CVT Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Присмял се хърбел на щърбел! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iven Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Не споря! Просто казвам как са реални нещата. CVT Питай го как се справя със Siemens vdo simos ppd1 на Audi A3 8p. П.П. Аз също не се занимавам с това, просто тук във форума се изсипва тонове НЕкоректна информация и схемата става голяма. Защото хората започнаха да се лекуват с информация от Google, ако ме разбираш какво имам предвид и предполагам, че ще така щом имаш "престижна професия". Темата аз я приключвам, Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 преди 21 минути, МММ1 написа: Пита ли колко време отнема? Защото при Е60 е доста... Не съм просто трябваше да разберем цената за трети човек. През нас 300лв,а за непознат 500. преди 10 минути, Iven написа: Темата аз я приключвам, Поздрави. Най-добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 И при мой познат са горе долу такива цените Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 преди 14 минути, DLS написа: И при мой познат са горе долу такива цените 50лв ,нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Цените почват от 50лв и не стигат кой знае колко нагоре, според колата са обаче освен годината, също според това колко пълна е услугата (визирам качетвеното заличаване на всички следи при по-новите коли). И всичко минава под ножа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 (Редактирано) 3 hours ago, Iven said: Не споря! Просто казвам как са реални нещата. CVT Питай го как се справя със Siemens vdo simos ppd1 на Audi A3 8p. П.П. Аз също не се занимавам с това, просто тук във форума се изсипва тонове НЕкоректна информация и схемата става голяма. Защото хората започнаха да се лекуват с информация от Google, ако ме разбираш какво имам предвид и предполагам, че ще така щом имаш "престижна професия". Темата аз я приключвам, Поздрави. Колега, аз също не искам да споря за нещо по което не съм експерт. Освен това съм 100% против връщането като действие и смятам че всеки който се занимава с този вид бизнес не заслужава и грам уважение. Само че за съжаление се прави масово в цяла Европа. Даже и както виждаш някои хора се хвалят че се занимават с това по най-безсрамен начин в този форум. Затова и доста често вземам отношение когато се твърди че е много трудно или скъпо за да се направи. Ако имаш конкретни въпроси, изпратих ти лично с координатите на този човек, който ми е помагал със смяна на табло. Знам че се занимава с това, защото когато ходих при него видях хора които бяха там за така-наречената "корекция". Редактирано 23 Януари 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 не е трудно, ако имаш нужния хардуер и софтуер, които струват пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cavemaan Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 Здравейте. Нека повдигнем темата със следния въпрос: Има ли значение/разлика през кои страни се минава от Германия към България? Австрия, Унгария, Сърбия или Австрия, Унгария, Румъния е по-удачен поради факта че те са част от EU. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 Не, няма. Минаваш през които ти се виждат по-интересни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 Мен в Сърбия полицаи ме рекетираха ама и ония отгоре са си циганета.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 Сърбия караш аутобан, Румъния до Лугож е добре, после почват селата и тътренето и ако не знаеш как да караш...взимат книжка(докато не си платиш глобата) има полиция по селата и даже с цивилни коли. Рекета си го има навсякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 @cavemaan: може и през Словения, зависи в коя част на Германия си. А иначе аз определено бих минал през Сърбия, но и зависи в коя част на България си А сърбите преди доста години лъжеха много, ограничение 70, аз нарочно карам с 60 в този участък, спира ме той и вика: брато, караш със 83?!?!?! И аз му викам, че не е така, той: ааа, не, знам, чакай си тогава. Ем, чакай, но искам да се прибирам и си платих. Те и румънците си бяха бразилци, не знам сега как са. Давам си навремето паспорта, той го обръща надолу със страниците и вика: паспорт празно... даже и български знаеха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cavemaan Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 Мюнхен - София e маршрутът. Изглежда, че Сърбия е по удачно заради аутобана. Благодаря за насоките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 През сърбия е по-добре по принцип. Румънците гаранция ще те спрат с временните номера. Там е безумна циганията. Не съм минавал, само съм чувал. Ще правиш манифест на границата, но там даваш някой лев и ти го правят. Само това ти е в повече през сърбия. Вземи си червени номера, които имат застраховка за 3 месеца. Ако си с жълти навсякъде е проблем. Така си имаш документи на твое име и застраховка. После и тук е по-лесно. Обаче ако няма ТУВ ли ХУФ ли беше колата не можеш да вземеш червени, да внимаваш. Аз съм ходил 2 пъти за кола оттам. Бих ти препоръчал малко да обиколиш и да минеш през виена, за да спестиш малко пари, чакане на тунела караванкен и цигания в хърватска. Ще имаш малко такава в Унгария, ако не си купиш винетка от сайта им и решиш да е в брой на границата. Аз от години не минавам през караванкен след едно огромно задръстване, от което успях да изляза и да мина през прохода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cokesucker Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 И спазвай ограниченията навсякъде, като имай в предвид, че в Сърбия (поне за новата отсечка знам: Ниш - Димитровград), между пунктове за събиране на магистрални такси се мери за средна скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЦецоКолев Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 През Сърбия никога не съм имал проблеми, винаги ми е било много по-леко от там, въпреки повечето такси и малко по-дългият път (ако си от северна България) . Последно минах преди около месец. Единствено горивото им беше кофти, на Еко заредих и разхода скочи с литър. На тол пунктовете внимавай, че са дребни тарикати, ако плащаш с евро. Вместо примерно 50 евроцента са ми връщали някакви дребни динари. Днеска каката 100 човека да ожули, не е малко. Румъния ще е добре, когато пуснат цялата магистрала. Дотогава няма да стъпя в тая цигания. Некадърни шофьори, кофти пътища, нагли каруци, села, легнали полицай, камери, ограничения... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cavemaan Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 Какво представлява този манифест? На влизане в Сърбия ли се попълва или на излизане от страната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 На влизане в БГ. Нещо за вноса. Прави се, защото се влиза от страна извън ЕС. Ако минеш през румъния няма. Но не е проблем това. Обявяваш, че внасяш колата в страната. Сигурно се следи после какво става с тая кола или пък само се симулира дейност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cavemaan Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 @mshbul Благодаря за разяснението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 Преди два месеца минах през Сърбия с кола с червени немски номера и никъде нищо не съм попълвал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 И със жълти съм минавал,но на името на Германеца,но си е приключение.. Беше доста скъпа колата,та малко по добре се държаха Сърбите.И почерпка отказаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 с жълти мисля нямаш валидна застраховка за Сърбия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЦецоКолев Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 С жълти няма как да стане, те са си вътрешно транспортиране в Германия. Преди мисля е можело, но много отдавна. Имаше и TÜV за износ, но вече няма такова нещо. Колата трябва да си има редовен такъв, застраховка и данък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 не важат ли жълтите в ЕС, преди много години съм взимал такива и такъв спомен имах и важаха до Унгария тогава - в Румъния и Сърбия - рушвети или червени и спокойно, те не са толкова по-скъпи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване