Jump to content

Кой е най-лошия мотор на Ауди


odlo

Recommended Posts

Кой според вас е най-несполучливия мотор на Ауди от последните години.Става въпрос за издръжливост най-вече.Интересно ми е според вас кой дизелов мотор и кой бензинов са най-несполучливи като качество ,а не като продажби.Също според вас кой е най-лошия мотор от бензиновите и от дизеловите на куп.Моето мнения клони към 2.5TDi моторът който се предлага от '96-та до 2003-та

По никакъв начин не искам да обидя собствениците на автомобили с такъв мотор и не казвам че той е скапан или нещо от сорта.Просто мисля че от цялата гама мотори на ауди той е най-неиздръжливия и най-капризния от всички.

П.С Изключвам мотора на Audi Allroad който също е 2.5TDi

П.П.С Ако някой от модераторите счета темата за излишна нека да я заключи и/или изтрие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 110
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мога да говоря за добрите или любимите ми...2.2 турбо, от преди повечеко години и 1.8 турбо.

Но при всички положения за мен 5 цилиндровата машина е символ за ауди.. нещо го загърбиха за сметка на нови , скъпи и трошливи истории. Но новото е добре забравено старо, т.че очаквам 5таците да се върнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За лош мотор на Ауди не съм чувал, единствено за прословутия 2.5TDI V6 в първите му варианти. Нормално е, всички правят грешки, особено при разработката на нова концепция...

VW за мен са се излагали твърде малко в сравнение с някои от останалите производители - Fiat, Ford, Renault и др.

За една от излагациите им приемам 1.3 мотора на Голф2 - адски тромав и харча му е като на 1.6....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... 1.8 турбо.

Ти май си един от тримата в световен мащаб дето го мислят това. Би ми било адски ама адски интересно да споделиш защо мислиш така. Само моля те не ми казвай че цитираш най-добрата си приятелка. /която е на 13,5 години/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От дизеловите 2.5TDI като че ли води безспорно класацията.

При бензиновите според мен изобщо не можем да говорим за лоши мотори. Между 1.8 и 2.6 може би ще е борбата като 2.6 според мен надделява по несполучливост, тъй като харчи адски много, а мощността му е едва 150 конски сили, + това тежи повече на предницата, което при нашите пътища хич не е добре. 1.8 все пак се води донякъде революционно откритие - един от много малкото 1.8 атмосферни мотори, които все пак успяват да изкарат над 115 к.с. (в случая 125) и то с помощта на друго напредничаво за времето си въведение - 5 клапана на цилиндър. Е, BMW ни бият отвсякъде по това време с 318_is, който е атмосферен 140 к.с. и харчи по-малко (ебаси?! :hilezh: ), но това е друга тема:bia: 2.6 отпада от производство 2 години преди 1.8 по мои спомени, а пък да не забравяме, че точно този "лош" 1.8 го дели точно едно турбо (грубо казано) от другата крайност - най-гениалния мотор на VAG (1.8T).

Нямам толкова обширни наблюдения върху т. нар. у нас "акцизни" мотори на VAG, нито пък върху моделите преди 95-та като 80/90/100/Coupe, там ще се произнесе друг...

Ти май си един от тримата в световен мащаб дето го мислят това. Би ми било адски ама адски интересно да споделиш защо мислиш така. Само моля те не ми казвай че цитираш най-добрата си приятелка. /която е на 13,5 години/

Колега, според мен ти се спи и е време да лягаме, вместо в един сутринта да бистрим моторите на Ауди:bia: Не си прочел човекът какво е писал, казал е точно обратното:):hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички двигатели на Ауди са кофти защото ги продават предимно "втора ръка" на по 10-15-20 години. На всичкото отгоре са и карани. Някои по 500 - 1000 хиляди километра.

И тия гадове дето са ги карали не вземат да ги стегнат преди да ги продават на българи.

Как не ги е срам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за проблеми при 2,8 литровия мотор, с който през деветдесетте години Ауди оборудват Б4 кабрио, 100-цата, може би и други модели. Върви страхотно (даже съм се возил на кабрио с такъв мотор) обаче е капризен - проблеми с глава, клапани. А пък то и как да няма проблеми, като чуеш как реве ДВГ-то и натискаш до дупка.

:hilezh:

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението ми е същото,като на Гризли!!!

Купуваме избушени машини,2-3-5 ръка и после се оплакваме,това се развалило,онова изпушило!!!

Какво друго до стане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че са на по 20 години не е проблем. Всички двигатели на Ауди са издържливи, издържат на пробег доста над средното. Конкретно за 2.6 ABC знам че е много издържлив, не знам колко е тежък и колко харчи, но определено дърпа (както знаем конските сили не са единствения критерий) до колкото знам се произвежда от 90-98г ако не се лъжа и е доста сполучлив - казват че бил тракторен двигател а аз винаги съм харесвал тракторите :hilezh:

2.3 NG, петак - любимия ми, понеже нямам пари за ABC. Дърпа и не харчи много, обслужването му е проблемно само.

2.0 Е АБК - най-практичния за Б4, вгражда се и в А100

2.0 АБТ - Това за мен е най голямата издънка, куц кон който на всичкото отгоре харчи повече от АБК. Голям обем и малко коне, чудя се каква му е идеята. Добре че му се слага лесно газ, при което става още по куц.

2.0 16V ACE - Не знам колко харчи, но дърпа доста. Може би най-капризния от всички.

1.8Т - Е тва един познат го хвали, и искам да го пробвам. Върви почти колкото ABC-то и харчи доста по-млако.

Общо взето ми прави впечатление, че след турбо инвазията през 80-та, след това леко отшумяха турбо двигателите и навлязаха в масовите бензинови модели големите атмосферни двигатели. Сега последно време гледам че пак навлизат турбо двигателите също и форсирани с малки кубатури. Дали заради цените на бензина, или заради екологични норми, или може би защото са по добри, не знам, но американците досега си караха тежките големи двигатели и чак сега започват да се ориентират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички двигатели на Ауди са кофти защото ги продават предимно "втора ръка" на по 10-15-20 години. На всичкото отгоре са и карани. Някои по 500 - 1000 хиляди километра.

И тия гадове дето са ги карали не вземат да ги стегнат преди да ги продават на българи.

Как не ги е срам?

Напълно подкрепям.

Събрали сме се всички със старите машинки(не знаем като нови какви проблеми са имали) и сега като стари баби на мегдана обсъждаме ауди :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С Изключвам мотора на Audi Allroad който също е 2.5TDi

Грешка правиш, че го изключваш :bia: Двигателят си е един и същ - 180 коня, който се монтира и на останалите модели. Проблемите му са по-малко, но пак са си там :bia:

Сещам се за проблеми при 2,8 литровия мотор

А аз се сещам, че Аутобилд твърдят как този е най-сполучливият двигател на Ауди :hilezh: Върди като разпран, харчи като 1.8 - какво повече да искаш :bia: Аз за проблеми с 2.8 не съм чувал.... :hilezh:

Обърнахте темата на "Кой двигател на Ауди най-много ви харесва" вместо обраното, както е задал заглавието колегата :bia:

Куц, харчи много, по-бавен от който и да е друг с тази мощност.

Това е абсолютно и мое мнение :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.3 NG, петак - любимия ми, понеже нямам пари за ABC. Дърпа и не харчи много, обслужването му е проблемно само.

2.0 16V ACE - Не знам колко харчи, но дърпа доста. Може би най-капризния от всички.

За първата част на изречението ще черпя кват бира пиеш :bia: , за обслужването не съм съгласен много, ся зависи де, обтегателната ролка на ангренажа е 75 лева деба и боклука, :hilezh:, но другите му неща не са скъпи или поне на мен не ми се струват на фона на къде по-бънгясали коли и цените на техните части.

Но за второто, че ACE върви, мноо ти са мола не мога се съглася, а е толкова бъгав, че покрай такъв мотор един френд на сън да го бутнеш и му кажеш Ауди и почва да псува, а беше як фен на марката :bia: тва малко стана извън темата ама не баш, щот явно се чете тая тема щот имам Л.С да се обоснова що за дърво е туй ACE, някой дето е на мойто мнение я да даде малко инфо от първа ръка +/- на тоз кошер :hilezh::bia:

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ACE - е нема такова дръво, уж 140 коня а е спънат та знае ли се.

PS - 5 цилиндров, само 115 коня а върви кат разпран, много повече от АСЕ, 2 години никакви проблеми с него, само масло и филтри

AVJ - 1,8Т, в момента съм с него и лоша дума не мога да кажа но и според Далавериман е на 130000 км, ще го видя по-натам, засега съм удивен, 150 коня, набира се кат изоглавен и харчи малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Ба* ма***му ACE-който не е подържал този двигател как се е опарил :hilezh: Сигурно щот е скапан и много се чупо бате Димо(thesaint11) си купи кола с такъв :bia: Като си говорихме с него ми сподели, че нещо не се продават многои части за ACE .... :) щот не се чупят. Няма калпави двигатели има двигатели с много пари за поддръжка, по малък разход и приличен вървеж и обратното бавни лами с малък разход за поддръжка. Някой да ми каже двигател да гори малко да върви много и да е евтин за подръжка...?

KYPO, тоз твоя приятел в най лошия случай се оправя с 500 лв. и колата става часовник..в най лошия...питай ги тез дизели с 600 лв. дюзичката. Купувайте коли които може да поддържате и няма да има лош двигател :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...