Jump to content

Дистанционно на централно заключване има слаб обхват


ogip

Recommended Posts

Колата е ц5 2004, имам много малък радиус на радиообхвата на дистанционното заключване/отключване. На предишната ми ц5 2000 хващаше от над 20-30 метра, а сега до 5 максимум. Батерийката в ключа - CR2032 я смених и пак така. Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

да не би да е някоя стара батерия стояла 1-2г на витрината.при мен обхвата е към 50м

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата батерийка бе 3.05V без товар - демек работеща, а новата - чисто нова :) Да замеря под товар?

Според мен проблема е другаде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем,старото ми дистанционно хващаше много ,направих си резевно и 10тина метра.Говорих с един алармаджия и каза,че имало някаква бубинка или нещо такова и ако се е прекъснала прави такъв проблем.Но все още не съм му го дал да го погледне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на алармата ми беше така, отворих то и запоих 4-5 сантиметрова жичка за антената. Навих я на спирала и затворих - хваща от около 15-20 метра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е, че за да е така, има някакъв проблем, едва ли е фабричен ъпгрейд да е намален обхвата. Искам първо да реша проблема, пък после да мисля модификации за увеличаване като тази в линка:

 

http://billswebspace.com/ExtendingMKIVKeyFobAntennaRange.htm

 

По принцип за оптимален ефект трябва видимост, извън екранизацията на купето, близо до прозорец примерно, също така самата антена не е просто да сложиш някакъв кабел и да го навиваш на навивки, или осморки. Обикновено дължината на антената трябва да е кратна на вълната, в случая ако е 350-400МХц - около 35-40см за  ламбда/2.

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем, случвало се е и да трябва да съм на метър от колата, и да натисна няколко пъти за да хване (батерията е сменена)

Sent from my HTC One S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при аудитата(при моето хваща от далеч но е 2002г) но при пасат б5.5 имах същия проблем. Оказа се че заводски е намален обхвата с цел по-голяма сигурност(сигурно да се намали разстоянието от което могат да ти сканират сигнала при отключване/заключване).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислих си го като възможна причина това... Въпроса тогава е как са намалили точно обхвата, за да се отстрани тази нередност? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има това. Особено като съм в градски условия и по централните части на града. Като излезна извънградско или някъде на по-пусто място , си лови от над 10 метра. Явно в градовете ефира е много зашумен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да ти се е прецакало самото копче за отключване. Моито дистанционно също прави финтове, но имам чувството ,че е заради микроключето на задната врата което не иска да отключва понякога(има грешка във ВАГ-а).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пазиш ключа от старото Ауди ,защо не опиташ да му обучиш само платката към твоята кола.Може да са със различна последна буква на парт номера,и пак ще работят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Момци, проблема е в дистанционното (ключа).

Поръчах един китаец от ибей, обучих го и хваща от десетки метри, а оригиналния ключ само до колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв проблем. След известно време даже отказваше да хваща! Оказа се, че на комфорт модула, два от пиновете които участват за сигнала от дистанционното са се оксидирали яко. 

След почистване и калайдисване с поялник нещата станаха нормални, сега хваща от 10-ина метра. При мен това помогна....  :zustimm:

 

Комфорт модула разбира се е наводняван няколко пъти! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че не разръчках комфорт модула, с китайското дистанцинно бачка изумително, няма нужда от пряка видимост дори и лови от вътрешността на апартамента от поне 50-на метра. Сега разследвам защо оригиналното дистанцинно не излъчва така силно (с нова батерия е). Ще информирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък от дясната страна на колата хваща от 10 метра, от лявата от 1 метър.Ако застана до багажника и искам да отключа само него не става, трябва да се доближа до шоф. врата за да си отключа багажника.Разбира се пробвах смяна на батерията на ключа, но няма ефект.Голяма та...ак.Ключа ми е само един и явно ще си поръчам китайче за тест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко нагледен материал...

 

Отляво надясно"

 

Оригинален ключ на А6        /           някакъв ключ (не знам от какво Ауди с 2 бутона)            /                   китайски ключ

 

8429657Z.jpg

 

парт номер 4D0 837 231 (ВАЖНО - после каква буква, или не)

Вижда се, че китайчето е без буква, но в моя случай го поръчах изрично да завършва номера с "К"  (китаеца предлага избор с доста букви, но заготовките идват без индикация)

Незнайното дистанционно с 2 бутона не се възприема от колата по никакъв начин.

 

8429658o.jpg

 

 

Отворени кутийки. Тук се вижда, че неизвестното дистанционно е с CR1620, а другите със стандартните CR 2032. Имам съмнения, че средното дистанционно е с 2 батерийки, защото ми изглежда твърде тъничка за дълбочината на гнездото.

 

8429659t.jpg

 

Платка на оригиналното дистанционно, ясно се вижда че ползва микроконтролер Atmel със заличена последна цифра на номера. Подробности ТУК

 

8429660t.jpg

 

За съжаление, не успях да открия как да откача платката от корпуса. Крепежните долу, вляво и горе вдясно, не открих как се махат...

Това е другото оригинално и незвестно какво дистанционно:

 

8429661P.jpg

 

Жълтуркото с големия обхват:

 

8429662w.jpg

 

Тук са неизвестното ОЕМ и китайчето от другата страна на платката:

 

8429663w.jpg

 

...а това е комплектът, в който пристига китаеца (има си абсолютно всичко):

 

8429664g.jpg

 

Разбира се, не бе в този вид, а аз го приведох за документирането :)

 

Прословутата "ампула" ми бе най-интересно какво представлява, явно вид RFID бобинка - намотка на ферит, в стъклено балонче:

 

8429665Z.jpg

 

Това е другото нещо, което не мога да разглобя на оригиналния ключ, понеже няма болтче, както на другите два ключа.

 

Относно обучението на ключове през VCDS, следвах инструкциите на TDI Fan, но при мен не се получи точно така, а по следния алгоритъм:

1. 35-Cent Locks (при някои модели Cent. conv)

2. Adaptation

3. Избира се канал 21

4. Натиска се Test

5. Натиска се от дистанционното случаен бутон и се задържа.

(Тук е момента да отбележа, че то може да е отделено от самия ключ, аз така обучавах с един, набит в таблото, няколко дистанционни, понеже не са им нарязани заготовките още.)

5. След 2-3 секунди в полетата с информация горе се появява "RECOGNIZED" и може да се отпусне бутона.

6. Избира се канал за запаметяване от 1 до 4 и "Save"

 

Остава да разбера как да отделя платката от оригиналния ключ, без да го повредя и какъв му е проблема с обхвата... Лични съмнения - разпоен/счупен кварц.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно вярно и също така е за А6. Моето корабче е с такова дистанционно

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...