tonko2.0T Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Аз имам питане,къде мога да вуда кода на интериора,и могат ли по него да ми направят боя?Всичко инфо за колата го има на лепенката с PR опциите/кодовете/.Ако ти върши някаква работа все пак,после тук: http://www.vaglinks.com/Docs/Misc/Audi_PR_OptionsCodes.pdf http://prsearch.planetvag.com/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Да намерих ги в книжката/мануала /на колата.Сега остава утре да проверя дали могат да ми направат такава боя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 За много години колеги! Напоследък имам ядове с вратата на багажника на B6 комби. Въпреки че колата е отключена, когато тръгна да го отварям, не иска да сработи механизма (все едно е заключен). Не се чува машинката и колкото и да натискам не иска. Отивам отстрани и отварям една от вратите на колата, след което багажника сработва и се отваря без проблем, но винаги трябва да отворя една от вратите за да се "отключи" багажника. Какъв е проблема според вас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Провери си снопа с кабели на багажника.Дърпаш ги един по един ако не ти остане в ръцете някой от тях значи си ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonkata0770 Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Колеги колко келвина е оригиналния ксенон на б6 и ако може някой да качи снимка за да видя как стои понеже се двоумя между 4300 и 5500к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) 5500 ще е добре, според мен. Редактирано 12 Януари 2016 от Joro Irl Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen9449 Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Оригиналния е 4300 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Някой знае ли дали подлежат на поправка нагревателите на задното стъкло? Споменаха ми за някакво ел. проводимо лепило. Колеги колко келвина е оригиналния ксенон на б6 и ако може някой да качи снимка за да видя как стои понеже се двоумя между 4300 и 5500кДа не би да имаш предвид 5000к? Не съм чувал за 5500к крушка, поне от тези за вграждане на оригинален фар(D1S, D2R). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonkata0770 Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Ами един приятел има а8 2007г. и гледах,че неговия е 5500к на мен ми харесва ксенона който свети бяло със син отенък но не знам колко келвина е за това помолих за снимки за да видя кой от двата е виждъл съм и на а6 те светят така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 До 5500-6000 според мен светят доста прилично и чисто като цвят, над тези стойности ми заприличва на дискотека и молко циганийка с това наситено синьо и лилаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gushev Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Osram Cool blue intense са 5500 К и са доста прилични.Аз сега съм с тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Оригиналния е 4300 Не,оргиналния е 4100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonkata0770 Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 А този който свети бяло със син отенък колко келвина е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Някой знае ли дали подлежат на поправка нагревателите на задното стъкло? Споменаха ми за някакво ел. проводимо лепило.И мен ме интересува същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Има лепило Bison electro. Преди съм го виждал в Баумакс. На опаковката имаше нарисувани платки, може би става и за реотаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen9449 Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 (Редактирано) Не,оргиналния е 4100.Не оригиналния е 4300Audi typically uses 4300K! I was looking at the bulbs in the part catalogue, and it was listed as 4300k. Редактирано 13 Януари 2016 от Rosen9449 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Има лепило Bison electro. Преди съм го виждал в Баумакс. На опаковката имаше нарисувани платки, може би става и за реотаните.Описание на продукта и приложенияBison Electro ® е специално eлектропроводимо лепило БИЗОН, елеектроппроводим ремонт лак. Със съдържание на чисто сребро.Служи за ремонт на електропроводими връзки и проводници, контакти, проводници и писти в електронно оборудване - усилватели, радио, телевизори, за ремонт на пистите за отопление на задно автостъкло. Не е за високо напрежение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Ще го пробвам аз.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Оригиналния е 4300к, не само при Ауди. Този със синия оттенък най-вероятно е 6500к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Няма даден запас в товарното съпротивление. Пада малко напрежението на акумулатора нощем и вече товарът на крушките не покрива нужните милиАмпери консумация. Тоест. Ако колата иска 150 mA консумация за да не отчита изгоряла крушка, при напрежение от 12,6 волта (като на идеален акумулатор на сутринта), според закона на Ом, нужното товарно съпротивление трябва да е 84 Ома. Но при паднало напрежение на 12,0 волта, то тогава за да не дава грешка вече са нужни 80 Ома товарно съпротивление.За това са ти драмите. На сутринта волтажът ти е много нисък и колата отчита изгоряла крушка. Колега, благодаря за прекрасния отговор. Радвам се когато има такива мнения. Имах същите съмнения, тъй като и акумулатора преди няколко седмици се предаде. Явно ще трябва нов, благодаря ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Има лепило Bison electro. Преди съм го виждал в Баумакс. На опаковката имаше нарисувани платки, може би става и за реотаните.Става,ама за малко...с такова бях лепил и в студа се е отлепила пак клемата явно,че гледам не размразява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 И аз като че ли се замислям следващите лампи да са 6000К + много ми допадат новите ЛЕД Фарки и цветът им Sent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Е аз минах от 6000 на 4300...и повече никога няма да сложа 6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Със 6000K ще е една цигания,това да не е някоя Вектра '98 година. Карайте си с лампи със заводски цвят на светлината,по-добро от това няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts