново Ще пробвам с него ако не ще купувам от KokoC4 BEHR. А за серпентините - ако се махнат това няма ли да доведе до по-малка циркулация на водата в блока на двигателя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 (Редактирано) Абе ти добре ще пробваш, ама това не е гума да я смениш за 5 мин. Това за 13 лв не знам от какво е направено, ама ми звучи доста несериозно. Редактирано 27 Май 2015 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 те всичките толкова струват ,но им слагат голяма надценка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 (Редактирано) Сложих въпросното радиаторче от 13лв и още преди да мръдне стрелката почна да духа топло, а като загря направо пареше на духалките .Ще видим колко ще изкара така.Само се получи 1 страничен ефект като го дам на студено пак пропуска малко топло ... много странно.Клапите само с фолио ги облепих. Редактирано 8 Юли 2015 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Има вероятност да не си зацепил зъбните колела на клапата и лостчето в крайно положение и клапата да не може да се затвори докрай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Зъбните колела не съм ги свалял, но ще отворя зад врътките да погледна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Проверете си парното дали работи,че да не ви изненада зимата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jpv Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Колеги справих се със смяната на радиаторчето,искам само да кажа че няма такъв филм.Един цял ден ми отне да го сменя,сега разбирам защо майсторите взимат толкова пари за работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Първи път е един ден, след 5- тото сменено отнема под 3 часа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jpv Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 (Редактирано) Дано да е по рядко тази операция. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 6 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki1983 Публикувано 2 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 здравейте колеги,смених си радиатора на парното с ново на HELLA ,Облепих клапите така както сте обяснили тук,но искам да попитам в края на това радиаторче където са изводите му от към двигателя-има маркучи за водните съединения ,на единия от тях има завити 3 подгревни свещи .при мен нагряват ,но не изключват и направо започва да мирише на изгорял маркуч.къде да търся нещо като реле или и аз незнам точно какво се казва,което да ги изключва на определена температура или на какъв принцип работят те.благодаря предварително за мненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Има реле, командва се от моторния компютър, но не мога да те ориентирам къде се намира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki1983 Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Здравейте някои не знае ли къде е това реле на тези свещи моят двигател е дизелов 1.9 TDI ако не се лъжа двигателят е 1Z колеги ако някои знае да сподели за което благодаря предварително . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 19 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 Колеги да попитам нещо аз.Смених си радиаторчето преди 2 дена и облепих клапите. Направи впечатление, че зад врътката на степените 1 2 3 4 има едно "чопче" за което нищо е се хваща. По схемата тук е номер 10 - със сини контрички. При мен си има трите нормални - червено, сиво и бяло, но това синьото го няма (води се заключващ кабел). http://www.partsbase.org/audi/audi-cabriolet-aca-us-1997-81940-fresh-air-and-heater-controls/ ето и как изглежда http://www.ebay.de/itm/Audi-Klappenzug-Heizung-Geblase-NEU-orig-893819839-B3-80-90-Coupe-Cabrio-ab-91-/252244910407?hash=item3abaf7e147 Да не би да е нещо като да затваря клапата за рециркулация на въздуха, която инак работи само при включен климатикМерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване