Jump to content

Я да видим сега гумите на колата през зимата!



Recommended Posts

Туингото е с чисто нови предни Корморанки и задни Дебица на един сезон.

Гумите са като велосипедни - 145/80/13 :bia:

Никога не съм карал по-проходима кола, а когато формирах впечатления бях с доста запазени задни, но с ДОТ 3400...

Аудьо е с чисто нови предни Дебица и задни Унироял на един сезон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 270
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От както имам Ауди всеки сезон му взимам по две нови гуми за отпред, без значение зима или лято.

На следващия сезон стават задни и така предните винаги са ми нови а задните на един сезон :hilezh:

За зимата - 4бр. Дебица Фриго 2.

За жалост не съм с куатро.

Редактирано от СЕКТОР
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от миналата събота с 4 чисто нови Dunlop WinterSport 225/50/16, до сега бях с 205/55/16, повече никога няма да си взема гуми на 205

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо така бе човек, я сподели :bia:

колата с 225 е адски по-стабилна в завои, странното е, че и возията се промени доста, също така изглежда много добре с 225-ци, винаги като съм я гледал с 205 са ми малеели за това голямо купе

нямам снимки с 205-ците, но мога да направя пресни с 225, наистина изглежда много добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Аз нали сложих Nokian, чисто нови ,останали от предишния собственик, верно че са 235/45/17,бях са оприщил от размера,но се държат доста добре в снега и леда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Сърбия предлагат “чорапи” вместо вериги за сняг за колите 09 януари 2009, 11:47Белград, Сърбия

Компанията “Ауто систем” предлага тази зима на сръбския пазар “чорапи” за задвижващите колела на леки автомобили, джипове и малки микробуси, които имат много предимства пред класическите вериги за сняг, предаде Б 92. Директорът на “Ауто систем” Бранко Шумич казва, че това норвежко изобретение се монтира бързо и лесно на колелата, без да не е нужно колата да се повдига или да се използват каквито и да са инструменти. “Чорапите” са направени от изкуствен текстил, не увеличават масата на колелата и по този начин не влошават качествата им при въртене. Не е възможно освен това да се повреди която и да е част от автомобила, както често се случва с веригите, когато се скъсат, казва Шумич. По думите му това изобретение не уврежда и покритието на пътя – асфалт или бетон. То може да замени над 40 вида и размери класически вериги за леки коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като си купих колата беше с Окон Респа МС 790 пише че са произведени в Германия, като цяло са добре няма да буксува стабилна е колата и в сняг и лед, обаче в кишата е много зле онзи ден застанах напряко на пътя добре че нямаше коли и движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 Dunlop winter sport 3D - невероятни са :hilezh: Току що изкачих едно доста заледено нагорнище след което път без предимство и хем го изкачих без проблем, хем едва зацепи АБС-а на леда :alien:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера едно гумаджийче, докато ми оправяше гумата, започна да ми развива хипотезата, че за зимната гума е важен не дълбочината на грайфера, а ламелите върху него - те били зацепвали на хлъзгав терен.

Я някой разбирач се изкаже по дилемата - кое е по важно: гума с добър грайфер и позатрити ламели/като предните ми Марангони на 4 зими/, или с поизносен грайфер, но със запазени ламели /да, не се смейте, моите задни Бриджстоун са такива на незнайно колко зими/. Да уточня, че става въпрос за зимни гуми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% сам зимни, отпред и отзад. Голям привърженик съм на добри гуми в средния ценови клас и давам сериозни адмирации на Gislaved Nord frost 3 или Nord frost 5. Жалкото е,че май ги е погълнал концерна Semperit, за които имам лично много лошо мнение. С голяма доза притеснение тази зима сложих същите гуми, като шарка, само че с марката Семперит. За момента съм доста доволен от тях. Проблема на тези гуми е, че хич не са добре на топло и сухо, поради големите ламели, малко клати и увлича в завоя, но на сняг, лед и други зимни условия, за което са и предназначени са супер добри за цената си;

Редактирано от ivailo_stoqnov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

зимата на 2008 карах само с 2 предни фулда кристал монтеро 2 задните ми бяха летни но си беше голяма забава задницата винаги ми шареше яко

тази зима съм със 4 зимно АВОН и съм доволен но плъзгането в завои на задницата мнго ми липсва и май пак ще слагам летните отзад

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Зимата 4 зимни Кумо, лятото 4 летни Континентал. За всесезонни не искам да чувам.

Аз съм с Wredstein Quatrac 3-всесезонни гуми и съм много доволен.Нямам проблеми с потеглянето и спирането на неподходяща настилка(сняг,лед,киша).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

През зимата задължително с 4 ( четири ) броя зимни гуми на стоманени джанти.

През лятото задължително с 4 ( четири ) броя летни гуми на алуминиеви джанти.

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам си 2 комплекта с алуминиеви джанти,за лятото Бриджстоун Туранца, а за зимата си взех преди 2 дена Вредщаин Сноутрак 3 (след Близака минах на това,няма равни просто).

Редактирано от Sportive
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз 4 зимни зимата 4 летни за през лятото

според мен който си го няма в главата коаще и със шипове и със вериги да кара цяла зима пак ще яде бабалюгата :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...