loshdancho Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Този габарит от полицията ли ти то подариха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Бял е, така излиза на снимката Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 И все пак ще трябвя да си дупча капачките защото не виждам някакви отвори през които мога да прекарам кабелите?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 2 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 Имаше заготовка където минава кабела. Ксеноновите кабели имат гумено кръгло уплатнение с което се затваря дупката да не влиза вода. Всичко е културно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Момчета, имам нужда от малко помощ. Става дума за фар за мотор, в който искам да вградя LED Лупи. Въпросните са за Тойота Корола 2014Отворил съм фарЯ, ще напасна лупите, но въпросът ми е как ще ги фиксирам??Гледам как го правят "батките", но не знам откъде мога да намеря тези дълги фиксатори, които са ползвали на снимката?приличат на тези, с които се регулират фаровете, но не знам откъде да взема такива дълги?Някой с идея?това е целта: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 т`ва резбови шпилки ли са, че не се вижда на снимката? Ако да, такива на метър и то неръждавейка има в бриколажите, практикерите и подобните, от 4 до мисля 8 мм. през милиметър, режеш колкото ти трябват. Има и различни гайки(и шайби), фасонни, крилчати, от неръждавейка, пластмаса, бронз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 6 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Да, в железариите има такива дълги резбови шпилки. Ако не могат да го срежат там, става с ей такъв инструмент (cutting screws частта). Имам такъв, ако ти потрябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 само не режете неръждавейка с тия цъкалца, не че няма да я отрежат, но рядко повтарят после, тия са само за медни/алуминиеви жици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 6 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Ще се изумиш колко не си прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Оуу, благодаря, не знаех нито как се казва, нито къде ги има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 31 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Колега от форума ми остави за по-дълго време едни фарки и имах време да поснимам хобито си Ето ги измити от нечистотиите и вид в началото:(първите снимки са от телефон, после - фотоапарат) със светкавица - вижда се леко матирано и доста поочукано "стъкло" + множесто мушички инсайд Касапницата почва... Стандартните проблеми на лупите... Тази представляваше голяма трудност за нанасяне на ново покритие, понеже материала се разпадал и трудно се правела основа за новия слой - това ми съобщи моя човек, с който си работя за рециклаж. Причината е отново силното изпичане. В очакване на възстановените лупи... Един готов и един на части: Finally... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Стават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Браво колега , на много ни стана ясно може ли не може ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 27 Март 2016 Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 (Редактирано) Колеги изнамерих едни перфектни лупи ф 77 милиметра от ауди б8 са , могат ли да се монтират на фарове валео от ауди а4 б6 на h7 къси светлини, само самите лупи да се сменят с по големите, без да се сменят рефлекторите? Редактирано 27 Март 2016 от Митака55555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 28 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Не. Б6 H7 са същите рефлектори на лупите, като на Б5. Б8 е съвсем различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Ок, мерси ако му трябват на някой ги продавам с рефлекторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lizzard Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Здравейте! Надявам се, че автора на темата няма да има нещо против, та да споделя и аз. Фаровете на В6-цата ми са стандартни, светеха прилично за възраста си, но левият фар беше запотен отвътре още при покупката на колата. Това доста ме дразнеше, и реших да ги отворя и почистя. Междувременно ми изпаднаха едни лупи от W204 2013 година, та реших да ги наместя тях. Лупите са с около 15 мм по-голям диаметър, и на 16 мм повече отдалечени от рефлекторите, Самите рефлектори са на 99процента същите на форма и размер като оригиналните на фаровете, само захватите малко се различават. Последва малко побългаряване на захващането, за да пасне лупата във фара, изрязване на декоративната капачка на струг до нужния диаметър, и спонтанното решение да се боядисат хромираните елементи. Сега е момента да спомена, че лупите са за прожекторен фар с крушка Н7, и тъй като не съм фен на ксенона, така си и останаха. Това, в комбинация с крушки осрам найтбрейкър, накара фарките да светнат по един нов за мен начин. Нямам засега снимки на това, как светят, а само на външния вид. Остана само да сменя крушките за мигачи със сребристи, за да изчезне жълтия нюанс... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Има ли значение от къде ще се вземат 2,5 моримото. Гледам, че в ибей започват от 90 долара, в алиекспрес от 26 долара, а има български магазини които ги продават на цена от 125лв? Също така от къде купувате качествен ксенон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Аз взех всичко от бктунинг. Имат и обява тук във форума. Вече съм 1.5г с тях. Една крушка на ксенона ми изгоря два дни преди да изтече гаранцията. Смениха ми я без пазарлъци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 Има ли някаква верятност след използване на ксенон на късите и свалянето му от автомобила, късите да започнат да светят драматично слабо? При мен явно е имало афтърмаркет ксенон (изрязани са капачките на фаровете), който обаче е безочливо окраден. Дългите са перфектни, но късите светят размито, слабо и въпреки че са "навирени" доста нависоко, не виждам да осветяват високите табели, както повечето автомобили го правят. Инсталацията е изолирана отвсякъде, заради класическия проблем с прегарянето на гумата. Следващият въпрос - тъй като фаровете най-вероятно ще заминат, доколко 55-ватов китайски ксенон 4300-5000К ще оправи положението временно, поне със силно светене? В момента реално представлявам опасност, тъй като светлината е много слаба и къса, осветяваната площ е жалка. Предпочитам докато събера парите за другите фарове да закрепя с нещо положението. Нямам възможност да извадя фаровете и да ги изпратя за рециклиране за момента. Как изглежда изпечена отвътре лупа, за да проверя и това? Защо лупата и рефлектора се движат свободно (клатят се) и как се застопоряват тея проклети фарове Хела? Също на коя страна трябва да е завъртяна ръчката във всеки фар, за да са настроени за автомобил с лява дирекция? Става въпрос за А3 8L фейс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 8 Август 2016 Доклад Share Публикувано 8 Август 2016 Самата лупа не се изпича, изпича се рефлектора зад нея. Покритието му става матово, потъмняло или направо се лющи ако са много прегорели рефлекторите(по-нагоре в темата има снимки на прегорели рефлектори). Ще ти е доста трудно да го провериш без да сваляш фаровете. Лупата и рефлектора ти се клатят защото или са се измъкнали от крепежите си, или имаш счупени такива. Това също се проверява трудно без да се свали фара. За да провериш в коя позиция са ти ръчките просто спри срещу някоя стена. В едната позиция светлинното "петно" е отсечено равно, а в другата има "чупка" и осветява повече в дясно. Ако колата ти фабрично е с ляв волан, няма как чрез ръчката фаровете да са направени да светят като за кола с десен волан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 (Редактирано) Не разбрах на колко градуса и за колко време оставяте фаровете във фурната? Пробвах с горещ въздух да размекна лепилото, но все едно са запечатани завинаги. Корекция: Видях, 130 градуса за 10-15мин. Редактирано 9 Август 2016 от AgopXX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 Някой знае ли как точно се реставрират рефлекторите. Галванизират ли ги или ги боядисват? Мисля да се захвана сам с хромиран спрей, който издържа до 800 градуса, но не съм убеден как да подготвя повърхността за пръскане. Ако някой знае тънкости, бих се радвал да ги сподели. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Аз лично още не съм виждал хром на спрей. Знам че има доста спрейове, които се продават за "хром ефект", но на практика са по-скоро сребристи и изобщо не се доближават до оригиналното покритие на рефлектор за фар. Би ли споделил какъв е спрея който мислиш да ползваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 (Редактирано) Преди 22 часа, AgopXX написа: Някой знае ли как точно се реставрират рефлекторите. Галванизират ли ги или ги боядисват? Мисля да се захвана сам с хромиран спрей, който издържа до 800 градуса, но не съм убеден как да подготвя повърхността за пръскане. Ако някой знае тънкости, бих се радвал да ги сподели. Поздрави Здравей колега, рефлекторите са покрити със сребърен йодид, това е изпарение на метал по специална технология, мисля че се прави във вакуумна среда. Моя съвет е да забравиш за всякакви спрейове. Това не е боядисване! Има една фирма във Стрелча, която прави това най-добре. Редактирано 10 Август 2016 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts