Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Някой може ли да каже дали мога да заменя моето фабрично окачване което е 1BA  с 1BR - Comfort (Heavy Duty - 13mm higher than 1BA)  и какво би струвало, като цена това? Предполагам, че се сменят само амортисьори и пружини или трябва и кокалите? Колата е седан куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По едно време се чудех дали да не сменя моето 1БЕ с 1БА и галимацията с нови части излизаше около 8-900лв. Предполагам, че това което си замислил ще е пак там, а сигурно и повече ако амовете за куатро са по-скъпи.

Май само част от кокаляците за 1BV имат малка разлика, но не съм 100% сигурен в това.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кокалите не се сменят.Даже и амортисьорите не знам дали трябва.Аз мойто окачване го вдигнах с 5 см,без да сменям амортисьори,само пружини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ето ти инфо от една друга тема - точно каквото ти трябва. 

пръскалките са:

5M0955985C без подгрев (~20лв/бр)

5M0955986C  с подгрев (~60 лв/бр)

тъй като новите пръскалки са по-малки от оригиналните са нужни адаптери: 8E0955431 (~3 лв/бр) 

Цените са приблизителни към днешна дата. Аз те съветвам оригинални да си купиш.

А и наче от кои коли са подходящи пръскалките. Да потърся от някоя морга?

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, Chitatelia написа:

Не е куатро.

При варианта с диска от 1.9тди ще по-издържлив ли? Правил ли си го това?

Щом е само на предно си остани с оригиналния вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Митака55555 написа:

А и наче от кои коли са подходящи пръскалките. Да потърся от някоя морга?

 

Ако може да се вярва на тези

Цитат
OEM: 2KD955985  2KD 955 986
Compatible spare parts number:5M0 955 986 C
NOTE:have heating
Fitment:JETTA  MK5 MK6        2006-2014
GOLF  MK5 MK6         2004-2013
RABBIT                     2006-2009
PASSAT B6 B7           2006-2014
BEETLE                     2012-2014 
EOS                          2006-2014
E-GOLF                     2014-2015 
GOLF PLUS                2005-2014
SCIROCCO                2009-2014
SHARAN                   2011-2014 
TIGUAN                    2008-2014 
TOURAN                   2003-2014
TOUAREG                 2011-2014
AMAROK                   2010-2014
CADDY                     2004-2014
SUPERB                    2008-2014
YETI                         2010-2014
FIT FOR SEAT
ALHAMBRA                2011-2014

 

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светна ми лампата AirBag. Утре мисля да прегледам основните неща. Букси под седалките и т.н

Да откачам ли акумулатора при изваждането и преглеждането на кабелите и буксите под седалките. Може и всякакви идеи какво да погледана :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е закачиш на диагностика със сигурност ще ти покаже къде е проблема,най-вероятно под седалките,акумулатора не е задължително ,но трябва да не си на контакт,иначе ще имаш грешки навсякъде където си откачал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли от компа на колата да се настрои дългите фарове на 30% да светят със паленето на колата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два въпроса имам и не можах да намеря информация:

1. BFB набива ли клапаните ( освободен ли е или не)?

2. При спускане по инерция, ESP- то ще сработи ли ако се наложи или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,някой има ли представа на 1,9 тди с 6 скорости на какви обороти е при 150км/ч

И като

цяло имали голяма разлика между 5 и 6 та скорост при дизелите?

 

Благодаря

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, колата е Б6 1.8Т AVJ, сутрин като е студена след запалване започва да прекъсва и лампата за Chek започва са мига. Разменях бобина от 2ри на 3ти цилиндър и свещта също, но записва тези грешки само за 2ри цилиндър.  Прекъсва и на бензин и на газ докато загрее малко и се оправя.Някакви идеи от какво може да е?

K1Yyf9d.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да смуче въздух покрай дюзата, но щом е 2-ри цилиндър може и да е друго по-неприятно нещо - губи ли антифриз? Другото е да огледаш компютъра на двигателя да не би да е влизала вода в черната кутия и да е клеясал куплунга му. Огледай и ел. инсталация на ГИ за клеясали куплунзи, паднала изолация на кабели. Огледай добре е куплунга за бобината на 2-ри цилиндър отпред и отзад да няма закъсан кабел или паднала изолация.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще огледам дюзата, антифриз не губи, преди 3 месеца взех колата и беше за смяна на гарнитура. И след ремонта нямаше проблеми. Това прекъсване се появи скоро. А вода в компютъра ще огледам, но колата стои в гараж.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да ви питам има ли разлика s-line амортисьорите (червени) между a4 б6 и б7 донора е комби quattro номерата на амортисьоритее си съвпадат с тия който имам аз. Колата ми е a4 b7 avant 3.0tdi quattro. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Имам А4 Б7 и имам проблем с жабката. Не се отваря. Като сваля капака и натисна палчето, се отваря. Някой знае ли как се сменя ключалката? Новата пристигна, но не зная кай да я сменя. Търсих из целия форум, но не намерих DIY как се сменя. Масово колегите пишат за ремонт на пантите. 

 

Поздрави

42723658_2438228232869039_1395461928469397504_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...