Jump to content

ПАРНОТО НА AUDI 80 B3/B4 ОТКАЗА


todor83

Recommended Posts

Добър Вечер Колеги ! И аз да питам по моя въпрос ... Таа значи днес мих колата след като приключих забелязах как на пасажерското място долу в краката леко капе вода .. Сетих се , че най-вероятно влиза от към филтъра за купето дето е и така се оказа. Нямам филтър не знам защо но е махнат ... Мокро е точно преди вентилатора и явно пропуска и влиза вътре в купето ? Посъветвайте ме какво да правя , че е разглобена. Ако ще се прави ще я карам на майстор  , защото никога не съм стигал до там да свалям цялото табло и си нямам на представа как става .. Мерси ! 

Link to comment
Share on other sites

намираш си филтър за б4 ,намираш и легенче от А4, намираш и темата ,където е обяснено със  снимки и за 20 минути си готов.Сервиз не ти трябва.

Link to comment
Share on other sites

Ако някой колега може да ми прати тази тема със снимков материал ще съм много благодарен ! Не мога да се оправя с тази търсачка :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

"Шитавите серпентини", "майсторе" са ги пъхали хора по-умни от теб с цел да забавят движението на антифриза в самото радиаторче !

За да може да е по-добро топлоотдаването ... Един вид да може вентилатора да обдухва повече време преминаващият през радиатора антифриз ... Да продължавам, или ще се сетиш защо са там ?!

Извинявам се, че ти изравям минало годишно мнение, но не си прав!

Я по-добре вземи продължи.....Що? Като го обдухва по-малко време какво, топлото няма да остане при теб, а ще иде в комшията ли? Или като не ти е загрял двигателя ще успееш да извадиш топло от бавната студена вода? При оптимално загрял двигател пък изобщо няма какво да коментираме смисъла на тапата :D

Link to comment
Share on other sites

Кажете от къде и каква марка радиаторче да си купя, че моето се спука.

Колата е ауди купе АБК двигател 1992г. с климатик .

Link to comment
Share on other sites

Гледам колегата вече писал преди мен...и аз преди няколко месеца взимах едно радиаторче за приятел също от Коко ;)

Link to comment
Share on other sites

Сега купих радиаторче за 13лв чисто ново  :hilezh:

Ще пробвам с него ако не ще купувам от KokoC4 BEHR.

 

А за серпентините - ако се махнат това няма ли да доведе до по-малка циркулация на водата в блока на двигателя ?

Link to comment
Share on other sites

Абе ти добре ще пробваш, ама това не е гума да я смениш за 5 мин. Това за 13 лв не знам от какво е направено, ама ми звучи доста несериозно. 

Edited by koko60
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Сложих въпросното радиаторче от 13лв и още преди да мръдне стрелката почна да духа топло, а като загря направо пареше на духалките .

Ще видим колко ще изкара така.

Само се получи 1 страничен ефект като го дам на студено пак пропуска малко топло ... много странно.

Клапите само с фолио ги облепих.

Edited by dobatavision
Link to comment
Share on other sites

Има вероятност да не си зацепил зъбните колела на клапата и лостчето в крайно положение и клапата да не може да се затвори докрай.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Колеги справих се със смяната на радиаторчето,искам само да кажа че няма такъв филм.Един цял ден ми отне да го сменя,сега разбирам защо майсторите взимат толкова пари за работа.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

здравейте колеги,смених си радиатора на парното с ново на HELLA ,Облепих клапите така както сте обяснили тук,но искам да попитам в края на това радиаторче където са изводите му от към двигателя-има маркучи за водните съединения ,на единия от тях има завити 3 подгревни свещи .при мен нагряват ,но не изключват и направо започва да мирише на изгорял маркуч.къде да търся нещо като реле или и аз незнам точно какво се казва,което да ги изключва на определена температура или на какъв принцип работят те.благодаря предварително за мненията.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте някои не знае ли къде е това реле на тези свещи моят двигател е дизелов 1.9 TDI ако не се лъжа двигателят е 1Z колеги ако някои знае да сподели за което благодаря предварително .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Колеги да попитам нещо  аз.

Смених си радиаторчето преди 2 дена и облепих клапите. Направи впечатление, че зад врътката на степените 1 2 3 4 има едно "чопче" за което нищо е се хваща. По схемата тук е номер 10 - със сини контрички. При мен си има трите нормални - червено, сиво и бяло, но това синьото го няма (води се заключващ кабел). http://www.partsbase.org/audi/audi-cabriolet-aca-us-1997-81940-fresh-air-and-heater-controls/

 

ето и как изглежда http://www.ebay.de/itm/Audi-Klappenzug-Heizung-Geblase-NEU-orig-893819839-B3-80-90-Coupe-Cabrio-ab-91-/252244910407?hash=item3abaf7e147

 

Да не би да е нещо като да затваря клапата за рециркулация на въздуха, която инак работи само при включен климатик

Мерси

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...