Jump to content

ПАРНОТО НА AUDI 80 B3/B4 ОТКАЗА


todor83

Recommended Posts

Добър Вечер Колеги ! И аз да питам по моя въпрос ... Таа значи днес мих колата след като приключих забелязах как на пасажерското място долу в краката леко капе вода .. Сетих се , че най-вероятно влиза от към филтъра за купето дето е и така се оказа. Нямам филтър не знам защо но е махнат ... Мокро е точно преди вентилатора и явно пропуска и влиза вътре в купето ? Посъветвайте ме какво да правя , че е разглобена. Ако ще се прави ще я карам на майстор  , защото никога не съм стигал до там да свалям цялото табло и си нямам на представа как става .. Мерси ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 202
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

намираш си филтър за б4 ,намираш и легенче от А4, намираш и темата ,където е обяснено със  снимки и за 20 минути си готов.Сервиз не ти трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой колега може да ми прати тази тема със снимков материал ще съм много благодарен ! Не мога да се оправя с тази търсачка :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз сам без легенче и без филтър и като я мия не ми пропуска вода а за таблото 2пати го свалям и не е трудно само да имаш помощник :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

"Шитавите серпентини", "майсторе" са ги пъхали хора по-умни от теб с цел да забавят движението на антифриза в самото радиаторче !

За да може да е по-добро топлоотдаването ... Един вид да може вентилатора да обдухва повече време преминаващият през радиатора антифриз ... Да продължавам, или ще се сетиш защо са там ?!

Извинявам се, че ти изравям минало годишно мнение, но не си прав!

Я по-добре вземи продължи.....Що? Като го обдухва по-малко време какво, топлото няма да остане при теб, а ще иде в комшията ли? Или като не ти е загрял двигателя ще успееш да извадиш топло от бавната студена вода? При оптимално загрял двигател пък изобщо няма какво да коментираме смисъла на тапата :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете от къде и каква марка радиаторче да си купя, че моето се спука.

Колата е ауди купе АБК двигател 1992г. с климатик .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега купих радиаторче за 13лв чисто ново  :hilezh:

Ще пробвам с него ако не ще купувам от KokoC4 BEHR.

 

А за серпентините - ако се махнат това няма ли да доведе до по-малка циркулация на водата в блока на двигателя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ти добре ще пробваш, ама това не е гума да я смениш за 5 мин. Това за 13 лв не знам от какво е направено, ама ми звучи доста несериозно. 

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Сложих въпросното радиаторче от 13лв и още преди да мръдне стрелката почна да духа топло, а като загря направо пареше на духалките .

Ще видим колко ще изкара така.

Само се получи 1 страничен ефект като го дам на студено пак пропуска малко топло ... много странно.

Клапите само с фолио ги облепих.

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Проверете си парното дали работи,че да не ви изненада зимата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги справих се със смяната на радиаторчето,искам само да кажа че няма такъв филм.Един цял ден ми отне да го сменя,сега разбирам защо майсторите взимат толкова пари за работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

здравейте колеги,смених си радиатора на парното с ново на HELLA ,Облепих клапите така както сте обяснили тук,но искам да попитам в края на това радиаторче където са изводите му от към двигателя-има маркучи за водните съединения ,на единия от тях има завити 3 подгревни свещи .при мен нагряват ,но не изключват и направо започва да мирише на изгорял маркуч.къде да търся нещо като реле или и аз незнам точно какво се казва,което да ги изключва на определена температура или на какъв принцип работят те.благодаря предварително за мненията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте някои не знае ли къде е това реле на тези свещи моят двигател е дизелов 1.9 TDI ако не се лъжа двигателят е 1Z колеги ако някои знае да сподели за което благодаря предварително .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги да попитам нещо  аз.

Смених си радиаторчето преди 2 дена и облепих клапите. Направи впечатление, че зад врътката на степените 1 2 3 4 има едно "чопче" за което нищо е се хваща. По схемата тук е номер 10 - със сини контрички. При мен си има трите нормални - червено, сиво и бяло, но това синьото го няма (води се заключващ кабел). http://www.partsbase.org/audi/audi-cabriolet-aca-us-1997-81940-fresh-air-and-heater-controls/

 

ето и как изглежда http://www.ebay.de/itm/Audi-Klappenzug-Heizung-Geblase-NEU-orig-893819839-B3-80-90-Coupe-Cabrio-ab-91-/252244910407?hash=item3abaf7e147

 

Да не би да е нещо като да затваря клапата за рециркулация на въздуха, която инак работи само при включен климатик

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...