Black edition Публикувано 16 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2017 Точно тия теми търсех и аз да ги разгледаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 16 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2017 Започвам ги. Мерси за линковете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2017 Явно колкото наближава зимата и настава някаква паника.Просто трябва да имаш преценка за някои ситуации в които може да попаднеш.В крайна сметка всичко зависи от шофьора.Не си ли сигурен,не налягаш до последно. Темите по-горе са харни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 19 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2017 Предстой ми смяна на четирите гуми с нови , да ви попитам за мнение трябва ли да мина регулиране на предницата след това? Новите гуми са същите размери и производител като старите (от michelin primacy hp отивам на cross climate ) Благодаря ви за мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 19 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2017 Реглаж се прави, след смяна на детаили по окачването.При смяна на гуми няма нужда, освен ако старите са износени неравномерно. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 19 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2017 Благодаря ти колега за съвета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 19 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2017 Здравейте колеги. Включвам се и аз в темата. Купих си А4 Б6 1.8Т 150кс. Авант. Трябва да сменя масло и филтри. Момчето от което купих колата ми даде частите които е купил за обслужване защото е дошло време. Маслото което е взел е Mobil 5w40 Подходящо ли е точно това масло за този двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 20 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yar1 Публикувано 20 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 Здравейте, ако може някой да помогне от къде мога да намеря воден радиатор 8Е0121212H, (това е оригиналния номер VW). Дали има афтърмаркет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 20 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2017 Аз си купувах заместител, радиатор Нисенс за 146лв. от Техко.Пасна от раз и изглежда читав.Отиди с този номер в някои магазин и питай. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EYESCREAM Публикувано 21 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 Някой може ли да препоръча добавка за 2.0T на 300 000 км, ако може и цена. Ще ходя да го взимам колица от Швеция и искам да му сипя нещо, и съответно по цените да преценя още там ли да я купя или чак като си дойда тука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 21 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 Ето тази,оригинална добавка на VAG Парт.. номер- G 001 780 M3 Цена по спомен 45лв без отстъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_pr Публикувано 21 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 (Редактирано) Здравейте, наскоро купих Ауди А4 Б6 1.9тди, което е с фабричен ксенон и адаптивни фарове. Когато съм оставил ключа на фаровете на позиция Auto, ксенона пали още като съм дал на контакт, след което като запаля двигателя се местят надолу и нагоре. Късите работят независимо дали е светло или тъмно. Тъй като съм виждал други автомобили, които карат на Auto режим, късите да се включват само когато е тъмно, възможно ли е и при мен така да стане и изобщо А4 Б6 поддържа ли тази опция, през деня /или когато е светло/ да работят дневни светлини? Огледалото за обратно виждане има сензор за светлина, но освен за Coming / Leaving home функцията дали има общо и с това за което питам? Редактирано 21 Септември 2017 от radi_pr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 По принцип и без да е на позиция Auto ключа,заводският ксенон си прави проверка,демек се мести нагоре-надолу. На Auto се пали от сензора за светлина. Дневни светлини при Б6 се активират софтуерно,няма бутон DRL като при Б7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 21 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 (Редактирано) Така и така се заговори за дневни светлини.... Като се активират дневните софтуерно какво става? Включват се късите сами при палене или дългите с намален процент на мощността? Свикнах с дрл модул и сега трябва да разбера имам ли вариант да се активира на Б6цата или трябва пак да слагам модул? Редактирано 21 Септември 2017 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Просто се пали ксенона още на контакт. Ако искаш на дългите с намален % си трябва "външен" дрл... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_pr Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 (Редактирано) А тогава дневните светлини при Б6 какво представляват и не може ли сензора за светлина да определя дали да работят те, или ксенона? Редактирано 22 Септември 2017 от radi_pr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Просто на б6 няма дневни светлини. Единствените опции са със смяна на страната дали да се пускат късите още на контакт или не. С допълнителен дрл модул става това което искаш(при почти всеки алармаджия ги има и ги слагат за 30 минути и 50-60 лева). Тогава вече оставяш копчето на автои не го пипаш повече и датчика определя кога да светят фарове и кога "дневните". Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_pr Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Ясно. Благодаря за разяснението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Ето как можеш да ги направиш с vag com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chewbacca Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 (Редактирано) Колеги няколко въпроса и от мен. Колата е с-лайн. Мисля, че окачването при с-лайн е малко по-различно. Искам да сменя задни пружини. Как мога да разбера точно с какви пружини съм? Като погледна за цвета и маркировка, нищо не се вижда от прах. Също така има ли разлика и при дисковете? Възможно ли е, чрез ваг ком да проверя нивото на масло и антифриз? Ако да, от кой канал става точно? Благодаря Ви предварително Редактирано 23 Септември 2017 от Chewbacca Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Здравейте, Посъветвайте ме за следното: А4 ,ALT мотор ангренажният ремък комплекта ( заедно с водната помпа)ги сменях преди 3 години,от тогава съм минал само 10 000 км..Трябва ли пак да го сменям защото по препоръка е километри или време което настъпи първо? Всяка година си сменям маслото и масления филтър ,но въздушния филтър ми е абсолютно чист и още не сам го сменял и за това ви питам как да процедирам. Благодаря ви за мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 парИ имаш ли? Ако да, сменяй, по-добре профилактика, отколкото лечение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 (Редактирано) Някой знае ли по време на движение как мога да видя каква ми е температурата на маслото, ако имам такава опция разбира се. BFB 2005 година. Не съм ползвал никога до сега опцията за ресет ( малкото бутонче под самия лост), това нещо ресетва абсолютно всичко ли?Дори и сервизния интервал ли? Как се ресетва- на запален двигател, на изгасен или в движение? Вярно ли е, че чрез този ресет борда ще показва още по реално? Редактирано 23 Септември 2017 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Като задържиш RESET ще занулиш показанията на борд компютъра. "Bord computer 1" се ресетва на всеки престой на колата за повече от 2 часа време - така, че и да го зануляваш голяма файда няма. "Bord computer 2" е така наречения вечен брояч, но като ресетваш не занулява всичко , а само това показание на което си в момента - демек за всяко едно от показанията може да го зануляваш отделно. Сервизния интервал няма да се ресетне. Ако не ти показва вярно борд компютъра, може да се направи корекция с VAG-COM до +/-15%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts