Jump to content

Audi Q7 като първа кола?


Recommended Posts

Ясно е, че не е най-подходящият избор за начинаещ шофьор, но въпросът е дали толкова крайно неподходящ :) За мен са важни най-вече сигурността и комфорта. Не си падам по високите скорости, така че няма опасност мощната кола да се окаже риск за мен поради безразсъдно вдигане на скоростта. Да добавя, че въпреки че досега не съм имала кола и тази ще бъде първа, не съм на 18-19 години, а на близо 30 :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом те влече, какво лошо има?

Друг въпрос е, че като се качиш направо на висок клас, няма да имаш база, на която да оцениш голяма част от предимствата на колата, но това не е фактор за избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С габаритите се свиква.

Ако финансовата част не те притеснява :) не виждам пробелм.

Само за протоколо предни дискове и накладки 900лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя позната караше кю 7, каза ми всички се съобразяват пропускат удоволствие и комфорт, но като влезне за масла и филтри оставяш 4 5 хиляди лв, продаде я и сега кара тойота аурис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градски легенди .... смяна на консумативи (масло и филтри на мотора, филтри на климатроника, евентуално спирачна течност) за 3.0 ТДИ е около 1100 - 1200 лв. в Порше. Точно тази операция е на една и съща цена за всяко 3.0 ТДИ.

Та по всяка вероятност не точно консумативите са съборили въпросната дама...

(null)

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя позната караше кю 7, каза ми всички се съобразяват пропускат удоволствие и комфорт, но като влезне за масла и филтри оставяш 4 5 хиляди лв, продаде я и сега кара тойота аурис.

Моята Q7 е още в гаранция и съответно си я обслужвам в Порше. 770 лв по фактура беше обслужването, като и дойде сервизния интервал.

Мисля, че включва всички филтри и масло. Допълнително имаше чистене на не знам си каква мрежа на панорамния покрив и не съм се заглеждал какво друго във фактурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е глупаво,ако е минала гаранцията на нова кола да я обслужваш в Порше.В друг сервиз със същите филтри и масло ще струва около 300-400лв смяната.Но в крайна сметка всеки си решава.

Последния път откакто ми взеха за Кашкая в Нисан София една торба пари за смяна на масло,филтри и предни накладки общо около 650лв вече приключих с официалните представители.При положение че,при следващата смяна си купих аз гореспоменатите неща и то качествени за 250лв със смяната.

А да се върнем към темата.Да попитам колегата C.elegans към кой мотор на Q7 си се насочил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично за мен Кю7 е малко по-мъжка кола и в този случай бих заложил на Кю5. Комфортът на возене е почти еднакъв, но лекотата на управление е доста повече. Кю7 и мене ме е мъчила по уличките, при положение, че карам от 20 г. Друг е въпросът вече, дали авторката на темата е с деца и колко. Защото семейство с две малки деца и принадлежащия багаж към тях в Кю5 ще се събере трудно. Може, но с компромиси и неудобства. А разходите по едно Кю5 с 3.0тди и 20-ки си е 1:1 с по-големия събрат. Така че трябва задълбочено да се отсеят +совете и -сите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


А да се върнем към темата.Да попитам колегата C.elegans към кой мотор на Q7 си се насочил?

Колегата е от женски пол и си мисля ,че щом е първа кола,надали може да се насочи към някой мотор ,но нека тя да си каже.

нека да каже и бюджета ,ако е удобно,така ще е по-лесно за всички

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, които се включвате в темата :)

Относно Q5- направи ми впечатление, че почти няма предлагане на този модел, а и от към цени няма по-нискобюджетни варианти (сравнителнo с Q7). Не знам защо е така, по-запознатите от мен ще кажат :) 

Q5 наистина е по-подходяща за дама, но така или иначе колата няма да е само за мен, а ще се ползва и като семейна кола, а трябва да остава място и за багаж също :)

За двигателя- към момента нямам представа към бензинов или към дизелов да се носоча, затова разчитам на съветите, които ще получа. 

Колата няма да се използва за работа и командировки, т.е. няма да се кара толкова много. Все пак ми се иска да избера и най-изгодния вариант спрямо разход на гориво (и вид гориво).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя позната караше кю 7, каза ми всички се съобразяват пропускат удоволствие и комфорт, но като влезне за масла и филтри оставяш 4 5 хиляди лв, продаде я и сега кара тойота аурис.

Стига глупости бе майна карала Кю ма после си купила ярис да е по евтинко ебати, форума се напълни с професори и тоя чул от някъде, на вторият брачед му видял..... На yavor20v в темата същата работа, тва било скъпо онова било скъпо голяма била а никой не е поддържал/притежавал такава кола..... Нема лошо да коментираш стига да имаш какво да кажеш.....

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е глупаво,ако е минала гаранцията на нова кола да я обслужваш в Порше.В друг сервиз със същите филтри и масло ще струва около 300-400лв смяната.Но в крайна сметка всеки си решава.

Това може да е валидно за нискобюджетен автомобил, но  такава кола и след гаранционно се обслужва в официален сервиз и ще се обосновя. 

1) няма случай да си вкарам старото ауди (ц5) на гаражен майстор и да не ми счупи нещо, докато оправя друго. Затова Q7 съм я вкаравал само в сервиз и подобни неща не съм имал. 

2) Почти винаги евтините части са ми правили проблеми при Ц5. 

3) Гаражните майстори нямат елементарни консумативи (като болтове за кора например), след време колата ти заприличва на пиронкаджийска история обвита в свински опашки, изолирбанд и самонарезни болтове. 

4) Нямат също така опит (поне в провицнията), специализирани инструменти, документация и софтуер - дори само за обслужване на такива коли това е важно. 

5) Последно, но много важно- ако обслужваш колата и следгаранционно в Порше, ако случайно нещо скъпо се сгъне, Ауди имат практика да поемат скъпи ремонти и извънгаранционно за поддържани от тях автомобили. 

 

Не казвам, че официалните сервизи са светая-светих. Но от моя опит икономиите от оригинални  части и сервиз се връщат рано или късно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното и аз мога да го потвърдя - след пълен блокаж на кутията на Пасат ЦЦ, 3 месеца след гаранцията. В Порше - подмяна или ремонт на мехатроника, не съм сигурен - на практика безплатно - 50-100 лв. Казаха му че ремонта струва над 2 бона, но го поемат именно защото колата се обслужва редовно при тях.

От друга страна на друг приятел за масла и филтри на гаранционното му Поло 1.4 бензин му вземаха над 700 лв... е как да стане.

Сервизите не се делят само на двете крайности - гаражни майстори и Порше, така че за извънгаранционна кола има достатъчно варианти, без компромис в качеството. Всичко зависи от това какъв клас е колата и за какъв ремонт или обслужване става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по темата, Q7 за първа кола не мисля че е удачен избор, поради 2 причини:

 

1) Ако парите бяха без значение, каквато и кола да вземеш все тая. И да я потрошиш, в Порше ще я оправят и пак си в джаза. Но дамата каза, че е гледала и за Q5, но няма предлагане, както и по-бюджетни оферти. Това е така, защото модела е доста по-нов и логично държи доста висока цена. Това за мен значи, че се гледаш по-стари Q7, отдавна извън гаранция, но все така най-високия клас кола за поддръжка. За човек никога притежавал, обслужвал и поддържал кола, ми се струва сериозно изхъвлряне.

 

2) Въпрос на умения и опит на пътя или по-точно ПРИДОБИВАНЕ на такива. Вярно е, че всички ще те пропускат и съобразяват с теб, но това чувство че си цар на пътя е измамно и неминуемо ще те разглези и рано или късно ще ти изиграе лоша шега.

 

Това са си мои разсъждения, може да имаш и опит и възможности, но просто да не си имала лична кола, а може и да се изхвърляш. Избора си е лично твой, но за мен точно тоя камион не е удачен избор за първа кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловия 3.0 ТДИ е идентичен като консумативи с А6 и другите модели . Дори частите са еднакви / някой де/ . Скъпото е вече въздушното окачване, гуми, накладки. 

Както каза ВЕСКО са абсолютно градски легенди цените за консумативи и още повече за разход. Карам 2.7 тди който е идентичен с 3.0 и мога да твърдя от опит това което казвам. 

 

Ако няма проблем с подръжката и застраховките на такъв тип автомобил не виждам причина да не си го закупи. Относно това че бил стар модел и следгаранционен.... айде пуснете анкета и всеки да каже какво кара и да видим колко от разбирачите са с гаранционни до 4 години модели !!! Стига с тия щуротии да плашите хората,че видиш ли ако не е ново Ауди и се почва кръводаряване.Части бол , майстори бол , стига да не сте от кабардъбардъково 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-) Но при определени обстоятелства (обсъдени горе) някои неща е по-добре да си правиш в Порше, което върви с по-висока цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо мислиш така? Ако си неприлично богат или имаш добри спонсори, и Бентли от магазина става за първа кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бургас е на мода мъжете да купуват на любовниците си Q7-ци.

Повече жени карат кю отколкото мъже и не виждам нищо странно.

Управляват си момичетата и се кефят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личи си, че си виждал q7 само на картинка - управлява се по-лесно от а6 във всяко едно отношение и най вече при паркиране.

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...