Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вече го отнесох от КАТ, че забравям да включвам фарове. На В4-ката се включваха автоматично. Ще трябва да направя нещо по въпроса .....

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с:

 

179777560.jpg

 

и си щракам с пръсти. Когато е светло се пускат дневните, а когато е тъмно сензора за светлина гаси дневните и пуска фаровете. Не барам ключа за фаровете и си джиткам. Пък нека някой си мисли че е мека китайско. Проблеми с полицаи никакви. Само един път ме спряха, за да ме попитат къде и за колко пари са ми ги сложили (дневните). А на противниците ще кажа: Когато ми изгори крушката на оригиналния ксенон, те ли ще ми дадат 150 лева за нова, защото и през деня е светила.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай Bardahl BDC Diesel. Аз имах проблем с дюза от кофти гориво и поне при мен помогна :zustimm:

 

Мерси.

Гледах я и-се чудя защо по малка разфасовка от литър няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Проблеми с полицаи никакви....

Това е отговор и техническо изпълнение. :zustimm: И аз ценя практичността ... При В7 ще трябва добре да огледам нещата. Още се ограмотявам за модела ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой ти прави диагностика на МПС-то,по-точно гледаха ли дюзите?

Не сме гледали дюзи за сега само гадая.Разбира се преди да правя нещо ще се мине на диагностика.Просто си мисля, че няма кво да е. Не го прави винаги това лееко претрисане, а мн. рядко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е задни амортисьори на ауди а4 б6 куатро? Доста прегледах по интернет, но не ми стана напълно ясно необходимо ли е сваляне на пружината или не? Според ЕЛСА би трябвало да се сваля, на друго място четох, че може без да се маха. Има ли някой който да го е правил за да каже със сигурност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм свалял пружините само,но си спомням,че оглеждах амортисьорите и могат да се сменят без да се свалят пружините

 

au0_051100249.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е задни амортисьори на ауди а4 б6 куатро? Доста прегледах по интернет, но не ми стана напълно ясно необходимо ли е сваляне на пружината или не? Според ЕЛСА би трябвало да се сваля, на друго място четох, че може без да се маха. Има ли някой който да го е правил за да каже със сигурност?

Със сигурост можеш да смениш амортисьор без да сваляш пружините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните можеш а за предните не !

Аз съм с куатро и задните се свалят само на два болта горе мисля 16-ка и един долу 17-18 по спомен !

Sent from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

имам следният проблем с ауди а4б7 2005г. 2,0 тди

перката за охлаждането се включва сама и върти на макс докато не падне акумулатора

закачах я но не показва абсолютно никакви грешки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скоро след като загася двигателя се чува странен шум откъм жабката. Оприличавам звука на моторчета, може би. Жътка известно време(около 1-2 мин.) и спира. Идеи ?

За А4 Б6 става въпрос ако има значние.

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите се чуват като загася за 1-2 минути, но пък си духа нормално от всякъде - така, че не пипим нищо за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скоро след като загася двигателя се чува странен шум откъм жабката. Оприличавам звука на моторчета, може би. Жътка известно време(около 1-2 мин.) и спира. Идеи ?

За А4 Б6 става въпрос ако има значние.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=177722#entry2517219

Виж тук дали се вписваш и ти ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трипътния датчик ми го смениха във сервиз .

Сервиза е в Русе сервиз ."Юви".Намирал се във задната част на Главата така ми казаха .При мен на таблото температурата на таблото стигаше до 75градуса и вентилаторите на радиатора работеха без да спират и на изгасен двигател .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До вакум помпата в задната част на главата.....там има един алуминиев фланец с 3 извода (вход,изход и място за въпросния датчик).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...