NITRO1 Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 Някой може ли да каже дали мога да заменя моето фабрично окачване което е 1BA с 1BR - Comfort (Heavy Duty - 13mm higher than 1BA) и какво би струвало, като цена това? Предполагам, че се сменят само амортисьори и пружини или трябва и кокалите? Колата е седан куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 (Редактирано) По едно време се чудех дали да не сменя моето 1БЕ с 1БА и галимацията с нови части излизаше около 8-900лв. Предполагам, че това което си замислил ще е пак там, а сигурно и повече ако амовете за куатро са по-скъпи. Май само част от кокаляците за 1BV имат малка разлика, но не съм 100% сигурен в това. Редактирано 27 Септември 2018 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 Кокалите не се сменят.Даже и амортисьорите не знам дали трябва.Аз мойто окачване го вдигнах с 5 см,без да сменям амортисьори,само пружини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 (Редактирано) Какви, от 1BR ли използва? Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 Не,от 2,5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 28 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2018 Ето ти инфо от една друга тема - точно каквото ти трябва. пръскалките са: 5M0955985C без подгрев (~20лв/бр) 5M0955986C с подгрев (~60 лв/бр) тъй като новите пръскалки са по-малки от оригиналните са нужни адаптери: 8E0955431 (~3 лв/бр) Цените са приблизителни към днешна дата. Аз те съветвам оригинални да си купиш. А и наче от кои коли са подходящи пръскалките. Да потърся от някоя морга? Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 28 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2018 Преди 19 часа, Chitatelia написа: Не е куатро. При варианта с диска от 1.9тди ще по-издържлив ли? Правил ли си го това? Щом е само на предно си остани с оригиналния вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 28 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2018 (Редактирано) Преди 2 часа, Митака55555 написа: А и наче от кои коли са подходящи пръскалките. Да потърся от някоя морга? Ако може да се вярва на тези Цитат OEM: 2KD955985 2KD 955 986 Compatible spare parts number:5M0 955 986 C NOTE:have heating Fitment:JETTA MK5 MK6 2006-2014 GOLF MK5 MK6 2004-2013 RABBIT 2006-2009 PASSAT B6 B7 2006-2014 BEETLE 2012-2014 EOS 2006-2014 E-GOLF 2014-2015 GOLF PLUS 2005-2014 SCIROCCO 2009-2014 SHARAN 2011-2014 TIGUAN 2008-2014 TOURAN 2003-2014 TOUAREG 2011-2014 AMAROK 2010-2014 CADDY 2004-2014 SUPERB 2008-2014 YETI 2010-2014 FIT FOR SEAT ALHAMBRA 2011-2014 Редактирано 28 Септември 2018 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 28 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2018 Благодаря колеги. Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 29 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2018 Светна ми лампата AirBag. Утре мисля да прегледам основните неща. Букси под седалките и т.н Да откачам ли акумулатора при изваждането и преглеждането на кабелите и буксите под седалките. Може и всякакви идеи какво да погледана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 29 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2018 ако е закачиш на диагностика със сигурност ще ти покаже къде е проблема,най-вероятно под седалките,акумулатора не е задължително ,но трябва да не си на контакт,иначе ще имаш грешки навсякъде където си откачал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marianski_80 Публикувано 30 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2018 Колеги може ли от компа на колата да се настрои дългите фарове на 30% да светят със паленето на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 30 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2018 При Б6 не може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 30 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2018 Два въпроса имам и не можах да намеря информация: 1. BFB набива ли клапаните ( освободен ли е или не)? 2. При спускане по инерция, ESP- то ще сработи ли ако се наложи или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasimir5 Публикувано 30 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2018 Здравейте колега, спряха да ми светят духалките, някакви идей, колата е б7? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad91 Публикувано 30 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2018 Здравейте,някой има ли представа на 1,9 тди с 6 скорости на какви обороти е при 150км/ч И като цяло имали голяма разлика между 5 и 6 та скорост при дизелите? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 30 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2018 Няколко въпроса за а4 В6 1.9тди 130к.с - тип B6/B7 - AUDI CLUB BULGARIA (Ауди Клуб България) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 30 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2018 oколо 3000-3200,по спомен,но зависи от много фактори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 На 6та при 150км оборотите са около 2800 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad91 Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 Преди 2 часа, герги написа: На 6та при 150км оборотите са около 2800 Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Здравейте колеги, колата е Б6 1.8Т AVJ, сутрин като е студена след запалване започва да прекъсва и лампата за Chek започва са мига. Разменях бобина от 2ри на 3ти цилиндър и свещта също, но записва тези грешки само за 2ри цилиндър. Прекъсва и на бензин и на газ докато загрее малко и се оправя.Някакви идеи от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 (Редактирано) Може да смуче въздух покрай дюзата, но щом е 2-ри цилиндър може и да е друго по-неприятно нещо - губи ли антифриз? Другото е да огледаш компютъра на двигателя да не би да е влизала вода в черната кутия и да е клеясал куплунга му. Огледай и ел. инсталация на ГИ за клеясали куплунзи, паднала изолация на кабели. Огледай добре е куплунга за бобината на 2-ри цилиндър отпред и отзад да няма закъсан кабел или паднала изолация. Редактирано 2 Октомври 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 (Редактирано) Ще огледам дюзата, антифриз не губи, преди 3 месеца взех колата и беше за смяна на гарнитура. И след ремонта нямаше проблеми. Това прекъсване се появи скоро. А вода в компютъра ще огледам, но колата стои в гараж. Редактирано 2 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Здравейте, да ви питам има ли разлика s-line амортисьорите (червени) между a4 б6 и б7 донора е комби quattro номерата на амортисьоритее си съвпадат с тия който имам аз. Колата ми е a4 b7 avant 3.0tdi quattro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silven Angelov Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Здравейте, Имам А4 Б7 и имам проблем с жабката. Не се отваря. Като сваля капака и натисна палчето, се отваря. Някой знае ли как се сменя ключалката? Новата пристигна, но не зная кай да я сменя. Търсих из целия форум, но не намерих DIY как се сменя. Масово колегите пишат за ремонт на пантите. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts