Jump to content

Закупуване на автомобил от чужбина на собствен ход - Германия или Австрия


Recommended Posts

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не споря! Просто казвам как са реални нещата.

 

CVT

Питай го как се справя със Siemens vdo simos ppd1 на Audi A3 8p.

П.П.  Аз също не се занимавам с това, просто тук във форума се изсипва тонове НЕкоректна информация и схемата става голяма. Защото хората започнаха да се лекуват с информация от Google, ако ме разбираш какво имам предвид и предполагам, че ще така щом имаш "престижна професия".

Темата аз я приключвам, Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, МММ1 написа:

Пита ли колко време отнема? Защото при Е60 е доста...

Не съм

просто трябваше да разберем цената за трети човек.

През нас 300лв,а за непознат 500.

преди 10 минути, Iven написа:

 

Темата аз я приключвам, Поздрави.

Най-добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените почват от 50лв и не стигат кой знае колко нагоре, според колата са обаче освен годината, също според това колко пълна е услугата (визирам качетвеното заличаване на всички следи при по-новите коли). И всичко минава под ножа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Iven said:

Не споря! Просто казвам как са реални нещата.

 

CVT

Питай го как се справя със Siemens vdo simos ppd1 на Audi A3 8p.

П.П.  Аз също не се занимавам с това, просто тук във форума се изсипва тонове НЕкоректна информация и схемата става голяма. Защото хората започнаха да се лекуват с информация от Google, ако ме разбираш какво имам предвид и предполагам, че ще така щом имаш "престижна професия".

Темата аз я приключвам, Поздрави.

 

Колега, аз също не искам да споря за нещо по което не съм експерт. Освен това съм 100% против връщането като действие и смятам че всеки който се занимава с този вид бизнес не заслужава и грам уважение.

 

Само че за съжаление се прави масово в цяла Европа. Даже и както виждаш някои хора се хвалят че се занимават с това по най-безсрамен начин в този форум. Затова и доста често вземам отношение когато се твърди че е много трудно или скъпо за да се направи.

 

Ако имаш конкретни въпроси, изпратих ти лично с координатите на този човек, който ми е помагал със смяна на табло. Знам че се занимава с това, защото когато ходих при него видях хора които бяха там за така-наречената "корекция".

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте. Нека повдигнем темата със следния въпрос: Има ли значение/разлика през кои страни се минава от Германия към България? Австрия, Унгария, Сърбия или Австрия, Унгария, Румъния е по-удачен поради факта че те са част от EU.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сърбия  караш аутобан, Румъния до Лугож е добре, после почват селата и тътренето и ако не знаеш как да караш...взимат книжка(докато не си платиш глобата) има полиция по селата и даже с цивилни коли. Рекета си го има навсякъде. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@cavemaan: може и през Словения, зависи в коя част на Германия си. А иначе аз определено бих минал през Сърбия, но и зависи в коя част на България си :)

 

А сърбите преди доста години лъжеха много, ограничение 70, аз нарочно карам с 60 в този участък, спира ме той и вика: брато, караш със 83?!?!?! 

И аз му викам, че не е така, той: ааа, не, знам, чакай си тогава. Ем, чакай, но искам да се прибирам и си платих.

 

Те и румънците си бяха бразилци, не знам сега как са. Давам си навремето паспорта, той го обръща надолу със страниците и вика: паспорт празно... даже и български знаеха. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През сърбия е по-добре по принцип. Румънците гаранция ще те спрат с временните номера. Там е безумна циганията. Не съм минавал, само съм чувал.

Ще правиш манифест на границата, но там даваш някой лев и ти го правят. Само това ти е в повече през сърбия.

 

Вземи си червени номера, които имат застраховка за 3 месеца. Ако си с жълти навсякъде е проблем.  Така си имаш документи на твое име и застраховка. После и тук е по-лесно. Обаче ако няма ТУВ ли ХУФ ли беше колата не можеш да вземеш червени, да внимаваш.

Аз съм ходил 2 пъти за кола оттам.

 

Бих ти препоръчал малко да обиколиш и да минеш през виена, за да спестиш малко пари, чакане на тунела караванкен и цигания в хърватска. Ще имаш малко такава в Унгария, ако не си купиш винетка от сайта им и решиш да е в брой на границата. 

Аз от години не минавам през караванкен след едно огромно задръстване, от което успях да изляза и да мина през прохода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И спазвай ограниченията навсякъде, като имай в предвид, че в Сърбия (поне за новата отсечка знам: Ниш - Димитровград), между пунктове за събиране на магистрални такси се мери за средна скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През Сърбия никога не съм имал проблеми, винаги ми е било много по-леко от там, въпреки повечето такси и малко по-дългият път (ако си от северна България) . Последно минах преди около месец. Единствено горивото им беше кофти, на Еко заредих и разхода скочи с литър. На тол пунктовете внимавай, че са дребни тарикати, ако плащаш с евро. Вместо примерно 50 евроцента са ми връщали някакви дребни динари. Днеска каката 100 човека да ожули, не е малко. 

Румъния ще е добре, когато пуснат цялата магистрала. Дотогава няма да стъпя в тая цигания. Некадърни шофьори, кофти пътища, нагли каруци, села, легнали полицай, камери, ограничения...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На влизане в БГ.

Нещо за вноса. Прави се, защото се влиза от страна извън ЕС. Ако минеш през румъния няма. Но не е проблем това.

 

Обявяваш, че внасяш колата в страната. Сигурно се следи после какво става с тая кола или пък само се симулира дейност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И със жълти съм минавал,но на името на Германеца,но си е приключение..

Беше доста скъпа колата,та малко по добре се държаха Сърбите.И почерпка отказаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С жълти няма как да стане, те са си вътрешно транспортиране в Германия. Преди мисля е можело, но много отдавна. Имаше и TÜV за износ, но вече няма такова нещо. Колата трябва да си има редовен такъв, застраховка и данък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не важат ли жълтите в ЕС, преди много години съм взимал такива и такъв спомен имах и важаха до Унгария тогава - в Румъния и Сърбия - рушвети или червени и спокойно, те не са толкова по-скъпи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...