Buddah Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 Това само с цел визуален ефект ли се прави или има и нещо друго(говоря за анодизирането)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 (Редактирано) Там не съм барал. Какво масло се слага и някакви специфики при смяната?По спомен маслото е 75W90 и беше около 2 литра. Смяната нямам идея как се извършва. Тук има два лагера: 1) Казват, че не се сменя масло и си караш колкото ти душа иска и 2) Маслото се сменя с обслужването на колата 50-60к км задължително. Аз го смених. Въпрос на гледна точка. Редактирано 13 Август 2015 от ppenchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OliverQueen Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 И аз при закупуването на автомобила смених маслото на диференциалите и спирачната течност, и дори майстора се изненада, че искам да ги сменям. И ми каза, че в България много малко хора ги сменят. А спирачната течност било хубаво да се сменя на 2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 (Редактирано) Съветвам да си разгледате добре вакуумите. Миналата седмица разглабях да се ровя нещо и ги прегледах всичките при мен, въпреки че ги бях посменил превантивно като отварях за смяна на обтегачите и веригите. Двете еднопосочни клапанчета при евапа бяха станали двупосочни, смених ги и тях. Демек, налягането от колектора е бягало към индусерите на турбините. Не се бях сетил преди това да ги "продухам". Реално системата е така устроена - вакууми се взимат от всмуклателния колектор с еднопосочен клапан и от тръбите, които се свързват с индусерите на турбините пак с еднопосочен клапан, демек вакуум има винаги при евапа, при мен имаше и налягане. Вакуумът, които идва от колектора, минава през известния за ранните 2.7Т-та "F hose", който пък е свързан и с картерната вентилация, там също има еднопосочен клапан, него не съм го сменял, защото направо махнах тази част от картерната вентилация. Хубаво е също да видите вакуумите към N75-цата, линиите към гейтовете и към студените части се разклоняват с пластмасови тройници, при мен още като купих колата единият беше счупен, другият беше спукан, смених ги с метални. При рециркулационните калапни, също има шанс да има поизпечени маркучи, прегледайте ги и тях.Пожелавам ви уШпех в начинанието. Редактирано 1 Септември 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 1 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Ако има спукан вакум няма ли да се усети по нещо? Другото което е когато отпусна крака от газта, то какъв вакум трябва да прави колата и съответно да се ориентирам от показанията дали вакума ми е наред? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 -7 или надолу, обикновено е -7. При мен и преди и сега няма разлика в отчитания вакуум по буустметър. Не съм сигурен как се диагностицира, но е факт, че при мен много рязко се качи разхода от известно време насам. Така като гледам са били много проблемите, отстраних всички освен егт-то. Тъй като при мен егт-тата са с външни дисплеи, до последно смятах, че като съм разкачал жиците съм се е получила простотията, но се оказа, че не съм прав. Вчера навъзах всичко правилно и двата дисплея светнаха, единият работи, другият показва 1350 градуса. В момента говоря със Сид, за да се разберем какво правим и как да диагностицираме най-точно проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 7 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Тея бангии от коя година почват да са с canbus? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 (Редактирано) От 2000, ако е с табло с дигитален часовник значи е с кан. Редактирано 8 Септември 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 (Редактирано) Ясно. Значи съм с canbus и да слагам съответната аларма. Edit: Тия дни при пътуване на няколко пъти на фиса ми светна индикация (като тази за ръчната, но на дисплея) за няколко секунди съпроводена от звука от таблото.Спирачната течност е в нормите. Понеже съм чел, че за 2.7 абс-а бил специфичен реших да пиша тук. При сканиране ми вади следните грешки: VCDS Version: Beta 12.10.3Data version: 20130228 Tuesday,08,September,2015,12:04:55:55062 Chassis Type: 4B - Audi A6 C5Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 22 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75 76 77 No fault code found.Readiness: 0010 1001 -------------------------------------------------------------------------------Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl Part No: 4B0 614 517 H Component: ABS/ESP allrad 1728 Coding: 06397 Shop #: WSC 00000 VCID: 264841F2C2301B2ED59 1 Fault Found 01119 - Gear Recognition Signal 35-10 - - - Intermittent End --------------------------------------------------------------------- Някакви идеи? Редактирано 8 Септември 2015 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 От 2000, ако е с табло с дигитален часовник значи е с кан.Това сигурно ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Доколкото знам да, говоря за 2.7Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Мисля, че КАН на ц5 няма. На предишния душегуб (междинка с диг. часовник) и на тоя (2004) не става комуникация по CAN Gateway.Може и нещо да ми има на кебела/VCDS, пробвай с твоя дали ще вържеш, но се съмнявам... http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/applications/100a6.