Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

On 10/18/2016 at 11:11 PM, gogo_1 said:

Нямам друг дросел. Мой познат има същия проблем с дросел от 1.8Т B6, поръчал си е нов дросел - ще следя дали при него нещата ще заспят.
Ще се опитам да проверя всичко от педала до ECU-то и от ECU-то до дросела. 
Със сигурност не е мърсотия - четох и такива работи - дросела свети отвътре. 
Имало проблем при пистите на потенциометрите вътре в дросела - почистват се и се мажат фино с графитена (контактна) паста. Металните крачета, които се движат по тях се огъвали леко, за да притиснат по-силно към пистите. Четох го в западните форуми. Дали може да се разглоби безпроблемно дросела за да се стигне до тия писти и дали те не са капсуловани нещо - един Бог знае.

Ще продължавам да инвестигирам проблема и ще пиша feedback. 


Отворих дросела - беше доста чист както около самата клапа, така и при зъбните колела и потенциометрите. Почистих всичко със алкохол и огънах малко металните четки, да се притискат към пистите. Премерих съпротивленията и бяха както пише в дебелите книги. Учуди ме, че нямаше никаква смазка между зъбните колела по default. След монтажа и нова адаптация проблема е отстранен, поне засега. Ще следя дали ще се появи отново.

Нещо интересно -> след дросела в колектора има датчик, целият беше залят и полепнал с масло - почистих го хубаво но си мисля, че проблема може да се е получавал (и) заради него. 
Някой с идея тоя датчик дали е за налягане/температура/дебит?  И има ли общо с датчика който е на гумения Y маркуч докарващ въздуха до дросела?

 

Редактирано от gogo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предстои ми смяна на амортисьори. Да ми дадете отзвук за марка и модел?

Колата е 2003 Avant Quattro със 1BE, оригиналните заводски червени амортисьори (Boge, ако не се лъжа). Колата се кара като евридейка и няма претенции за track представител. Дори се замислих за миг да премина към 1BA, че по наште родни пътища няма една равна улица...

• Bilstein (B4 / B6)
• Monroe (Reflex)
• KYB (Excel-G)

• Koni (FSD /  Sport / STR )

• Sachs / Boge
 

Дори се замислям да поръчам от чужбина, качеството за източна Европа май май е сериозно различно от това за западна... Последните ми два случая:
- чисто нови Bilstein B4 поръчани от Манимпекс (официален вносител) с чукане в тях -> отказаха да ги сменят гаранционно защото нямали видими щети и/или теч на газ и масло.
- чисто нови Monroe Reflex поръчани от Ауто 1 - сериозна разлика в двата предни - единия едва ли не на ръка с малко усилие се сгъва - върнахме всичките 4 броя, дадоха нови - същия проблем, чак третия комплект се оказаха еднакви!

Дайте някакъв акъла кой от какво е патил и към кое да се насоча.

Редактирано от gogo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица съм купувал Б6 - немски са. Качеството на изработка е уникално.

Още не са монтирани на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко май само конито става.Б4 не става,каябата са испански и имам доста рекламации(уважават се поне),монро са пълен ташак,закс и боге не са лоши за цената си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11/22/2016 at 21:56, gogo_1 написа:


Отворих дросела - беше доста чист както около самата клапа, така и при зъбните колела и потенциометрите. Почистих всичко със алкохол и огънах малко металните четки, да се притискат към пистите. Премерих съпротивленията и бяха както пише в дебелите книги. Учуди ме, че нямаше никаква смазка между зъбните колела по default. След монтажа и нова адаптация проблема е отстранен, поне засега. Ще следя дали ще се появи отново.

Нещо интересно -> след дросела в колектора има датчик, целият беше залят и полепнал с масло - почистих го хубаво но си мисля, че проблема може да се е получавал (и) заради него. 
Някой с идея тоя датчик дали е за налягане/температура/дебит?  И има ли общо с датчика който е на гумения Y маркуч докарващ въздуха до дросела?

 

Датчика за температурата на входящия въздух е това. И ако не си отварял клапана дето е до всмукателя от лявата страна на една тръбичка от картерните газове , пак ще стане такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Трябва да свалиш всичките пластмасови маркучи със тоя клапан и направо да ги измиеш с меглио или обезмаслител , а тоя клапан е на един гумен "маншон" хванат към една от тръбите  сваля се и се чисти или се сменя н, на топран е 6лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте и Честита Нова Година на всички фенове на марката!

Някой дали може да ме ориентира какви пари върви скоростна кутия за S4 B5,  ръчка. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш също да си купиш душегуб и да праснеш дизелова кутия, колата става много приятна на извънградско и магистрала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелова кутия със сигурност няма да сложа т.к. колата ми харесва много как върви с нейната си. Почти невъзможно е да се намери някой, който не знае какво продава като става дума за S4. Все пак благодаря за насоките. Намерих едни момчета които ремонтират и продават такива кутии в София. Ще мисля варианти, предпочитам да си сложа направо здрава кутия и после да ремонтирам/продам моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да първа,  втора и задна не влизат. Правих се на рейсър и не успях да вкарам втора, явно не натиснах докрай съединителя и изручаха синхронизаторите. Няма откачено или криво по лостовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си третия с този проблем.По абсолютно същия начин счупих моята.Оправихме я,но си ми остана проблем с бързото превключване от първа на втора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вас научавам и от други хора които карат такива коли, че има не малко счупени по този начин. Има доста инфо из нета по чуждите сайтове. Предлагат се (не съм много наясно) разни усилени чаркалъци за кутията, просто иска пазене и майсторлък явно. Взех друга кутия така или иначе. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

След 23 месеца и 80 000+км пак вкарвам в бокса за смяна на ролки, ремъци... и гарнитури. Някой да изкаже мнение за елринг, че реинц не можа да свърши работа за капаците на главите.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водят се добри, макар че преди време сменях семеринг на колянов вал с такъв на Elring и май след 20-30к пак протече. До колко е бил проблема в него нямам идея. Иначе за капаците знаеш, че е драма там и проблема обикновено е в криви капаци, а не в гарнитурите.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато взех колата беше редовно обслужвана в Бош Швейцария. Гарнитурите на капаците не течаха, но имаше много леко сълзене от пръстените на свещите. Та реших уж за хубаво да сменя и на двете глави гарнитурите и пръстените... от тогава до сега съм сменил общо 4 гарнитури и няма оправяне. Обаче все ползвах рейнц и все ми се струваше, че е леко голяма... тоя път ще взема една на елринг, ще я сложа и ако не протече за 10-20к км ще сменя и на другата глава. Ако протече и елринга ще си купя гарнитури от ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

N75

Някой да знае:

А) Има ли техническа разлика между стоковия N75 от 2.7Т (078906283b) и този от S2 2.2T (034906283j), освен че буксата сочи в друга посока?

Б) Как се регулира N75 посредством adjustment болта и какъв ефект има това регулиране върху графиката на бууста?


Питам защото ми се скапа N75 и сега се чудя дали да го заменям с нов от същия тип или да направя "upgrade" и са сложа N75 от S2 2.2T.

PS: колата за сега е сток, но ще се чипва в разумни граници.



http://www.myaudis4.com/2015/08/18/n75-valve-tuning-investigation/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 27.02.2017 г. at 10:03, DJANO написа:

Водят се добри, макар че преди време сменях семеринг на колянов вал с такъв на Elring и май след 20-30к пак протече. До колко е бил проблема в него нямам идея. Иначе за капаците знаеш, че е драма там и проблема обикновено е в криви капаци, а не в гарнитурите.

А семерингът от кой тип беше, защото на Елринг има от тези с пружината и тефлонови и понякога тефлоновите от кофти монтаж правят такива  номера да протичат. Аз за това сега съм си взел от тезис пружината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...