Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Лятото 3.0тди-то ми държеше 100-110 градуса постоянно в адските жеги, при условие, че бях издухал радиаторите и карах без кората под скоростите.

 

 

Реално дизела започва да реже горивото на 98 градуса, но може да достигне 110 с климатик в жегите на пълна газ. Термостата отваря на 87 градуса.

 

 

На всяка страница пишеш противоречащи си неща. Последно кое е вярното. Ако е последното при тебе и клиентските ти коли има сериозни проблеми с прегряване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах няколко дни с лаптопа и гледах доста загряваше, но пускаше перка рядко. На климатик рядко карам. Отделно автомата сгрява радиатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах няколко дни с лаптопа и гледах доста загряваше, но пускаше перка рядко. На климатик рядко карам. Отделно автомата сгрява радиатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам противоречие

Нито пък аз.

Верно ли някой изобщо си мисли че термостата като отвори (или изобщо пък някога) температурата заковава на 87 или 90 гр и не мърда.

Дали на мотора му пука, че го охлаждат с 90 или 105 градуса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност има разлика от 90' и 105' нали се сещаш , че при 105 или е пред кипване или е кипнала течността и ако е охлаждането драстично спада .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори да не е е пред кипване и това влошава охлаждането.Доколкото знам от 115' до 130' са критични температури.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е може, затова лятото всеки месец мих и духах радиаторите, да не я прегрея като карам с 200 в 35 градусовите жеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте се финтирали, аз на 38 карах с 240 и не съм я прегрял, няма какво толкова да го мислите, дизела си държи на бой и върви прилично :)

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издърпват се, първо между тях една пластмаска се натискаше в единия край за да излезе и после на нейно място се бъркаше да се издърпат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш между бутоните малката пластмаса в десния край - става лесно с химикалка. Тя излиза от едната страна и направо я сваляш. После бъркаш между самите бутони с Г-образния инструмент и го закачаш в дупката и теглиш. Самия инструмент се продава в ebay, но аз лично си го направих от твърда тел, която огънах в предния край около 5-10мм на малко повече от 90 градуса. Не ми се чакаше да го поръчвам, а и имах подходяща тел. Без такъв инструмент няма как да извадиш бутоните - излизат доста трудно. Потърси в нет-а, има клипчета как се свалят за да се ориентираш.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек сравняваш две различни коли. Наистина 3.0 TDI е добър варят между сравнително бърза кола и икономична.Не става въпрос за гонки и качване на писта , а за всекидневно каране.Относно дюлзите мисля че всяка втора кола във форума е на или около 8-10 години и тепърва правят дюлзите. За толкова години по 200-300 лева на месец икономия от пари за гориво са между 2400 -3000 да кажем на годината по еди колко си години сам си направи сметката колко пари са и колко са едни дюлзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че не можете да издържите дълго време, без да си ги извадите....... Пак ли трябва да се заплашваме като дечурлига от детската?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какви tpms-и си купувате? В нета намирам сета за около 120-130 паунда (320-350лв), а в куфатек са 400лв и двете без доставката... Сега видях че в Дунев са пуснали оферта за сета на 550лв с монтажа и обучаването + били със standby режим, да не точи батерия докато колата не е в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...