Sc00by Публикувано 29 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 Moonland , дай снимка на дупето де защо го криеш privileg нещо не ми отваря снимките, само при мен ли е тоя проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 29 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2014 (Редактирано) Дай ми възможност да го измия първо Разликата може да се види само при внимателно сравнение с преди, но както казах не исках да влизам в ненужни филми, а просто да се възползвам от възможното в рамките на разумното. В момента реално ЕТ-то отзад е 43, като при под 41-42 вече може да се очакват проблеми при натоварена кола спрямо проучването ми.Днес правих "тестдрайв" и всичко е точно. Мисля да ги ползвам и за зимните, оригинални джанти - там теоретично мога да сложа и над двойно по-дебели, но не мисля да го правя за сега. Редактирано 29 Юни 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Moonland, точно затова мислех и да ти кажа, че фланци с легна за джантата би било най-добре.. но 5мм така или иначе са си нищо, замислям се и аз дали да си занеса едни стари дискове на майстора при който си карам колата.. да ми ги отреже, че да станат фланци Между другото, колегата Мишо Петков ми беше казал, че болтовете които са по магазинчетата по 4 лв/бр не са много надеждни, слагал е такива по-дълги и след няколко месеца вече са се били изкривил... Ако си сложил нещо такова внимавай П.с.- На мен също не ми отваря снимките на privaileg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 (Редактирано) Такива със собствена центровка почват от около 10мм просто защото при по-малко не е необходимо както личи и от снимката. И аз преди да ги наложа се чудих дали собствената центровка ще е достатъчна, но се оказа напълно.И фланците, и болтовете са от Германия, фланците са и тамошно производство, за болтовете не знам. Не очаквам проблеми, ще се види. По данни на производителя: До 5мм шайби могат по принцип (трябва да се провери че има останали определен брой "навивки") да се ползват и старите болтове. Над 5мм трябват по-дълги болтове. Аз реших да отида на по-сигурния вариант Ето как седят с монтирани джанти: Паснаха перфектно към джантите (които като ги измия, няма да личи разлика ) Редактирано 30 Юни 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Можеше и повече. Както съм казвал и в друга тема, летните ми джанти са с фабрично ЕТ 36, зимните с 56 + 20мм фланец пак 36 и проблеми със закачане, завиване, натоварена с багаж и хора отзад нямам! Но това е предела на раздуване! Като стойка е супер, защото хем не излиза от калника, хем е като негово продължение надолу. Та според мен можеше спокойно да и сложиш 10мм да си ЕТ 38 и ефекта, визуално щеше да е доста по- изразен без опасност за колелата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 (Редактирано) Срещнах многобройни твърдения в обратното, описващи граница от ~ЕТ40 (без премахване на болта).Вероятно зависи и с кое от 4-те вида окачване си (спортно в моя случай) и какви гуми.Предпочитам да съм на сигурната страна на нещата и да не подронвам сигурността заради някаква визия Последното нещо, което искам е при вълна на магистрала при 230+ km/h да имам случка заради 5 или 10мм визия. Редактирано 30 Юни 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 С 230 км/ч ти трябва само късмет.... другото е без значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 (Редактирано) Ако самолетите летяха само на късмет.... Късмет трябва и при 50 км/ч, а застрашаване на сигурността заради визия не е нужно нито при 50 км/ч, нито при 250 км/ч, казах го образно.Според мен де. Особено в нашата родинка всеки ден виждам по улиците хора, които мислят доста различно (или по-точно просто не мислят).В конкретния случай при определена конфигурация (например тази на baha) вероятно ЕТ36 е ок, при други ЕТ38 или ЕТ40... ама не желая да разбирам от личен опит къде е границата в моята конфигурация в името на половин cm Редактирано 30 Юни 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stent8 Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Може ли само някой да ми обясни съвсем просто , като на прост човек ? Защо и кога се слагат фланци ? По - кратичко ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Отговор от 1 дума: визияОтговор с няколко думи: Единствено и само за визуален ефект - удължаване на съответната ос и изнасяна на гумите по-навън за да запълнят калника. Някои твърдят, че така се увеличава и стабилността на пътя, но тъй като искаш "по-кратичко", а и не е тук мястото, това няма да го обсъждаме - въпросът е спорен и ще си остане спорен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 При някои марки автомобили се използват за да не ти задира джантата в апарата или носача Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 (Редактирано) ... Което на първо място пък значи, че автомобилът е с грешни по размер/ЕТ джанти и това е коригиращ кърпеж! Редактирано 30 Юни 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Най-новата цигания по варела (LED осветление на номера), планирана от поне година, но все не й идваше ред: Специални благодарности на Спас, който ми осигури два перфектни плафона, с който да заменя моите ръждилници. Май леко съм се престарал със силата на лед-овете, може да пробвам да поръчам по-слаби след време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 (Редактирано) Искаш ли два за габаритите отпред? Да е пълен комплекта джипси-лед-тунинг Редактирано 1 Юли 2014 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 (Редактирано) Аз съм голям фен на лед осветлението, но за моята 3-ка трябва да взимам Canbus и цената малко ме затормозява. Плафоните отзад са 60 лева, а вътре в купето крушките са 4 по 12 лева. Все пак един ден ще стане Moonland да прав си, но така се прави, когато слагаш лети джанти 14/15 с 6/7 J на лада Редактирано 1 Юли 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 @Moonland новата придобивка май не е много оригинална Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 (Редактирано) Wolfgar, ако те радва лед осветлението, мога да помогна. Гледам от София си, така че, ако искаш можем да се видиме и да ти покажа готовото в мойто Ауди. Смея да твърдя, че се получи много добре. CAN го решавам елементарно и с нищо не се различава от тези които се продават. Можеше да кача снимки, но уви жената в неделя ми поля лаптопа.Използвам български LED крушки, за които смея да твърдя, че превъзхождат с пъти китайките, и цената им е що годе прилична - 5 кинта на парче. За вътрешното осветление ти трябват 4 за предния плафон, 2 за задния, две за осветлението в краката и още 4 за корите на вратите. Редактирано 1 Юли 2014 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 А това са снимки на А3-ката на съседа, в петък му поставих ледовете.Винаги е твърдял, че не харесва този тип светлина, но като видя мойта вече завършена, помоли да направиме и неговата. Ето и резултата. Малко е кофти качеството, ама снимах с телефон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Не знам как издържате с тези LED-ове, на мен студено бялата светлина ми напомня за някаква морга. Не е точно модификация, но е нещо доста ценно и рядко - фарове Hella (Morette Style) за 8L:http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-S3-A3-97-03-Hella-Headlights-Morette-/331248017232?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d1feb9f50 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Мен лично, светодиодното осветление повече ме радва, но това си въпрос на индивидуални вкусове.Като съм тръгнал на тази тема, да покажа и дневните. Осъзнавам, че темата е спорна, относно това, дали не разваля вида на колата. Но мен си ме кефи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 1 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 (Редактирано) LED в купето за мен тича само на светъл салон. Иначе ми седи просто като евтин тунЕнг. Фабричен LED като в A3 8V е по-различно - там и цвета, и интензитета са премерени и седи по доста по-различен начин. По екстериора обаче (с изкл. на габарити и пръскалки за предното стъкло ) седят добре, стига да не са фенери като на колегата Ivo-G или да синеят като "straight from Ilianci". @bsdnikolovДневните според мен седят добре на колата! Редактирано 1 Юли 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Благодаря, Moonland. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Искаш ли два за габаритите отпред? Да е пълен комплекта джипси-лед-тунинг Имам си наследство от предишния собственик... Не знам как издържате с тези LED-ове, на мен студено бялата светлина ми напомня за някаква морга. Всеки има право на лош вкус, на мен лично дъртите жълти крушки ми напомнят за комунизма и руските коли, докато бялата светлина придава малко по-модерно излъчване. В крайна сметка всеки е свободен да си циганосва колата както намери за добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 (Редактирано) @Ivo-G, еската има страшно дупе Но все пак ако се замислиш да сложиш 1 прост диод с резистор 600 кило ома май беше... Да свети само в една точка, хем се вижда, че е лед, хем не осветява целия номер като елхЪ Редактирано 1 Юли 2014 от venkYYY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Лошото е, че при мен така е монтиран номера, че нямат вадене. За да се свали капачето на плафона трябва да се разглоби половината багажник и да се махне цялата лайстна. Едва ли скоро ще ми дойде музата пак да разглабям 1 час... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване