Broom Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 (Редактирано) Така тръгват митовете N, преди 3 години имах проблем с единия кабел които не винаги правеше контакт. След подобни обяснения и че трябва да купя целия кабел до не знам си къде, го отрязах и свързах здраво с обувки и добра изолация. От тогава не е мръднал и няма грешка - на цена 10лв. Нов кабел в Порше - цена 580лв. За мен лично е неоправдано. Да за Порше е ок да ти вземат толкова за един кабел. Редактирано 21 Април 2015 от Broom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Все се надявам да се оправи така, както се е развалил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 (Редактирано) Аз оправих едното колело и след една година другия даде фира, само, че тоя път моторчето, половината кабел нагорял и тн. В ляво е сегашното в дясно е фейслифтовото Тъй като видимо шестограма е станал звезда, не става, за това взех и другата част... И така и така тая свинщина ще я правя и спирачната течност ще сменя...И те така - на ти мит. С кренвирш. А кабела е хубаво да се смени целия от разклонението до буксата, защото там има сериозно напрежение и всяка спойка, знаеш топли, грее и може да създаде проблем. Не казвам 600лв за кабел, но да се смени цялото парче. Редактирано 21 Април 2015 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Има ли tiptronic 7 степенен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 То със кабели втора употреба не да му се вид мит на човек, а си е цяла сапунка, от турските Специално този кабел е поръчан на Бг фирма и отвсякъде е неоправдано да се плаща пет пъти в Порше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 21 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Има ли tiptronic 7 степенен?Не, това е S-tronic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Защото споря с един познат и той твърди, че има, дори се возил на A6 4f 3.0tdi quattro 2005г., което на fis-а излизало 7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Мултитрониците от тая година са 7-степенни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 (Редактирано) Но няма multitronic на quattro, а той твърди, че е 3.0tdi quattro. Обещал е да дойде с колата и да ми покажат. Говорил с Unitrade X, странно защо с тях, и те му казали да бяга от 6-степенния автоматик и да търси 7 или 8 степенен на 4F . Май тия момчета се бъркат с VW и DSG или 4G Той всъщност си търси 4f и се возил на негов приятел на въпросната кола. Редактирано 22 Април 2015 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Еми.. филмирали са го нещо. Може да се е возил на 2.7 ТДИ на предно с мултитроник с ретрофитнат надпис quattro на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Колко мъка има на този свят, че и съвети си позволяват да дават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Колеги дайте съвет за крушки D2S ,че от днес едната свети в тъмно златист цвят.Дайте препоръка някой пробвал ли е тези http://www.xenonland.com/23-philips-d2s-x-tremevisionБлагодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 И аз търся, че и моята едната свети много романтично. Дали не е добра идея да се сменят двете едновременно за да няма разлики в цвета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 23 Април 2015 Доклад Share Публикувано 23 Април 2015 Най добре е и двете . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Разбира се препоръчително и двете защото винаги ще има разлика.Препоръчайте крушки обаче ако някой има наблюдение за тези които ги дават +50% и +70% на Osram които са и доста по скъпи или да слагам стандартни или примерно на 5000к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Имай предвид, че разликата в светлината може и да не е от крушката само! Запалката също играе важна роля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 ...Препоръчайте крушки...Слагай Osram +Няма по-хубава крушка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 Точно тях съм набелязъл колега.За тези става въпрос нали..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 Ще ми затъмняват предните стъкла и ме притеснява да не ми счупят щипките на корите,ако ги свалят.Лесна ли е интервенцията и ако стане фал продват ли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 (Редактирано) Някои да е възстановявал фолиото по лайсните на таблото? Лесно ли се лепи ново фолио, или да търся целия въздуховод от морга? Редактирано 25 Април 2015 от Dummkopf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 Ще ми затъмняват предните стъкла и ме притеснява да не ми счупят щипките на корите,ако ги свалят.Лесна ли е интервенцията и ако стане фал продват ли се?Колега, при затъмняването на стъклата не е нужно да се свалят корите и стъклата като цяло. Професионалистите в бранша знаят как става без да се разглобява каквото и да е по колата. Аз също препоръчвам затъмняване без разглобяване! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 А аз препоръчвам затъмняване без фолио. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 Как по-точно става без фолио? (опушване, предполагам) Колега, при затъмняването на стъклата не е нужно да се свалят корите и стъклата като цяло. Професионалистите в бранша знаят как става без да се разглобява каквото и да е по колата. Аз също препоръчвам затъмняване без разглобяване!А аз смятам, че без махане на стъклото, ще стане доста непрофесионално... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 Става перфектно без разглобяване, не можеш да познаеш, че е фолио. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 Някои да е възстановявал фолиото по лайсните на таблото? Лесно ли се лепи ново фолио, или да търся целия въздуховод от морга?http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=145967&page=5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts