TiL Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 2.0т? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_1 Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 (Редактирано) On 10/18/2016 at 11:11 PM, gogo_1 said: Нямам друг дросел. Мой познат има същия проблем с дросел от 1.8Т B6, поръчал си е нов дросел - ще следя дали при него нещата ще заспят. Ще се опитам да проверя всичко от педала до ECU-то и от ECU-то до дросела. Със сигурност не е мърсотия - четох и такива работи - дросела свети отвътре. Имало проблем при пистите на потенциометрите вътре в дросела - почистват се и се мажат фино с графитена (контактна) паста. Металните крачета, които се движат по тях се огъвали леко, за да притиснат по-силно към пистите. Четох го в западните форуми. Дали може да се разглоби безпроблемно дросела за да се стигне до тия писти и дали те не са капсуловани нещо - един Бог знае. Ще продължавам да инвестигирам проблема и ще пиша feedback. Отворих дросела - беше доста чист както около самата клапа, така и при зъбните колела и потенциометрите. Почистих всичко със алкохол и огънах малко металните четки, да се притискат към пистите. Премерих съпротивленията и бяха както пише в дебелите книги. Учуди ме, че нямаше никаква смазка между зъбните колела по default. След монтажа и нова адаптация проблема е отстранен, поне засега. Ще следя дали ще се появи отново. Нещо интересно -> след дросела в колектора има датчик, целият беше залят и полепнал с масло - почистих го хубаво но си мисля, че проблема може да се е получавал (и) заради него. Някой с идея тоя датчик дали е за налягане/температура/дебит? И има ли общо с датчика който е на гумения Y маркуч докарващ въздуха до дросела? Редактирано 22 Ноември 2016 от gogo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_1 Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 (Редактирано) Предстои ми смяна на амортисьори. Да ми дадете отзвук за марка и модел? Колата е 2003 Avant Quattro със 1BE, оригиналните заводски червени амортисьори (Boge, ако не се лъжа). Колата се кара като евридейка и няма претенции за track представител. Дори се замислих за миг да премина към 1BA, че по наште родни пътища няма една равна улица... • Bilstein (B4 / B6) • Monroe (Reflex) • KYB (Excel-G) • Koni (FSD / Sport / STR ) • Sachs / Boge Дори се замислям да поръчам от чужбина, качеството за източна Европа май май е сериозно различно от това за западна... Последните ми два случая: - чисто нови Bilstein B4 поръчани от Манимпекс (официален вносител) с чукане в тях -> отказаха да ги сменят гаранционно защото нямали видими щети и/или теч на газ и масло. - чисто нови Monroe Reflex поръчани от Ауто 1 - сериозна разлика в двата предни - единия едва ли не на ръка с малко усилие се сгъва - върнахме всичките 4 броя, дадоха нови - същия проблем, чак третия комплект се оказаха еднакви! Дайте някакъв акъла кой от какво е патил и към кое да се насоча. Редактирано 22 Ноември 2016 от gogo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Ако се спреш на Билщайн,поне гледай да не е от завода в Румъния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Миналата седмица съм купувал Б6 - немски са. Качеството на изработка е уникално. Още не са монтирани на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 От всичко май само конито става.Б4 не става,каябата са испански и имам доста рекламации(уважават се поне),монро са пълен ташак,закс и боге не са лоши за цената си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 На 11/22/2016 at 21:56, gogo_1 написа: Отворих дросела - беше доста чист както около самата клапа, така и при зъбните колела и потенциометрите. Почистих всичко със алкохол и огънах малко металните четки, да се притискат към пистите. Премерих съпротивленията и бяха както пише в дебелите книги. Учуди ме, че нямаше никаква смазка между зъбните колела по default. След монтажа и нова адаптация проблема е отстранен, поне засега. Ще следя дали ще се появи отново. Нещо интересно -> след дросела в колектора има датчик, целият беше залят и полепнал с масло - почистих го хубаво но си мисля, че проблема може да се е получавал (и) заради него. Някой с идея тоя датчик дали е за налягане/температура/дебит? И има ли общо с датчика който е на гумения Y маркуч докарващ въздуха до дросела? Датчика за температурата на входящия въздух е това. И ако не си отварял клапана дето е до всмукателя от лявата страна на една тръбичка от картерните газове , пак ще стане такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 Хмм, тази картерна вентилация и аз не съм я гледал. Трудно ли се отваря този клапан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Трябва да свалиш всичките пластмасови маркучи със тоя клапан и направо да ги измиеш с меглио или обезмаслител , а тоя клапан е на един гумен "маншон" хванат към една от тръбите сваля се и се чисти или се сменя н, на топран е 6лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 Някоя по-хубава марка няма ли? Не съм фен на топран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uniqaudio Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 Здравейте и Честита Нова Година на всички фенове на марката! Някой дали може да ме ориентира какви пари върви скоростна кутия за S4 B5, ръчка. