kpematop Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Мойта само лятото на над 30 градуса се пускаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baracuda22 Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Лятото 3.0тди-то ми държеше 100-110 градуса постоянно в адските жеги, при условие, че бях издухал радиаторите и карах без кората под скоростите. Реално дизела започва да реже горивото на 98 градуса, но може да достигне 110 с климатик в жегите на пълна газ. Термостата отваря на 87 градуса. На всяка страница пишеш противоречащи си неща. Последно кое е вярното. Ако е последното при тебе и клиентските ти коли има сериозни проблеми с прегряване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Карах няколко дни с лаптопа и гледах доста загряваше, но пускаше перка рядко. На климатик рядко карам. Отделно автомата сгрява радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Аз не виждам противоречие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Карах няколко дни с лаптопа и гледах доста загряваше, но пускаше перка рядко. На климатик рядко карам. Отделно автомата сгрява радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Аз не виждам противоречиеНито пък аз.Верно ли някой изобщо си мисли че термостата като отвори (или изобщо пък някога) температурата заковава на 87 или 90 гр и не мърда.Дали на мотора му пука, че го охлаждат с 90 или 105 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Че какво мнение за "най-хуб. в БГ" да имаме? Че и с "пакет" даже! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Със сигурност има разлика от 90' и 105' нали се сещаш , че при 105 или е пред кипване или е кипнала течността и ако е охлаждането драстично спада . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Няма как да кипне, нали има науегане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Под налягане температурата на кипване е по-висока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 (Редактирано) Дори да не е е пред кипване и това влошава охлаждането.Доколкото знам от 115' до 130' са критични температури. Редактирано 16 Октомври 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Е може, затова лятото всеки месец мих и духах радиаторите, да не я прегрея като карам с 200 в 35 градусовите жеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 (Редактирано) Стига сте се финтирали, аз на 38 карах с 240 и не съм я прегрял, няма какво толкова да го мислите, дизела си държи на бой и върви прилично Редактирано 16 Октомври 2015 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baracuda22 Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Железен е дизела щом успява 240 да вдигне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gafcata Публикувано 17 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 Здравейте,как се свалят бутоните около мултимедията?Става въпрос за 4Ф 2004г. с големият мми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baracuda22 Публикувано 17 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 Разглобяваш средната конзола, почва се от задната решетка и подлакътника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gafcata Публикувано 17 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 Имам предвид бутоните около дисплея на мми-то. Този за жабката и другите .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baracuda22 Публикувано 17 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 Издърпват се, първо между тях една пластмаска се натискаше в единия край за да излезе и после на нейно място се бъркаше да се издърпат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 Натискаш между бутоните малката пластмаса в десния край - става лесно с химикалка. Тя излиза от едната страна и направо я сваляш. После бъркаш между самите бутони с Г-образния инструмент и го закачаш в дупката и теглиш. Самия инструмент се продава в ebay, но аз лично си го направих от твърда тел, която огънах в предния край около 5-10мм на малко повече от 90 градуса. Не ми се чакаше да го поръчвам, а и имах подходяща тел. Без такъв инструмент няма как да извадиш бутоните - излизат доста трудно. Потърси в нет-а, има клипчета как се свалят за да се ориентираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 17 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 Железен е дизела щом успява 240 да вдигне.Доста повече успява да вдигне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 17 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 И все пак е дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 На тия дюзи ремонта им е 60-70лв и продължаваш да се возиш евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 18 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 Човек сравняваш две различни коли. Наистина 3.0 TDI е добър варят между сравнително бърза кола и икономична.Не става въпрос за гонки и качване на писта , а за всекидневно каране.Относно дюлзите мисля че всяка втора кола във форума е на или около 8-10 години и тепърва правят дюлзите. За толкова години по 200-300 лева на месец икономия от пари за гориво са между 2400 -3000 да кажем на годината по еди колко си години сам си направи сметката колко пари са и колко са едни дюлзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 18 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 Виждам, че не можете да издържите дълго време, без да си ги извадите....... Пак ли трябва да се заплашваме като дечурлига от детската? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 Колеги, какви tpms-и си купувате? В нета намирам сета за около 120-130 паунда (320-350лв), а в куфатек са 400лв и двете без доставката... Сега видях че в Дунев са пуснали оферта за сета на 550лв с монтажа и обучаването + били със standby режим, да не точи батерия докато колата не е в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts