Jump to content

Recommended Posts

 Здравей, по снимки не може да се каже много, но съм сигурен че километрите са далеч от реални, волана изглежда да е шит, седалките са доста протрити. Това не пречи колата да е окей, но според мен при всяко положение цената е висока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прегледай раздела "Продава" във форума, там има по-добри оферти от тази. По-добре търси 2.8 двигател, върви по-приятно, а не харчи повече.

 

ПП

Само лично мнение, като видя: "Сядаш и караш" бягам далече .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.07.2016 г. at 12:50, Celtic написа:

 но според мен при всяко положение цената е висока.

 

Според теб каква е нормалната цена за такава кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената си е нормална според мен,само газта и обслужването са минимум 1700лв.Оттам имаш 600в регистрация и така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Marian_Georgiev написа:

 

Според теб каква е нормалната цена за такава кола?

Освен че цената е без газовото , колата не нито куатро, нито има кой знае какви екстри, пише че е 2000г, но е с аналогов часовник на таблото, според сервизната книжка пробега през 2007 г е бил 122к, през 2008 - 137 k, а по километраж 2016 е на 180к, т.е. до преди 8 г са й въртели грубо по 15к на година, а след това до наши дни по около 5к. ...  отделно монтанския джамбаз може да ми изкара фактури и сменени части и за жена си сигурно, айде няма нужда - да си ги карат такива аудита  ;)

Редактирано от Celtic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Да не пускам нова тема, защото е за подобен автомобил и ако автора на темата няма нищо против, бих ви попитал, какво мислите за тази обява:

http://www.mobile.bg/11467649094362999

По снимки ми изглежда добре...

Sent by Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте.

Оглеждам се в този автомобил http://www.cars.bg/c1816755. Това, което забелязвам на пръв поглед е забилия оборотомер на 6 хиляди оборота. На какво може да се дължи? На преден ляв калник се забелязва "нещо", което не мога да определя какво е. На вас как ви изглежда колата? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми изглежда, кола донесена мЪртва в България, съживена за продан. Само оборотомера да е, погледни скалата за волтажа на акумулатора, цепи на макс. Яко е пипана тая кола, но не е направена. Има много детайли пребоядисвани, дали в чужбина или в България, не се знае. Лепенки навсякъде, за прикриване на ръждата, и т.н. С две думи, за мен не струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

http://m.cars.bg/carview.php?id=1836860

Здравейте,

Тъй, като търся надежден семеен автомобил, макар а4 да не е най-широкия такъв, погледа ми хвана горната обява. Бих направил доста компромиси ако подобна кола с този мотор е в добро състояние. В момента карам б5 1.6 и ми е ясно колко не върви и колко харчи, но от друга страна ,адски безпроблемен мотор, което е водещото за мен. Та какво мслите за обявата по-горе, някои има ли наблюдения от този автосалон? Благодаря!

 

Редактирано от valioaero
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ми даде някой минимум 10к и може и да продам моята :) А6 Ц5 истински s-line 2004г 3.0 куатро автоматик :)

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, 150hp написа:

Не подценявай батките. 300 коня също са нищо. Критерият е поне 500-700, на тегло 1200-1300кг. Другият им коз са експертните становища за състоянието на мотор/кутия/кола, правени единствено въз основа на снимка.

Единият, дето до оня ден плюеше атмосферните осмаци, взел че си купил М5 е39, което също е атмосферен осмак, макар и вървящ доста повече от по-масовите.

КажИ честно че сравни

4.2 Поройник в А6 с М5 Е39?

За пореден път показваш колко малко ги разбираш нещата......

Това не е някакъв си обикновен осмак.

Това е М5 Е39 ,един скандален автомобил,който в случая е купен на смешна цена и е един от най-добрите в Европа като състояние.....поради факта,че познавам и двамата собственици,виждал съм,возил съм се в тази кола и състоянието й е феноменално!

4.2 при Ауди напомня и ще напомня в бъдеще в купето на А6/С6 за някакъв вагон-ресторант ,докато това е М-ка......с която може да се мери само РС6 от тия години.

Още изтръпвам и като се сетя на Митьо алпината как се местеше и как стоеше на пътя ......аз карах с 260 и Митака започна да ме събира все едно съм спрял.....

Фактора удоволствие при тази М5 спрямо Аудито и е на светлинни години в полза на БМВ.....

 

Преди 2 часа, kristian92 написа:

Ами да, но аз предпочетох комфорта на автоматика пред това да ръчкам вътре постоянно.. Не ме разбирай грешно - обожавам шофирането, но за евридейка автоматика го предпочитам.

А бай дъ уей забравих че в тоя форум сте само баДки и под 300кс нищо не важи... състезатели...

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

Мнооого лесно се свиква с мощността ,а че 3.0 че и в А6 е спрял спор няма!

Като направиш 30 000 по А1 с кола 500-600 коня и дори 400 коньови коли започват да са бавни.

Аз се докоснах до А4 Б5 1.8Т още през 2002 година.......

Минах през 150/180/210/330/400/500/550/600 коня и все не стигат.....

Затова й масово се возих ИЗ града на една фиеста 60 коня,за да може като се кача на 320 коня дизел да усещам нм и конете,а не да слизам от 600кс на 300+ КС дизел и да си мисля че седи на едно място ,а реално правеше 6сек до 100

преди 16 минути, mityo написа:

Като излезе оферта хората не чакат.....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Много малко хора разбират и оценят какво е да си в М5 и ше се обръщат да те гледат,а с 4.2 при олимпиадата си с поредното масово Ц5 ......

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на 150hp какво да му кажеш, то само като му прочетеш писанията и ти става ясно.

Само за справка, никога не съм плюел атмосферните осмаци като цяло, плюя атмосферните осмаците на Ауди, за съжаление ще ти е трудно да проумееш къде и каква е разликата.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, ghostdog написа:

.. Какво включва S line пакетът при A6 C5?

При този модел няма такъв пакет. Можеш да доплатиш  примерно за салон от S6 и т.н. Но една лепенка не означава нищо. Колата на колегата е топ оборудвана.

 

преди 26 минути, ghostdog написа:

...  плюя атмосферните осмаците на Ауди ....

Ще видиш БМВ ... Пази 2.7Т в резерва ...:razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, kristian92 написа:

Нарочно исках да пробвам дали ще се потрудиш.. Пъривя код E4J е за S-line. А този пакет при S-line включва - перфориран кожен волан; перфориран кожен скоростен лост; лайстните са в така наречения brushed aluminium; таблото е с бяла основа и червени стрелки; 30мм по-ниско окачване означено с кода 1BV, което се слага както на S6 и RS6(тук мисля обаче че има и още един вид); S-line интериор - кожа и плат "Speed"; Биксенонови фарове; При 2.7 битурбо има и промени по електрониката на двигателя, които осигурявят 10кс повече. Самите неща не са голямата работа, но за ценителите на марката това са ценни неща. Единствената друга такава, която съм виждал беше в гаража на D-Bros и беше 2.5tdi и беше с малката навигация. Аз съм с RNS-E, фабрично монтирана! 

 

Горе долу уцели ,ама не съвсем

http://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c5-platform-discussion-7/difference-between-s-line-regular-a6-1685868/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, kristian92 написа:

....

Действително E4J е обозначението на  S-line  - 153стр. http://vag-codes.info/files/options/vag-option-codes.pdf

Но пакет S-line външен/вътрешен като цялостна опция не се предлага в а6 ц5. Но това е маловажна подробност. Важно е какво има в действителност на автомобила ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, kristian92 написа:

 Тогава обаче S-line линията е още тепърва прохождала и произвеждана само в последните бройки 4B/C5 :)

 

В общи линии печелиш в спора ...:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Ц Е Ц О написа:

КажИ честно че сравни

4.2 Поройник в А6 с М5 Е39?

 

 

Кажи честно че все още не си се научил да четеш и тълкуваш. Никъде не ги сравнявам, дори упоменавам, че едното върви много повече, пък и за първокласник е ясно, че двете коли нямат нищо общо. А като си минал през 90, 120, 200, 500, 900 коня, сега да изпада в емоционален ступор ли? Хубаво, ама и другите имат свои мнения и виждания, без да са минавали през тези коне. Това даже показва колко си необективен, щото сравняваш коли, които вървят повече от масовите по БГ пътищата, с твоите рекордни 139839 коня, вследствие на което всичко, което се движи по пътя, и е под твоите заветни коне, ти е бавно.

Преди 4 часа, ghostdog написа:

А на 150hp какво да му кажеш, то само като му прочетеш писанията и ти става ясно.

Само за справка, никога не съм плюел атмосферните осмаци като цяло, плюя атмосферните осмаците на Ауди, за съжаление ще ти е трудно да проумееш къде и каква е разликата.

 

Напълно си прав, само ти можеш да я проумееш и видиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

http://m.mobile.bg/details/11481706089422756

Здравейте,

Случайно някой да е оглеждал този автомобил. Предвит, че уж има сервизна история до преди една година, ми се струва добра сделка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...