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 зависи от кого купуваш. от форумните търговци 1000+ ако вземеш от някоя морга дет не знае кво продава и за 250 са се намирали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 1 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 Можеш също да си купиш душегуб и да праснеш дизелова кутия, колата става много приятна на извънградско и магистрала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uniqaudio Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Дизелова кутия със сигурност няма да сложа т.к. колата ми харесва много как върви с нейната си. Почти невъзможно е да се намери някой, който не знае какво продава като става дума за S4. Все пак благодаря за насоките. Намерих едни момчета които ремонтират и продават такива кутии в София. Ще мисля варианти, предпочитам да си сложа направо здрава кутия и после да ремонтирам/продам моята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Какво ѝ е на твойта? 1 и 2 ли липсват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uniqaudio Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Да първа, втора и задна не влизат. Правих се на рейсър и не успях да вкарам втора, явно не натиснах докрай съединителя и изручаха синхронизаторите. Няма откачено или криво по лостовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Ти си третия с този проблем.По абсолютно същия начин счупих моята.Оправихме я,но си ми остана проблем с бързото превключване от първа на втора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uniqaudio Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 От вас научавам и от други хора които карат такива коли, че има не малко счупени по този начин. Има доста инфо из нета по чуждите сайтове. Предлагат се (не съм много наясно) разни усилени чаркалъци за кутията, просто иска пазене и майсторлък явно. Взех друга кутия така или иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 27 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 (Редактирано) След 23 месеца и 80 000+км пак вкарвам в бокса за смяна на ролки, ремъци... и гарнитури. Някой да изкаже мнение за елринг, че реинц не можа да свърши работа за капаците на главите. Редактирано 27 Февруари 2017 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 27 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 (Редактирано) Водят се добри, макар че преди време сменях семеринг на колянов вал с такъв на Elring и май след 20-30к пак протече. До колко е бил проблема в него нямам идея. Иначе за капаците знаеш, че е драма там и проблема обикновено е в криви капаци, а не в гарнитурите. Редактирано 27 Февруари 2017 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 27 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 Когато взех колата беше редовно обслужвана в Бош Швейцария. Гарнитурите на капаците не течаха, но имаше много леко сълзене от пръстените на свещите. Та реших уж за хубаво да сменя и на двете глави гарнитурите и пръстените... от тогава до сега съм сменил общо 4 гарнитури и няма оправяне. Обаче все ползвах рейнц и все ми се струваше, че е леко голяма... тоя път ще взема една на елринг, ще я сложа и ако не протече за 10-20к км ще сменя и на другата глава. Ако протече и елринга ще си купя гарнитури от ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uniqaudio Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 (Редактирано) Елринг, не тече + оригинални тапи Редактирано 1 Март 2017 от uniqaudio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_1 Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 N75 Някой да знае: А) Има ли техническа разлика между стоковия N75 от 2.7Т (078906283b) и този от S2 2.2T (034906283j), освен че буксата сочи в друга посока? Б) Как се регулира N75 посредством adjustment болта и какъв ефект има това регулиране върху графиката на бууста? Питам защото ми се скапа N75 и сега се чудя дали да го заменям с нов от същия тип или да направя "upgrade" и са сложа N75 от S2 2.2T. PS: колата за сега е сток, но ще се чипва в разумни граници.http://www.myaudis4.com/2015/08/18/n75-valve-tuning-investigation/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 18 Март 2017 Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 На 27.02.2017 г. at 10:03, DJANO написа: Водят се добри, макар че преди време сменях семеринг на колянов вал с такъв на Elring и май след 20-30к пак протече. До колко е бил проблема в него нямам идея. Иначе за капаците знаеш, че е драма там и проблема обикновено е в криви капаци, а не в гарнитурите. А семерингът от кой тип беше, защото на Елринг има от тези с пружината и тефлонови и понякога тефлоновите от кофти монтаж правят такива номера да протичат. Аз за това сега съм си взел от тезис пружината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 18 Март 2017 Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 Честно казано, не помня от кой вид е бил, само знам че се вгражда масово във ВАГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване