Jump to content

ПАРНОТО НА AUDI 80 B3/B4 ОТКАЗА


todor83

Recommended Posts

здр колеги.ето че пак се допитвам до вашите мнения.вчера като се връщах от варна по средата на пътя парното ми отказа да работи започна да вкарва студен въздух в колата.каква може да е причината да се получи така.на таблото Т? на антифриза си показваше 90-92 градуса,входа и изхода от радияторчето си бяха загряти до такава степен че неможе да се пипне.клапата за топло студено е местих,като е на студено си духа студено,като е дам на топло и духа стъдено, колата е ауди 80 В4 АБТ.благодаря предваритвлно за помоща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 202
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Явно клапите са причината,както при мен.Винаги когато дойде зима ще откаже парно или ще потече антифриз от някой спукан маркуч или радиатор :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не е от радиаторчето,най вероятно е от клапите за въздуха защото един приятел ми каза че имало дунапрен и като се изронел този дунапрен спирало да духа топло,тези клапи са се правили с епоксидна смола или кожа.обаче се правило лятото това нещо,сега неможело да се прави защото било студено и се трошало всичко.Ако някой е правил такова нещо моля ви кажете ми как да го направя и аз.

Редактирано от todor83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега точно и аз днес се занимавах с тези клапи,историята е отвратителна особено за сезона въпреки че съм с гараж не е хич приятно за работа особено пластмасите са много чувствителни и си отдели половин ден за работа ако ти се занимава разбита се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега от форума днес разглобява,утре ще сглобява,аз още умувам-студено е мамка му

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте също и тук!

http://audibg.com/fo...4

Темата я пинвам, понеже е актуална за сезона, а все по - често се появяват теми със заглавие "проблем с парното"! Нито можеш да се ориентираш в такава тема с търсачката, нито има съществена информация. Събирам всичко полезно за това проклето парно на едно място, за да е полезно!

МОЛЯ, не пускайте теми за това, което вече е обсъждано тук, просто потърсете и попрочетете малко. От отделни откъслечни теми резултат няма. Тук има линкове с достатъчно подробни

описания.

1. тема за трета степен

2. тема за четвърта степен

3. тема

4. тема за първа и втора степен

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и нагледно процедурата по смяната на радиаторчето. - ЦЪК

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз мога да насоча начина по който се правят клапите за VW Passat поне един приятел ги е правил,предполагам че и за ауди е подобно,но като се постопли ще започна ремонта с него за моите клапи на аудито ми,давам линк да видите и да кажите който е правил клапи да каже мнение. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=119900&start=60 а ето и още един да се види какво се казва изгорели клапи http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=71586

Редактирано от todor83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми писна от тези студове и смъкнах табло и всичко останало.Радиатора ми беше здрав , но сложих нов.Ремонта се прави пред блока.На клапите само 2 дупки бяха запушени,всичко останали изглеждаха така ООООООООООООООООООООООООООООООООО утре ще сглобявам и ще кача снимки,макар и да е пълно вече с такива из темите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,днес приключих с ремонта на клапите на парното и сглобяването му.Няма какво да описвам,само ще покажа снимки от проблематиката.

Началото

41666583411108456221328460054r6Sefr1KXBYTRTeQtB3w.JPG

Направих си снимки,че не мога да запомня всичко и се ориентирах по тях при сглобяването

189809783618198266711328460056UnRG4Wt9DF32K6ZJQU7t.JPG

На снимката се вижда една от дупките на едната клапа,другите две под тях баха единствените напробити

11271372411300009091328460060gFKAHFqEVxXDNSjWQ14U.JPG

Тук се вижда по-вътрешната клапа,която е не малко проблемна

6879604142070687731328460066EE9ADNGOHDb32CogPR9Z.JPG

Това е неприятната гледка,не вярвах че е моята кола.Доколкото виждам с другите теми,при В4 вентилатора е хоризонтален, а при В3 и купето е веритикален

105463420811134064831328460108DclGEdY8hFap4IP9aHXv.JPG

162777936716837104731328460111bSxcA4n4NQDwjQpaOiLD.JPG

14388223729260622101328460114udpjfEhH6FhUHNOMcLZ8.JPG

137529544314575220061328460117GA0sTvI4tVBdtuxpcChf.JPG

Радиаторчето ми беше здраво,но естествено го смених с ново,огъвах го опитах се да строша изхода и входа за водата , не можах,значи не е бил толкова опечен,но не си струва риска,беше лъскаво и запазено като новото.Клапите ги облепих с някаква изолация за климатици и отгоре с алуминиева лента/тиксо.

След два дни ремонт сега в колата е жега,още на 50 градуса духа топло,а като загрее до 90,просто не може да си стои вътре.Обезвъздушаването го направих,като развивах на моменти изходящия маркуч на парното и оттам излизаха мехурчетата.Отвреме навреме натисках маркучите ,за да ги ползвам като помпа и развивах капачката.Доволен съм след ремонта и съм благодарен на колегата dewaut от форума, с когото направихме процедурата.Успех на всички начинаещи,не може да се кара без парно през зимата,опаковах се добре с дрехи, най вече кръста ,макар и снеговалеж и поледица,ние не се отказахме :).

Пропуснах най важното,всички пластмаси останаха здрави,как огъвах едни щипки за жилата и други пластмаси,няма чупене ТОВА Е АУДИ :respekt: единствената пластмаса коато спуках е мрежичката,коато държи бутоните в средата на таблото,но не я строших,просто и с дебелина към 2 мм и я спуках,което не е никакъв проблем

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колеги.ето че пак се допитвам до вашите мнения.вчера като се връщах от варна по средата на пътя парното ми отказа да работи започна да вкарва студен въздух в колата.каква може да е причината да се получи така.на таблото Т? на антифриза си показваше 90-92 градуса,входа и изхода от радияторчето си бяха загряти до такава степен че неможе да се пипне.клапата за топло студено е местих,като е на студено си духа студено,като е дам на топло и духа стъдено, колата е ауди 80 В4 АБТ.благодаря предваритвлно за помоща

Пич имах същия проблем преди 2год.Клапите за студено и топло имат донапрен,който с времето пада.Разглабяш и изолираш дупките и ще се оправи,както е описал колегата по долу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега integrale45 засщо си свалял цялата касета може да се извади на половина без да се точи фреона не е толкова трудно . :gruebel:

Като правиш ремонта на - 15 градуса навън,при обилен снеговалеж,едва ли ще мислиш за фреона за през лятото.Имаше едни щипки на "касетата",които не можех да достигна без да откача тръбите на климатика откъм двигателния отсег,майната му ще го заредя.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да се претапицират клапите без да се разглабя цялото табло...или е цял блок с радиаторчето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше едни щипки на "касетата",които не можех да достигна без да откача тръбите на климатика откъм двигателния отсег,майната му ще го заредя.

Така е но като дръпнеш по силно сами се откопчават и после и без тях може, самата касета добре се фиксира на двата болта който я държат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да се претапицират клапите без да се разглабя цялото табло...или е цял блок с радиаторчето?

Няма го тоя вариант, за съжаление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега integrale45 засщо си свалял цялата касета може да се извади на половина без да се точи фреона не е толкова трудно . :gruebel:

Как най-лесно ще се смъкнат клапите, без да се откача цялата касета?За да не се откачат примерно тръбите на климатика.При мен имаше едни щипки от задната страна,които пречеха за да разкача модула с клапите.Огъвах си ръцете ,надрах ги,но не успях :gruebel:

1766913422533454760132946070778Q81S6iBnJqmTPkCAUZ.JPG

192004164310846317751329460495u8vuelDJWxdRkURM9MGU.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е но като дръпнеш по силно сами се откопчават и после и без тях може, самата касета добре се фиксира на двата болта който я държат.

Не си падам по дейностите,които извършват "майсторите"да дърпам рязко и да ми оставят "резервни части"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не духаше а само бръмчеше. Смених филтър купе (под дясна чистачка) почистих около него и сега е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Пуснах специална тема, но нека и тук да кажа - НЕ купувайте радиаторче Нисенс - Nissens - заради него се наложи отново да свалям таблото! :steinigung::2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вуйчеееее, не е Нисенса виновен !

Е Саше (methtical) той мисля на Бер беше заложил - преди около 2-3 месеца го беше слагал, с щампа на него или 06 или 08 !

Не искам да се повтарям - купувайте радиаторчета, които не застояват много !

За съжаление това са тези с ниска цена - Топран и БНР, Феби и т.н. !

Пепи (buzzi) няколко пъти споменава че всъщност Топрана не е лош !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен Васко ми махна от Б3- ката оригинално Бер-Хела със щампа за производство от преди две години- беше сменяно в немско, но не бяха промили системата. Беше затлачено с оранжева слуз, разбирайте ръжда. Пред гаража му беше станал оранжев дори цимента след промивката :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, в гаранционните карти на Нисенс искат промивка на системата преди монтажа на новият радиатор (без тези климатичните) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...