Mafiqta_94 Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Има ли вариант като хвърли антифриза да е намокрила някой датчик по мотора и от там да идва проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 По принцип го хвърля през ауспуха, термостата или водната помпа...Свали стартера, разгледай кабелите около него и така. Само с питанки по форума няма да стигнеш далеч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 С питанките ясно при мен го хвърли като спука маркуча който е от блока към масления охладител и целия мотор беше мокър от лявата част.. след малко се прибирам и я разглабям цялата да видя кво се случва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДИМКОВ Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 misho.stankov Теглича се пуска като издърпаш и завъртиш обратно на часовниковата стрелка. Ако не ти е пускан теглича може да е ръждясал и да затяга. Трябва повече усилие при завъртането. Моя първия път доста трудно го отворих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Преди 9 часа, mili 75 написа: Има ли читави тампони за носачите и какви пари излизат, че преди се сменяше направо целия носач като се разтропа и разскърца. Миналата седмица сменях 4-те на горните носачи.Купих Лемфьордер и вътре се оказаха оригинални тампони естествено с изтрити емблеми на Ауди,понеже те произвеждат за първоначално вграждане и тампоните и носачите.И друг път ми се е случвало с други техни части.Ето снимка на оригиналните от колата и тези които сложих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Диното това показа... 310 коня (243 на колела) и 550 нютона (506 на колела). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Това нормалния мап за ASB ли е дето Стефан слага или още по засилен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Тоя е от най-много модифицираните. Постоянно я работим тая кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 A по хардуера има ли промени? Освен че няма кат и дпф? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silven Angelov Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Някой знае ли къде е бушона на реглажа на фаровете на кола без ксенон? Ето и един ретрофит от мен. Вграждане на би-ксенонови лупи в рефлекторен фар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Колега, ретрофит щеше да е ако си си вградил ОЕМ би-ксенонови фарове на мястото на рефлекторките, а не да направиш нещо половинчато от 2те. По-скоро си го наричай мод някакъв. Ретрофит се отнася за оригинално оборудване, добавено в автомобил излязъл без него от завода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Тва е циганфит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Преди 18 часа, zhelyazA6 написа: Диното това показа... 310 коня (243 на колела) и 550 нютона (506 на колела). Супер е станала колата! Мойта е 224 к.с. и излезе 300 коня.Карай смело и със здраве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Браво на колегата. Добре се е справил, скоро и аз ще имам едни такива фарове за продаване. Тази процедура се нарича ретрофит, не ми се изпадя в полемики. Написано в интернет много! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silven Angelov Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 (Редактирано) преди 31 минути, N1995 написа: Тва е циганфит И що така реши? Сигурно щото една 10+ годишна лупа ще свети по-добре от чисто нова Hella ли? Или пък щото фара е черен? Отворко, без обиди моля! Редактирано 18 Ноември 2016 от Silven Angelov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 (Редактирано) 2 hours ago, lmbr said: Колега, ретрофит щеше да е ако си си вградил ОЕМ би-ксенонови фарове на мястото на рефлекторките, а не да направиш нещо половинчато от 2те. По-скоро си го наричай мод някакъв. Ретрофит се отнася за оригинално оборудване, добавено в автомобил излязъл без него от завода. Ретрофит е когато се слага нещо по-ново на нещо старо. Няма ограничение че едното или другото трябва да е оригинално. Колегата е използвал термина правилно. Редактирано 18 Ноември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Между другото имам два фейслифтови фара без завиване за продаване, или бартер за същите със завиване :Д Фарчетата са като чисто нови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 (Редактирано) Преди 9 часа, hysterics написа: A по хардуера има ли промени? Освен че няма кат и дпф? .... Гърнетата са празни. Май друго няма. Не съм с хибридка, ако това имаш предвид... Редактирано 18 Ноември 2016 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 преди 27 минути, CVT написа: Ретрофит е когато се слага нещо по-ново на нещо старо. Няма ограничение че едното или другото трябва да е оригинално. Колегата е използвал термина правилно. Не искам да се заяждам, ама много общо е това "по-ново". Ако си изтръгна ММИ и си сложа плеър с флашка на негово място - това ретрофит ли е, че се обърках нещо? Щото ше си го взема чисто ново от магазина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 (Редактирано) Трудно ще ти е да го изкормиш мми аз едно стъпало външно едвам навързах ама все пак опитай а дали ще е ретрофит едва ли Редактирано 18 Ноември 2016 от Mafiqta_94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Колеги,случайно да му се намира на някой едно от металните винтчета което закрепя кората под двигателя,че сменях маслото и някой тарикат майстор е изгубил едното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 (Редактирано) Преди 2 часа, Nikola_RS написа: Цитиране на преходно мнение! Хубав въпрос някой ако има в повече и аз ще купя ако не кажете къде се продават Редактирано 18 Ноември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 По ~3лв ги взех тея винчета но за Варна мога да кажа. Иначе ето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Ако може за Пловдив някой да каже,че не ми се ходи за това до Порше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Като напишете Крепежи за кори Гугъл дали няма да покаже стотина резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts