Jump to content

Прожекторни фарове - реални тестове.


ogip

Recommended Posts

  • Отговори 236
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И все пак ще трябвя да си дупча капачките защото не виждам някакви отвори през които мога да прекарам кабелите?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше заготовка където минава кабела. Ксеноновите кабели имат гумено кръгло уплатнение с което се затваря дупката да не влиза вода. Всичко е културно :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, имам нужда от малко помощ. Става дума за фар за мотор, в който искам да вградя LED Лупи. Въпросните са за Тойота Корола 2014

Отворил съм фарЯ, ще напасна лупите, но въпросът ми е как ще ги фиксирам??

Гледам как го правят "батките", но не знам откъде мога да намеря тези дълги фиксатори, които са ползвали на снимката?

18096946971_ce6058c1b7_b.jpg

приличат на тези, с които се регулират фаровете, но не знам откъде да взема такива дълги?

Някой с идея?

това е целта:

17730473578_b026146b96_c.jpg

17730745420_a18ea06bb9_c.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т`ва резбови шпилки ли са, че не се вижда на снимката? Ако да, такива на метър и то неръждавейка има в бриколажите, практикерите и подобните, от 4 до мисля 8 мм. през милиметър, режеш колкото ти трябват. Има и различни гайки(и шайби), фасонни, крилчати, от неръждавейка, пластмаса, бронз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, в железариите има такива дълги резбови шпилки. Ако не могат да го срежат там, става с ей такъв инструмент (cutting screws частта). Имам такъв, ако ти потрябва.

 

Spogliarellista-pinza-multifunzione-5-in

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не режете неръждавейка с тия цъкалца, не че няма да я отрежат, но рядко повтарят после, тия са само за медни/алуминиеви жици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега от форума ми остави за по-дълго време едни фарки и имах време да поснимам хобито си :)

 

Ето ги измити от нечистотиите и вид в началото:

(първите снимки са от телефон, после - фотоапарат)

 

8606929Z.jpg

 

със светкавица - вижда се леко матирано и доста поочукано "стъкло" + множесто мушички инсайд :nixweiss:

 

8606928O.jpg

 

Касапницата почва...

 

8606930G.jpg

8606931g.jpg

 

Стандартните проблеми на лупите...

 

8606927V.jpg

8606935C.jpg

 

 

Тази представляваше голяма трудност за нанасяне на ново покритие, понеже материала се разпадал и трудно се правела основа за новия слой - това ми съобщи моя човек, с който си работя за рециклаж. Причината е отново силното изпичане.

 

8606936N.jpg

 

В очакване на възстановените лупи...

 

8606941w.jpg

8606942A.jpg

8606943X.jpg

 

Един готов и един на части:

 

8606944K.jpg

8606945v.jpg

 

 

Finally...

 

8606954A.jpg

 

 

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Колеги изнамерих едни перфектни лупи ф 77 милиметра от ауди б8 са , могат ли да се монтират на фарове валео от ауди а4 б6 на h7 къси светлини, само самите лупи да се сменят с по големите, без да се сменят рефлекторите?

Редактирано от Митака55555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте! Надявам се, че автора на темата няма да има нещо против, та да споделя и аз. Фаровете на В6-цата ми са стандартни, светеха прилично за възраста си, но левият фар беше запотен отвътре още при покупката на колата. Това доста ме дразнеше, и реших да ги отворя и почистя. Междувременно ми изпаднаха едни лупи от W204 2013 година, та реших да ги наместя тях. Лупите са с около 15 мм по-голям диаметър, и на 16 мм повече отдалечени от рефлекторите, Самите рефлектори са на 99процента същите на форма и размер като оригиналните на фаровете, само захватите малко се различават. Последва малко побългаряване на захващането, за да пасне лупата във фара, изрязване на декоративната капачка на струг до нужния диаметър, и спонтанното решение да се боядисат хромираните елементи. Сега е момента да спомена, че лупите са за прожекторен фар с крушка Н7, и тъй като не съм фен на ксенона, така си и останаха. Това, в комбинация с крушки осрам найтбрейкър, накара фарките да светнат по един нов за мен начин. Нямам засега снимки на това, как светят, а само на външния вид. Остана само да сменя крушките за мигачи със сребристи, за да изчезне жълтия нюанс... 

20160412_182356_resize.jpg

20160412_183105_resize.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Има ли значение от къде ще се вземат 2,5 моримото. Гледам, че в ибей започват от 90 долара, в алиекспрес от 26 долара, а има български магазини които ги продават на цена от 125лв? Също така от къде купувате качествен ксенон? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех всичко от бктунинг. Имат и обява тук във форума. Вече съм 1.5г с тях. Една крушка на ксенона ми изгоря два дни преди да изтече гаранцията. Смениха ми я без пазарлъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Има ли някаква верятност след използване на ксенон на късите и свалянето му от автомобила, късите да започнат да светят драматично слабо? При мен явно е имало афтърмаркет ксенон (изрязани са капачките на фаровете), който обаче е безочливо окраден. Дългите са перфектни, но късите светят размито, слабо и въпреки че са "навирени" доста нависоко, не виждам да осветяват високите табели, както повечето автомобили го правят. Инсталацията е изолирана отвсякъде, заради класическия проблем с прегарянето на гумата.

Следващият въпрос - тъй като фаровете най-вероятно ще заминат, доколко 55-ватов китайски ксенон 4300-5000К ще оправи положението временно, поне със силно светене? В момента реално представлявам опасност, тъй като светлината е много слаба и къса, осветяваната площ е жалка. Предпочитам докато събера парите за другите фарове да закрепя с нещо положението. Нямам възможност да извадя фаровете и да ги изпратя за рециклиране за момента.

Как изглежда изпечена отвътре лупа, за да проверя и това? Защо лупата и рефлектора се движат свободно (клатят се) и как се застопоряват тея проклети фарове Хела? Също на коя страна трябва да е завъртяна ръчката във всеки фар, за да са настроени за автомобил с лява дирекция? Става въпрос за А3 8L фейс.

 

20150402_142216.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самата лупа не се изпича, изпича се рефлектора зад нея. Покритието му става матово, потъмняло или направо се лющи ако са много прегорели рефлекторите(по-нагоре в темата има снимки на прегорели рефлектори). Ще ти е доста трудно да го провериш без да сваляш фаровете. Лупата и рефлектора ти се клатят защото или са се измъкнали от крепежите си, или имаш счупени такива. Това също се проверява трудно без да се свали фара. За да провериш в коя позиция са ти ръчките просто спри срещу някоя стена. В едната позиция светлинното "петно" е отсечено равно, а в другата има "чупка" и осветява повече в дясно. Ако колата ти фабрично е с ляв волан, няма как чрез ръчката фаровете да са направени да светят като за кола с десен волан. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах на колко градуса и за колко време оставяте фаровете във фурната? Пробвах с горещ въздух да размекна лепилото, но все едно са запечатани завинаги.


Корекция: Видях, 130 градуса за 10-15мин. 

Редактирано от AgopXX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли как точно се реставрират рефлекторите. Галванизират ли ги или ги боядисват? Мисля да се захвана сам с хромиран спрей, който издържа до 800 градуса, но не съм убеден как да подготвя повърхността за пръскане. Ако някой знае тънкости, бих се радвал да ги сподели.

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично още не съм виждал хром на спрей. Знам че има доста спрейове, които се продават за "хром ефект", но на практика са по-скоро сребристи и изобщо не се доближават до оригиналното покритие на рефлектор за фар. Би ли споделил какъв е спрея който мислиш да ползваш? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, AgopXX написа:

Някой знае ли как точно се реставрират рефлекторите. Галванизират ли ги или ги боядисват? Мисля да се захвана сам с хромиран спрей, който издържа до 800 градуса, но не съм убеден как да подготвя повърхността за пръскане. Ако някой знае тънкости, бих се радвал да ги сподели.

Поздрави 

Здравей колега, рефлекторите са покрити със сребърен йодид, това е изпарение на метал по специална технология, мисля че се прави във вакуумна среда. Моя съвет е да забравиш за всякакви спрейове. Това не е боядисване! Има една фирма във Стрелча, която прави това най-добре.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...