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 И на моята не иска да се върже по кан с кабела, но пък кабела ми е за 100лв с "хубав" софтуер като за 100лв. Иначе да кажете нещо по въпроса с проблема ми? Чета... някви проблеми с трансмисия, а грешката я вади в абс-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01119 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17090 Второто е възможна причина, но ако нямаш грешки на самата трансмисия, предполагам ще е по-добре да се съсредоточиш върху кабелаците от нея към останалите модули. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Изтрих грешката и засега не се е появявала, но лампата (!) пак ми светна и ще се насоча към казанчето за спирачна течност, а за другата грешка ще чета засега, че нямам време да се ровичкам. В сайта на ростек като вляза в графа Engine 2.7l T (AGB/AJK/APB/ARE/AZA/AZB/BEL/BES) Coding...xx?xx: Powertrain5 = Front-Wheel-Drive6 = All-Wheel-Drive without ASR/ESP (with CAN-Bus)7 = All-Wheel-Drive with ASR/ESP (with CAN-Bus)8 = All-Wheel-Drive with Post-Switch Stage (Low Range - A6 Allroad only)...Което не знам как да тълкувам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeckoTDI Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Здравейте, да ви попитам относно клапана на картерната вентилация: Koда на цялата картерна вентилация е 078 103 235 BКлапана, който ме интересува е 078 129 101 AПо принцип срещам цялата вентилация (клапана с маркучите) да се продава в комплект, аз търся вариант да закупя само клапана, ако е възможно). Цената е около 200лв на клапана с маркучите, в краен случай ще действам така.При прецакан клапан маслените пари при връщане на газта отиват в двигателя.Гледам по чужди форуми слагат "catch can" или като на Икарусите изкарват парите с един маркуч да капят надолу Вие как сте решили проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 @TiL, кое не разбираш, каква е разликата между видовете задвижване или как се образува кодинга? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Мисля, че КАН на ц5 няма. На предишния душегуб (междинка с диг. часовник) и на тоя (2004) не става комуникация по CAN Gateway.Може и нещо да ми има на кебела/VCDS, пробвай с твоя дали ще вържеш, но се съмнявам... http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/applications/100a6.htmlПри А6 C5 комуникационна среда е K-line между оператор/контролер и контролер/контролерЕдинствената CAN комуниакция при A6 C5 е между Мултитроник и ДВГ (напр. ALT, ASN, и др след 2000г.) - а там оператора няма достъп през VCDS. Kазано накратко при избор на аларма да се гледа да е с възможност за комуниация по K-line. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Таблата с дигитален часовник имат CAN-BUS и така комуникират с радиото и навигацията (за RNS-D не съм на 100%). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 17 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 Някой сменял ли е blow off клапаните с афтърмаркети? На стария пасат му бяхме нашили http://tuning-parts.bg/raztovarvashti-bov/1396/и нямаше ядове с вървеж или празен ход. Звука... плашеха се гаргите Та чудя се да подменя клапаните, та и мисля да чипосвам колата, а не знам стоковиците дали ще устискат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 Като изключим ЕГТ-тата, аз не съм открил нещо различно при 2.7 спрямо 1.8. Т.е. това, което знаеш и може да приложиш за 1.8 важи и тук.С две думи - стоковите клапани са ок с чип, коагто са нови, но от един момент (май зависи от годините, не от налягането) започват да изпускат.Другата особеност за 2.7 и високи налягания е гумения тройник на дросела, който при RS моделите (т.е. с К04) е метален.К03-ки не могат да го повредят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 17 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 Ясно. значи ще се слагат други клапани. По-късно ще пусна клипче със звука който желая и ако някой знае съответен клапан... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 17 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 (Редактирано) Ето такъв звук ще се цели Звука при пасата беше този, но нещо не ме радваше Редактирано 17 Септември 2015 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paketo Публикувано 22 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2015 Изтрих грешката и засега не се е появявала, но лампата (!) пак ми светна и ще се насоча към казанчето за спирачна течност, а за другата грешка ще чета засега, че нямам време да се ровичкам. В сайта на ростек като вляза в графа Engine 2.7l T (AGB/AJK/APB/ARE/AZA/AZB/BEL/BES) Coding...xx?xx: Powertrain5 = Front-Wheel-Drive6 = All-Wheel-Drive without ASR/ESP (with CAN-Bus)7 = All-Wheel-Drive with ASR/ESP (with CAN-Bus)8 = All-Wheel-Drive with Post-Switch Stage (Low Range - A6 Allroad only)...Което не знам как да тълкувам Провери дали ти дава някаква грешка на първи канал на дисплея на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 25 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Оказа се ниско ниво на спирачната течност, долях. Сега ще следя дали пак ще светне, защото не виждам да има течове някъде, а преди да се появи индикацията бях правил няколко екстремни спирания от 200-240 до 70-80. Мисля да почвам да чопля грешката01119 - Gear Recognition Signal35-10 - - - Intermittent Вчера ми остана време да сканирам и грешката беше набита пак. Приемам всякакви предложения и съвети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване