dhtj Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Като дойде време за валове - ми ще ги сменя, що да не...Ако ГНП даде фира - ми ще ремонтирам, защо не? Защото гори много и върви малко.А да, и има гаден звук. И е 400 кила пред предния мост.И обслужването му е една кофа с пари. Няма една точка с която душегуба има предимство пред 1.8т. Нито една. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Сега заклетите саждаджии ще те анатемосат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Как не върви? 2.5тди (180кс) + чип гледай какъв изтребител е 10 сек до сто самолет..от пушаци и тракане може да ти стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Забравих,че в тоя форум всички карат резачки вдигащи 100 за 5сек,смех най-страшен....Да не говорим,че тоя палячо от клипа ,ако мине на С и тръгне като хората ще е 2сек надолу..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Чипнат Олроуд на около 210 коне прави 7.2-7.5 до 100 мерен с дрифтбокс ,а тежи 1980кг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arbiter Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Цецо не преувеличавай чипнат олроуд Автомат нема да падне под 9 никога със сток турбина,генерация и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 (Редактирано) Ти ли ми премери колата или аз?Колата прави 2.2 на 60 фута и е 15 на 400мА аз на дрифтбокса на Келеша съм склонен да вярвам.Жалко,че не намирам снимката на замерването.Това е просто за статистиката,тая кола е за возене ,а не за даване на газДа не говорим,че Сток сваля под 10секПо дрифтбокса на Тони е 7.7 0-100 след мап Редактирано 23 Януари 2016 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Няма една точка с която душегуба има предимство пред 1.8т. Нито една. Принципно бензин и дизел да сравняваш не върви, но аз лично за себе си съм открил някои предимства от дизела и то точно този конкретен дизел. Не смятам да спорим сега и затова няма да ти ги описвам (предимствата). За всеки влак си има пътници. За моите нужди душегуб с автомат и добър клиренс е перфектната рецепта за придвижване.Иначе съм съгласен, че има къде по-евтини за обслужване двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Така е СашеЗа всеки влак си има пътнициАз след 3г и 70 000км сменям само масла и филтриАма я взех на 180к реални и сервизирана по часовник,като твоята и на още 3-4 дето само си обслужват и карат,някои даже и мазохизъм с предно и мулти!Ама не беше 3500.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 ЕйййййТва като почне тука масонската ложа Саше да се изказва и става страшно.....Колко от вас масони са имали,карали и поддържали душегуб,който е на по-малко от 500000км?Или търсачката и темите са ви високия критерий?Естествено ,че кошер за 3500лв на абитуриентска възраст и реални 166 000 ще е душегуб....А на по-малко от 250к?Реални?Щото разликата между масовите милионници на пазара и такъв на 200-250к поддържан е огромна....... Моя е на 270к км, но е с най-гадния мотор (AFB). Оригинални валове (с по някой и друг мм износване ), кобилици и повдигачи на около 50к км - отново започнали да се износват... Та не е като да не е душегуб... Тая година за ремонти и обслужвания съм дал над 2,5к. В София под 12,5/100 не пада. Абе с две думи - това е кола за осъзнати мазохисти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Край няма дъвкането на тая тема... Предния ми душегуб с АКН, с ремап, за 4 години и 40к км грам му не мръднаха ни кобилици, ни повдигачи, ни валове. Тотал разхода му за тия км бе 7.8/100 - ръчка 4*4, а съм му сменил 1 носач, маслен датчик, алтернатор ...и ГНП Как ще коментираш това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Какъв е проблема? Все ще се улучи някоя кола вече да е вкарана в пътя и някой да й се радва, а и да не е все някоя ще изкара 40к без проблеми. И това не е непременно щото е на реалните 234к. Тая печака излиза, че с чип върви повече от 3.0тди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Споделям данни,мерени на сериозна апаратураПак0-100 7.760фута 2.215.7 на 402м с терминална 140км/чКолата е С5 Олроуд мапван при КелешаВсеки може да намери технически данни на AJL а6 Авант и 180кс дизел в същото купе и няма да е много убеден кое и колко върви.А ,че поддръжката му е тегава ,спор няма,но ако е гледан качествено,няма чак такива грижи.Иначе А6 мапнат на 215 коне ,не Олроуд ,не виждам защо да не върви колкото Ц6 с 224 коня Сток Верно имам чувството,че тука се карат само коли от 500 коня и не по-стари от 5г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Ами все пак Ц6 с доста по-читави скорости, за автомати ли говорим всъщност? И уж нов мотор, голямата работа...А стария ми ajl даваше точно същите времема до десета, но с по-висока терминална и си имаше "хлъзгав" съединител. Все тая са тия неща, аз няма нищо против мотора като цяло, печка като печка, но просто пазара в момента казва, че не струва риска с такава кола. Нито да я вземеш евтино и да правиш, нито да търсиш на уж реални км и да се молиш да не правиш щото си платил 5к отгоре. Ти като ще ги плащаш тия пари карай си спокойно някой бензин, ще си 3-4 години напред с горивото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Я чукни в мобилето Ц5 бензин, да видиш какво излиза...Нужници и тунек чеснови бегачки 98-мо лето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Да, всичко са лешове, но с бензина имаш доста по-добри шансове да ти останат повечко нерви. Това са коли на 15+ вече, не ми се мисли 4ф-ките на какво ще приличат и те като гледам сега какви измъчени сажди има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Истината за бг пазара е че оттук е тото да уцелиш читава кола....с какъвто и да е мотор. Затва отиваш до швейцария, германия, проверяваш история и си купуваш читава кола. Ама и парите ше са други....безплатен обяд няма! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Аз като имам душегуб, естествено купен на "далавера" на 174 к реални, кога да очаквам валовете, кутията и помпата?Съответно възглавниците, компресора (а него го смених вече), нивомат и всичко друго за каквото се сетите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Един познат има душегуб купен на 2 години и реални около 50к казваше, по спомени валовете заминаха доста преди 400к. Подръжката винаги е била без никакви компромиси. Иначе колата е на 650к вече.Общо взето пари са се вадели постоянно, но пък и не било като да можеш да кажеш, че е непременно чуплива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Първите серии мотори има заминали на по 150к, далече преди 400 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Към днешна дата душегуб на 200 000км е мисия невъзможна. Последният душегуб е произведен преди 12г. Запазените такива са на по 500к, тези за по 3-4-5-6к отдавна са прескочили милиона. Сигурно се повтарям, но най-хубавия душегуб е продадения такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 (Редактирано) Голяма приказка! Изчерпа темата! Нека колегите с 2.5тди да не го приемат лично, те имат своята мотивация да карат тези двигатели, всеки сам решава как да си харчи парите. Мненията са по-скоро към търсещия. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 24 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka80 Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 (Редактирано) Край няма дъвкането на тая тема... Предния ми душегуб с АКН, с ремап, за 4 години и 40к км грам му не мръднаха ни кобилици, ни повдигачи, ни валове. Тотал разхода му за тия км бе 7.8/100 - ръчка 4*4, а съм му сменил 1 носач, маслен датчик, алтернатор ...и ГНП Как ще коментираш това?Ето както колегата и други казаха - проблеми не са имали... Абе чета и не вярвам на ушите си - якото плюене... както обикновено за нашата нация дето иска кеф за без пари... Гаранция половината и повече дето пишат не а и помирисвали така кола. Значи лоши чувства няма - само факти. Ами хайде да ми обясните пък как аз минах пред две А6 2.5 tdi - първата 150коня 99та - втората 180 200ва и не съм имал никакви проблеми ?!Е хайде. на първата след 5-6 години и замина помпата - е смених я и какво ???Вече ако се прецака нещо ще си плащаш. Това е - а че масово се вкарва боклука от Европа и тук се продават като "перфектни" това е съвсем отделно - и ако се вържеш - е да ще имаш лош опит и ще е виновна колата и модела - а не тези дето са те излъгали нали така ? Ако искаш евтино и здраво Купуваш Едно Яйце и караш ... Има и свестни бройки но са малко - тъпото е че нашите сънародници ги маскират и ходи разбери какво има и какво не. Чакай да видим сега какво ще ми сипете че българите това го можем най-добре. Хайде поздрави и внимавайте какво купувате !! П.С. Евтино Ауди няма ! Редактирано 7 Февруари 2016 от Mitaka80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 (Редактирано) Гаранция половината и повече дето пишат не а и помирисвали така кола.Хайде поздрави и внимавайте какво купувате !! П.С. Евтино Ауди няма !Чакай малко,не решавай от пръв поглед кой,какво е имал,карал и поддържал.Като бях на тая вълна,първо-колите бяха по-нови,второ-на по-малко километри,трето-с доста големи петцифрени суми за придобиване.Излизаха кахъри тук-там,оправени веднага и я предадох на следващия собственик в напълно изправно състояние. Редактирано 7 Февруари 2016 от tonko2.0T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Не съм имал кола с прословутия 2.5......... обаче ежедневно виждам толкова много Аудита 2,5.......... и по-стари и от последните такива..... карат си ги яко хората...... някои изглеждат като след война, обаче зимата си палят, возят собствениците си до работа и т.н......кой колко пари е налял в колата си......сам си знае, но щом не я е изхвърлил, значи има причина! Някак прекалено се преекспонира и се излива тонове помия! Може да не са най-успешните мотори.... но това не значи, че всяка бройка е за боклука!Който не харесва тоя мотор да не си го купува и толкова! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts