baba Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 На мойте нищо им няма. Просто исках да разбера кое как е, че като гледам да знам какво да гледам.След като покараш малко извънградско тези показатели ще паднат с 4/5мс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Аз да ви кажа, наливам нафта, карам, по цариградско нощем и давам малко повечко жега да не се спича и те така.Никакви канали, стойности и прочие. Мишо я прегледа наскоро, каза, че всичко е в норма и т'ва е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Пусни се с друго 3.0тди и виж как вървиж, ако разликата е голяма, значи има проблем. Така най-лесно се проверява или си намираш някъде права тръгваш от светофара и с определена скорост трябва да минеш оттам. След това друг колега с 3.0тди пробва и така. Аз имам един маркер в тунела на Люлин ама ти нема да я тестваш там според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Някой знае ли дали може да се изключат "автоматичните чистачки" през примерно вага ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 А като бутнеш лоста в най долно положение не става ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Става ама тогава и чистачките не чистят. )Искам като ги сложа на някакъв интервал така да си чистят. А не като сега квото и да ги сложа няма никакво значение, сами се засилват и си избират интервала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 няма такъв вариант, или си на постоянно, или на автоматика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Аз поне съм доволен от тази екстра - с малки изключения се държи доста адекватно и си е удобство. Ти какво не и харесваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Аз поне съм доволен от тази екстра - с малки изключения се държи доста адекватно и си е удобство. Ти какво не и харесваш? А не като сега квото и да ги сложа няма никакво значение, сами се засилват и си избират интервала. няма такъв вариант, или си на постоянно, или на автоматика.Жалко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 14 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 (Редактирано) Може да му регулираш чуствителността, като на фаровете. Но това само предполагам. Редактирано 14 Ноември 2013 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 имам едно питане! защо рейката се вижда така отдолу проблем ли е това на много аудита 4ф съм го забелязал? трябва ли да се притеснявам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 (Редактирано) Малко снимки от Dubai Motor Show 2013 (5-9 nov.) http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=152862 Редактирано 14 Ноември 2013 от manoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 И последно, и предпоследно пред-катализатора се вади от гореРазвива му се фланеца към стяжките отдолу, отвива се от турбото, махат се букси за собди и се вади отгоре.Дано тоя път ти стана ясноЗдравей колега Стоил!Само да ти кажа,че предкатализатора ако го извадиш отгоре както ми обясни ,ела и ми се обади!!!Исках мнение на човек ,който е правил това нещо а не на човек,който е нонстоп пред компа в кьщи!!Жив и здрав да си!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Той кара а8. На а6 излиза отдоле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!И какво точно трябва да разкача отдолу,колега?Мерси! Редактирано 18 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 (Редактирано) Тази нощ колата беше отвън.Сутринта, като я запалих завъртях волана и...........хидравликата изстена.Колата беше още студена, с навит волан и на автоматична спирачка.След като загря се оправи, но не знам от какво се получи.През нощта не е било много студено, а като се замисля какви студове идват.Някой, ако е имал подобен проблем да сподели.Досега колата е била винаги в гараж. Редактирано 17 Ноември 2013 от dimlan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Здравейте .. да се похваля и аз малко ...вече съм с последния софтуер за 2.0 тди BRE мотор благодарение на колегата kpematop .Налива се за около 15-20 минути и определено има разлика със стария.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 17 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Тази нощ колата беше отвън.Сутринта, като я запалих завъртях волана и...........хидравликата изстена.Колата беше още студена, с навит волан и на автоматична спирачка.След като загря се оправи, но не знам от какво се получи.През нощта не е било много студено, а като се замисля какви студове идват.Някой, ако е имал подобен проблем да сподели.Досега колата е била винаги в гараж.Свисти ако има грешно масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 (Редактирано) Demato генерацията от скобата махаш и всичко излиза отдоле.Dimlan винаги дръж гумите направо, иначе се натоварват рейката и тампоните. Сложи ново масло и виж как ще е. Редактирано 17 Ноември 2013 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 (Редактирано) Свисти ако има грешно масло.Маслото е оригинално от Ауди. Не е сменявано, гаранция за това.Но може да е за смяна.Колата е на 65 000 км. Редактирано 18 Ноември 2013 от dimlan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 То това масло, както и спирачната течност времето ги тормози не километрите, окисляват се, натрупват се отлагания, влага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Доколкото знам 3г максимум! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 За хидравликата не е проблем. За спирачната течност само. Мойто хидравличното не е сменяно откакто е станала кола предполагам, но поне последните 5 години със сигурност. Видях един път в порше а6 с грешно масло и на празен ход като завъртиш волана свистеше яко и беше с грешно масло сложено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Колеги, само новите табла ли имат опцията "Gauge Test/Needle Sweep active" при даване на контакт ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Доколкото знам 3г максимум!2г. пише в сервизните книжки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts