kainy Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 (Редактирано) По-лесно можеш да направиш балон на по-тясна джанта. А при по-екстремни случаи е и по-лесно да отделиш гумата от джантата и да изпусне здраво. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 16 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Ако искам да мина от 16' на 18' каква трябва да е джантата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Ако искам да мина от 16' на 18' каква трябва да е джантата http://www.wheel-size.com/size/audi/a6/2006/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Ясно, мерси.На 18ки джанти на 4ф се слагат гуми 245 и 8J като ширина е оптимално. Офсет не по-голям от 45-48, а колкото по-малък - толкова по-изнесени и вече е въпрос на вкус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 аз слагам 19-ки от S8 петолъчката или на А7 те са еднакви мисля,не и знам J-то колко е но гумите са 255/35/19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godbg Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Вентилатора на парното взе да просвирва нещо. Прави го само на определен ток, т.е. като давам газ или отнема спира/тръгва да свири. Някой да се е борил с такъв проблем? Ще го отварям да видя какво има вътре, ама все пак да почерпя опит.И при мен от днес нещо се включваше перката през 5 мин. Ето видео, така ли е и при теб? :https://youtu.be/FCpeR3XNqj0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Колеги, някой претапицирал ли е волан наскоро да даде препоръка, че да го свърша направо преди да съм го сложил.Също се чудя дали да го правя с цветен шев, че съм малко стилистично куц . С черен салон съм и кафяви седалки, та се чудех дали шев в цвета на седалките ще седи добре, без да има такъв цвят на таблото. Или пък в цвят близък до този на дървените тримове (с тъмните съм). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Според мен с цветът на седалките ще е супер. По принцип цветът на твойте седалки поне според мен комбиниран с черно е най - добрата комбинация някога правена в салона на Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 (Редактирано) Прави си го оригинално без цигании, че ще стане на голф Или черно или ако оравиш с лайн червено или червено и бяло. Чисто бяло на ес моделите е опция. Черна гладка и перфо кожа е перфектно с черен шев, само намери с хромирани бутони да е, че старите са грозновати с тая пластмаса Редактирано 17 Февруари 2016 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Червеното и бялото нямат с какво да се вържат, ако не реша да правя таблото и лоста, например.Въпроса остава, къде да го дам. Засега знам само Вилнер и Автоинтериор да сс читави, но при Вилнер мострите на сайта ми седят като пипани с фотошоп малко, а и имам колега с цвл интериор правен при тях и не останах очарован, а се водят и скъпи. Показаното на сайта на Автоинтериор също не ми вдъхва надежда (имат А6-ца правена).Последно правих волан в Тояга и не бях доволен. Шева беше груб и отпуснат на места, а кожата не издържа и година.Иначе откъм дизайн няма да го сменям. Не мисля да тапицирам еър бега също, както гледам вилнер обичат да правят Хромирани копчета си търся, ама нещо не откривам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 (Редактирано) От А5 стават ли копчетата? За самия волан разбрах че не става и от къде мога дс намеря подровни ел.схеми на колата? Редактирано 17 Февруари 2016 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Стават, копчетата са еднакви, имах до скоро волан, ама го дадох, че вече чистя всякакви глупости дето съм накупувал. Арсов имаше един човек някъде към арена запад от който беше супер доволен. Ще го питам и ще ти дам кординати, наистина неговия стана много хубав, даже мислих моя да го дам ама накрая ме домързя...позната история. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Ако имаш парт номера на хромираните копчета ще е най-полезно и предполагам могат да се добавят към волан с лостчета. Смисъл не вървят комплект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Лично мое мнение, но от това което видях във Вилнер като мостри за Ауди - няма такава цигания... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 И на мен тези във Вилнер ми бият на цигания, но това може да е повече по вина на клиента . Иначе намерих и добри мнения за SlaviAuto и Автотапицери, които "къртят" с креативно интро филмче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Колеги, някой да е намирал лепенка за около копчетата mmi. Много ми е изтъркано, особене около volume бутона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terzo Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 ЗдравейтеСветна лампата за динамото след откачане и закачане на акумулаторната батерия.Каква е причината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Алтернатор се казва, лампата показва че не ти зарежда акумолатора при запален двигател ако свети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terzo Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 О Мерси че ни светна как се казва и това е напредък все пак..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Ако имаш парт номера на хромираните копчета ще е най-полезно и предполагам могат да се добавят към волан с лостчета. Смисъл не вървят комплект.Заповядай , тoва са копчетата от А5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 (Редактирано) Здравейте, някой да има долна лайсна на задна дясна врата, тази която е на вратата отдолу, за фейса 2010 г. бензинка, ако има значение. Предварително, благодаря. Редактирано 18 Февруари 2016 от dimlan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Колеги,появи се едно цънкане зад климатроника го чувам.Като спра климатроника спира.Вчера я закачих на ваг ком,нямаше грешки.Как да направя адаптация на клапите?Правил съм на ауди б6 но там беше по-различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Искам да попитам за разликата в моторите 3.0 дизел,224-233кс.Решил съм да сменям Б6-цата и съм се насочил към 4ф 3.0 дизел,задължително куатро.Та след като проччетох тва онова за 2.7,реших ,че остава само 3.0,но в обявите ми излизат различни модификации223 и 233к.с,та не мога да добия яснота ,софтуера ли е различен,има ли разлика в самия двигател,и в осбслужването му.Бюджета ми е 7-8к.+ продажбата на Б6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 233 е по-новия. Той трябва да е евро5, с дюзи на 1800бар, може би някои отстранени дребни проблеми. Иначе е същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Е ,колко по-нов?Примерно 2005 ми излизат и двата?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts