audifanatic Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 Добър Вечер Колеги ! И аз да питам по моя въпрос ... Таа значи днес мих колата след като приключих забелязах как на пасажерското място долу в краката леко капе вода .. Сетих се , че най-вероятно влиза от към филтъра за купето дето е и така се оказа. Нямам филтър не знам защо но е махнат ... Мокро е точно преди вентилатора и явно пропуска и влиза вътре в купето ? Посъветвайте ме какво да правя , че е разглобена. Ако ще се прави ще я карам на майстор , защото никога не съм стигал до там да свалям цялото табло и си нямам на представа как става .. Мерси ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bagera979 Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 намираш си филтър за б4 ,намираш и легенче от А4, намираш и темата ,където е обяснено със снимки и за 20 минути си готов.Сервиз не ти трябва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audifanatic Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 Ако някой колега може да ми прати тази тема със снимков материал ще съм много благодарен ! Не мога да се оправя с тази търсачка Link to comment Share on other sites More sharing options...
niksanchoo0 Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 аз сам без легенче и без филтър и като я мия не ми пропуска вода а за таблото 2пати го свалям и не е трудно само да имаш помощник Link to comment Share on other sites More sharing options...
bagera979 Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=126313&page=2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
krasitt Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 "Шитавите серпентини", "майсторе" са ги пъхали хора по-умни от теб с цел да забавят движението на антифриза в самото радиаторче !За да може да е по-добро топлоотдаването ... Един вид да може вентилатора да обдухва повече време преминаващият през радиатора антифриз ... Да продължавам, или ще се сетиш защо са там ?! Извинявам се, че ти изравям минало годишно мнение, но не си прав! Я по-добре вземи продължи.....Що? Като го обдухва по-малко време какво, топлото няма да остане при теб, а ще иде в комшията ли? Или като не ти е загрял двигателя ще успееш да извадиш топло от бавната студена вода? При оптимално загрял двигател пък изобщо няма какво да коментираме смисъла на тапата Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobatavision Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Кажете от къде и каква марка радиаторче да си купя, че моето се спука.Колата е ауди купе АБК двигател 1992г. с климатик . Link to comment Share on other sites More sharing options...
esox hunter Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 BEHR , ако не ти се занимава после пак да сваляш табло и пр..... да по-скъпо е от другите, но и в пъти по-надежно Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobatavision Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Това ми е идеята !А от къде да го купя ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
koko60 Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 (edited) От Коко 100 C4, преди две години вземах от него BEHR. Edited May 20, 2015 by koko60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
esox hunter Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Гледам колегата вече писал преди мен...и аз преди няколко месеца взимах едно радиаторче за приятел също от Коко Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobatavision Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Сега купих радиаторче за 13лв чисто ново Ще пробвам с него ако не ще купувам от KokoC4 BEHR. А за серпентините - ако се махнат това няма ли да доведе до по-малка циркулация на водата в блока на двигателя ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
koko60 Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 (edited) Абе ти добре ще пробваш, ама това не е гума да я смениш за 5 мин. Това за 13 лв не знам от какво е направено, ама ми звучи доста несериозно. Edited May 27, 2015 by koko60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
samsung Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 те всичките толкова струват ,но им слагат голяма надценка Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobatavision Posted July 8, 2015 Report Share Posted July 8, 2015 (edited) Сложих въпросното радиаторче от 13лв и още преди да мръдне стрелката почна да духа топло, а като загря направо пареше на духалките .Ще видим колко ще изкара така.Само се получи 1 страничен ефект като го дам на студено пак пропуска малко топло ... много странно.Клапите само с фолио ги облепих. Edited July 8, 2015 by dobatavision Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeH Posted July 8, 2015 Report Share Posted July 8, 2015 Има вероятност да не си зацепил зъбните колела на клапата и лостчето в крайно положение и клапата да не може да се затвори докрай. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobatavision Posted July 8, 2015 Report Share Posted July 8, 2015 Зъбните колела не съм ги свалял, но ще отворя зад врътките да погледна . Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 Проверете си парното дали работи,че да не ви изненада зимата Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpv Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 Колеги справих се със смяната на радиаторчето,искам само да кажа че няма такъв филм.Един цял ден ми отне да го сменя,сега разбирам защо майсторите взимат толкова пари за работа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo_Dinkov Posted November 30, 2015 Report Share Posted November 30, 2015 Първи път е един ден, след 5- тото сменено отнема под 3 часа Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpv Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 (edited) Дано да е по рядко тази операция. Цитиране на предходно мнение! Edited December 6, 2015 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
staki1983 Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 здравейте колеги,смених си радиатора на парното с ново на HELLA ,Облепих клапите така както сте обяснили тук,но искам да попитам в края на това радиаторче където са изводите му от към двигателя-има маркучи за водните съединения ,на единия от тях има завити 3 подгревни свещи .при мен нагряват ,но не изключват и направо започва да мирише на изгорял маркуч.къде да търся нещо като реле или и аз незнам точно какво се казва,което да ги изключва на определена температура или на какъв принцип работят те.благодаря предварително за мненията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Цанчо Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Има реле, командва се от моторния компютър, но не мога да те ориентирам къде се намира. Link to comment Share on other sites More sharing options...
staki1983 Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Здравейте някои не знае ли къде е това реле на тези свещи моят двигател е дизелов 1.9 TDI ако не се лъжа двигателят е 1Z колеги ако някои знае да сподели за което благодаря предварително . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiiii Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 Колеги да попитам нещо аз.Смених си радиаторчето преди 2 дена и облепих клапите. Направи впечатление, че зад врътката на степените 1 2 3 4 има едно "чопче" за което нищо е се хваща. По схемата тук е номер 10 - със сини контрички. При мен си има трите нормални - червено, сиво и бяло, но това синьото го няма (води се заключващ кабел). http://www.partsbase.org/audi/audi-cabriolet-aca-us-1997-81940-fresh-air-and-heater-controls/ ето и как изглежда http://www.ebay.de/itm/Audi-Klappenzug-Heizung-Geblase-NEU-orig-893819839-B3-80-90-Coupe-Cabrio-ab-91-/252244910407?hash=item3abaf7e147 Да не би да е нещо като да затваря клапата за рециркулация на въздуха, която инак работи само при включен климатикМерси Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now