NITRO1 Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 Един тъп въпрос несвързан с ремонти: Нормално ли е Б6 2,5 тди да върви повече от Б7 BFB на газ? И двете са куатро. Незнам дали е с чип дизела, да предположим, че е сток. По завоите явно го беше страх шофера, но на правите ми прави ластЪк от 3-4- коли до следващия завой. Дано не е било и автомат. Аз не натисках сериозно до към 3500 по оборотомер и на газ..................................но все пак. Да питам нормално ли е това явление или да търся проблема в моя телевизор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 Печката е повече коне и тегли отдолу.Макар,че 2.5TDI не се развърта като 1.9TDI и е тежък туч с тоя шестак отпред. За вървежа е доста относително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 (Редактирано) Тоест да съм спокоен, че това е нормално ? Само незнам 150 или 180 коня е била, мисля, че няма 3,0 тди монтиран на Б6 или се бъркам? Редактирано 7 Септември 2017 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 150 к.с. няма в Б6. Най-вероятно е било 2.5ТДи 180к.с. Душегуба по баир нагоре и извънградско се засилва доволно - не се филмирай, а си карай колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 Исках просто да направя справка, като питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 И 3.0 ТДИ няма в Б6, ама и аз мисля, че е нормално да те дръпне. Както Тонко ти каза, дизела тегли в ниските. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 Нормално е, особено като си сменял на 3-3.5к - той тръца тъкмо е тръгвал и ти сменяш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 Избягвам да го тормозя, затова сменям на макс 2000-2500 оборота. Аз съм останал с впечатлението, че тръгва от около 1800-2000 ? Не съм гледал обаче къде му дават максималния въртящ момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 По книга май максимума ти го дават между 1950 и 4700 rpm. Ако съм гледал правилната "книга" де ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 "правилната" е, но тръца осезаемо тръгва след 2.5к. На завойчета да гониш душегуб си иска обороти... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 150 к.с. няма в Б6. Най-вероятно е било 2.5ТДи 180к.с. Душегуба по баир нагоре и извънградско се засилва доволно - не се филмирай, а си карай колата. Колега объркал си се - при 1.8т B6 има модификация има 150, 163, и 190 конски сили. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 4 hours ago, gamzoff said: Колега объркал си се - при 1.8т B6 има модификация има 150, 163, и 190 конски сили. Sent from my iPhone using Tapatalk Става въпрос за дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 При Б6 2.5TDI с двойно задвижване е 180 к.с.,преднячките са 155 и 163 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miti4nia Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 Как се сваля казанчето за течността за чистачките,свалих подкалника но не виждам как да сваля по отделно горното от долното казанче което е в подкалника.Как са съединени двете,защото при мен точно там е спукано и са го лепили с някакъв силикон и от там ми сълзи и губи течност.Не виждам никакъв вариант за сваляне между горното където се сипва и това голямото където е в подкалника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 Развиваш 2 болта които държат горната част (тази при двигателя) и дърпаш нагоре„трябва да излезе„ако не излиза значи е лепено с нещо„долната част като свалиш подкалника се виждат винтовете които я държат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miti4nia Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 (Редактирано) Отвил съм всички болтове,горе и в подкалника,сега го видях ,точно снадката при мен е лепена със силикон и ме е страх да е дръпна ,Дърпам пък каквото стане-тя така или иначе сълзи от там,ако трябва ще търсим друго от моргите.Свалих го,оказа гуменото съединение нещо е скъсано и липено със силикон.Продавали се ново такова нещо или да го лепя и аз със силикон пак. Редактирано 9 Септември 2017 от miti4nia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 На 7.09.2017 г. at 22:19, tonko2.0T написа: На 7.09.2017 г. at 22:31, royce написа: На 7.09.2017 г. at 22:28, ivailo_slavov написа: Преди 15 часа, GRUEL написа: . Ох, мисля, че....свърших. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 Що ве,някои сме имали и 2.5 TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 Колеги на вас когато връщате назад има ли много слабо виене става въпрос за 1.9тди 6 скорости или си внушавам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho_izgrev Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 На 09/06/2017 at 19:23, sasho_izgrev написа: Здравейте колеги ,някой знае ли къде се намира модула за ел. инсталацията на теглича.Става въпрос б7 авант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 13 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2017 Някой случайно да знае как трябва да е настроен предният тампон на мотора? 1.9 тди с ръчни предавки съм. Трябва да опира в горната част на планката, да е по средата или да опира в долната част на планката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2017 По средата трябва да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 13 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2017 Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 14 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2017 (Редактирано) Колеги, лесно ли се сменя ксенонова крушка D1S на Audi A4 B6 ? Със сигурност знам, че се сваля фара, но за самата операция по смяна на крушката нищо не мога да открия ? Има ли нещо специфично ? Редактирано 14 Септември 2017 от plamenkooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 14 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2017 Лесно е няма нищо специфично,като свалиш фара откачаш една букса от крушката и сменяш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts