Jump to content

Audi A4 2.5 TDI QUATTRO 180hp


Recommended Posts

Като дойде време за валове - ми ще ги сменя, що да не...

Ако ГНП даде фира - ми ще ремонтирам, защо не?

 

Защото гори много и върви малко.

А да, и има гаден звук. И е 400 кила пред предния мост.

И обслужването му е една кофа с пари.

 

Няма една точка с която душегуба има предимство пред 1.8т. Нито една.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 160
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Забравих,че в тоя форум всички карат резачки вдигащи 100 за 5сек,смех най-страшен....

Да не говорим,че тоя палячо от клипа ,ако мине на С и тръгне като хората ще е 2сек надолу.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ли ми премери колата или аз?

Колата прави 2.2 на 60 фута и е 15 на 400м

А аз на дрифтбокса на Келеша съм склонен да вярвам.

Жалко,че не намирам снимката на замерването.

Това е просто за статистиката,тая кола е за возене ,а не за даване на газ

Да не говорим,че Сток сваля под 10сек

По дрифтбокса на Тони е 7.7 0-100 след мап

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма една точка с която душегуба има предимство пред 1.8т. Нито една.

 

Принципно бензин и дизел да сравняваш не върви, но аз лично за себе си съм открил някои предимства от дизела и то точно този конкретен дизел. Не смятам да спорим сега и затова няма да ти ги описвам (предимствата). За всеки влак си има пътници. За моите нужди душегуб с автомат и добър клиренс е перфектната рецепта за придвижване.

Иначе съм съгласен, че има къде по-евтини за обслужване двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Саше

За всеки влак си има пътници

Аз след 3г и 70 000км сменям само масла и филтри

Ама я взех на 180к реални и сервизирана по часовник,като твоята и на още 3-4 дето само си обслужват и карат,някои даже и мазохизъм с предно и мулти!

Ама не беше 3500....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol:

Еййййй

Тва като почне тука масонската ложа Саше да се изказва и става страшно.....

Колко от вас масони са имали,карали и поддържали душегуб,който е на по-малко от 500000км?

Или търсачката и темите са ви високия критерий?

Естествено ,че кошер за 3500лв на абитуриентска възраст и реални 166 000 ще е душегуб....

А на по-малко от 250к?Реални?

Щото разликата между масовите милионници на пазара и такъв на 200-250к поддържан е огромна.......

 

Моя е на 270к км, но е с най-гадния мотор (AFB). Оригинални валове (с по някой и друг мм износване  :hilezh: ), кобилици и повдигачи на около 50к км - отново започнали да се износват... Та не е като да не е душегуб... Тая година за ремонти и обслужвания съм дал над 2,5к. В София под 12,5/100 не пада. Абе с две думи - това е кола за осъзнати мазохисти :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Край няма дъвкането на тая тема... Предния ми душегуб с АКН, с ремап, за 4 години и 40к км грам му не мръднаха ни кобилици, ни повдигачи, ни валове. Тотал разхода му за тия км бе 7.8/100 - ръчка 4*4, а съм му сменил 1 носач, маслен датчик, алтернатор ...и ГНП :hilezh: Как ще коментираш това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е проблема? Все ще се улучи някоя кола вече да е вкарана в пътя и някой да й се радва, а и да не е все някоя ще изкара 40к без проблеми. И това не е непременно щото е на реалните 234к.

 

Тая печака излиза, че с чип върви повече от 3.0тди? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям данни,мерени на сериозна апаратура

Пак

0-100 7.7

60фута 2.2

15.7 на 402м с терминална 140км/ч

Колата е С5 Олроуд мапван при Келеша

Всеки може да намери технически данни на AJL а6 Авант и 180кс дизел в същото купе и няма да е много убеден кое и колко върви.

А ,че поддръжката му е тегава ,спор няма,но ако е гледан качествено,няма чак такива грижи.

Иначе А6 мапнат на 215 коне ,не Олроуд ,не виждам защо да не върви колкото Ц6 с 224 коня Сток

Верно имам чувството,че тука се карат само коли от 500 коня и не по-стари от 5г

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами все пак Ц6 с доста по-читави скорости, за автомати ли говорим всъщност? И уж нов мотор, голямата работа...

А стария ми ajl даваше точно същите времема до десета, но с по-висока терминална и си имаше "хлъзгав" съединител.

 

Все тая са тия неща, аз няма нищо против мотора като цяло, печка като печка, но просто пазара в момента казва, че не струва риска с такава кола. Нито да я вземеш евтино и да правиш, нито да търсиш на уж реални км и да се молиш да не правиш щото си платил 5к отгоре. Ти като ще ги плащаш тия пари карай си спокойно някой бензин, ще си 3-4 години напред с горивото  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, всичко са лешове, но с бензина имаш доста по-добри шансове да ти останат повечко нерви. Това са коли на 15+ вече, не ми се мисли 4ф-ките на какво ще приличат и те като гледам сега какви измъчени сажди има. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината за бг пазара е че оттук е тото да уцелиш читава кола....с какъвто и да е мотор. Затва отиваш до швейцария, германия, проверяваш история и си купуваш читава кола. Ама и парите ше са други....безплатен обяд няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като имам душегуб, естествено купен на "далавера" на 174 к реални, кога да очаквам валовете, кутията и помпата?

Съответно възглавниците, компресора (а него го смених вече), нивомат и всичко друго за каквото се сетите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат има душегуб купен на 2 години и реални около 50к казваше, по спомени валовете заминаха доста преди 400к. Подръжката винаги е била без никакви компромиси. Иначе колата е на 650к вече.

Общо взето пари са се вадели постоянно, но пък и не било като да можеш да кажеш, че е непременно чуплива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към днешна дата душегуб на 200 000км е мисия невъзможна. Последният душегуб е произведен преди 12г. Запазените такива са на по 500к, тези за по 3-4-5-6к отдавна са прескочили милиона. Сигурно се повтарям, но най-хубавия душегуб е продадения такъв. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма приказка! Изчерпа темата! Нека колегите с 2.5тди да не го приемат лично, те имат своята мотивация да карат тези двигатели, всеки сам решава как да си харчи парите. Мненията са по-скоро към търсещия.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Край няма дъвкането на тая тема... Предния ми душегуб с АКН, с ремап, за 4 години и 40к км грам му не мръднаха ни кобилици, ни повдигачи, ни валове. Тотал разхода му за тия км бе 7.8/100 - ръчка 4*4, а съм му сменил 1 носач, маслен датчик, алтернатор ...и ГНП :hilezh: Как ще коментираш това?

Ето както колегата и други казаха - проблеми не са имали...

 

Абе чета и не вярвам на ушите си - якото плюене... както обикновено за нашата нация дето иска кеф за без пари...

 

Гаранция половината и повече дето пишат не а и помирисвали така кола.

 

Значи лоши чувства няма - само факти.

 

Ами хайде да ми обясните пък как аз минах пред две А6 2.5 tdi - първата 150коня 99та - втората 180 200ва и не съм имал никакви проблеми ?!

Е хайде. на първата след 5-6 години и замина помпата - е смених я и какво ???

Вече ако се прецака нещо ще си плащаш. Това е - а че масово се вкарва боклука от Европа и тук се продават като "перфектни" това е съвсем отделно - и ако се вържеш - е да ще имаш лош опит и ще е виновна колата и модела - а не тези дето са те излъгали нали така ? ;)

 

Ако искаш евтино и здраво Купуваш Едно Яйце и караш ...

 

Има и свестни бройки но са малко - тъпото е че нашите сънародници  ги маскират и ходи разбери какво има и какво не.

 

Чакай да видим сега какво ще ми сипете че българите това го можем най-добре.

 

Хайде поздрави и внимавайте какво купувате !! П.С. Евтино Ауди няма ! :)

Редактирано от Mitaka80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранция половината и повече дето пишат не а и помирисвали така кола.

Хайде поздрави и внимавайте какво купувате !! П.С. Евтино Ауди няма !

Чакай малко,не решавай от пръв поглед кой,какво е имал,карал и поддържал.

Като бях на тая вълна,първо-колите бяха по-нови,второ-на по-малко километри,трето-с доста големи петцифрени суми за придобиване.

Излизаха кахъри тук-там,оправени веднага и я предадох на следващия собственик в напълно изправно състояние.

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имал кола с прословутия 2.5.........     обаче ежедневно виждам толкова много Аудита 2,5.......... и по-стари и от последните такива..... карат си ги яко хората...... някои изглеждат като след война, обаче зимата си палят, возят собствениците си до работа и т.н......кой колко пари е налял в колата си......сам си знае, но щом не я е изхвърлил, значи има причина!   Някак прекалено се преекспонира и се излива тонове помия!  Може да не са най-успешните мотори.... но това не значи, че всяка бройка е за боклука!

Който не харесва тоя мотор да не си го купува и толкова! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...