Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Със фолирано задно стъкло съм на седан. Когато натисна спирачката виждам отражението от 3тия стоп на стъклото. Нормално ли е, или ми е разместена някоя пластмаса.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

По принцип не би трябвало да се отразява. То май няма въобще тъмно стъкло предлагано от производителя като опция и всички са затъмнени със фолио освен ако няма някой друг начин за затъмнение на стъклата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми се случи нещо странно. Натиснах бутона за запалване и стартера завъртя веднъж, опита се да завърти втори път супер мудно и не запали. Натиснах втори път и сси запали нормално. Може ли да е нещо друго освен пикаещи дюзи. На място загряла не пропушва въобще (без дпф е). Все пак ще я закача да видя дюзите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам, но ще намеря. Питам от дюзи може ли да го прави? знам че от пикаещи дюзи се получава нещо подобно,но стартера дозавърта и пали. От какво друго може да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от дюзи. Обаче става само на загрят мотор и палене 5-10мин. след гасенето. Ако е станало при студен не ще да е от дюзи.

Но може и да затяга стартера.

 

По-лесно да видиш първо дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с него, при първа възможност ще отида да ги види, понеже съм от Бургас.

mshbul мерси за помощта!

Редактирано от pe6koo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш дпф и катализатор те обират голяма част от пушека. Въпреки това, ако са много зле след 2-3 минути на място започва да излиза бял пушек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A ако се е вдигнало и нивото на маслото,разпикали са се.При мен беше същата картина,спирам пред магазина за десеина минути и после като завъртя и като ,че ли затяга нещо и после запалва.Не я напъвай по магистралите много много,че при мен така изгасна с 200!!! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробива буталото и гасне. Само светна лампата за акумулатора и това беше.Добре че се бях набрал сериозно че поне да мога да излезна от аутобана по инерция.И накрая друг мотор и пак в лявата лента

SONY Xperia Z3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди два часа ми светна check engine на колата но недолвям някакъв проблем. Единственото което ми прави впечатление е че при загасяне на двигателя придрусва , а при палене няма проблем. Все ми се върти в главата ,че проблемът е във вих. клапи и ще ходя да я качат на диагностика тази вечер . Та исках да попитам ако е от тях какви грешки набиват.?

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вихрови клапи , а дросел. като превърти дросела и почва да гасне с такова притрисане. Аз моя го сменях Декември поради същите причини. Успех - към 400 лева в на VDO, OEM - 700

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако ти на дросела викаш клапа, значи говорим за едно и също :) но да този който е след левия кулер, а не горе над в-то на цилиндрите. И най-точно казано дроселова клапа.

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега оказа се прав :) Изкара грешка на дроселната клапа само ,че закачиха колата на КТС не на VAG но както и да е изтрихме грешката и check engine угасна но придрусването си остана.Има ли управия това и заслужава ли си да се сваля и прави опит за поправяне или направо нов трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...