Vasil82 Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 Колеги колко см е разликата между стандартното и s line окачване на avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 аз знам, че: sport окачване е -1см sline -2 см Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 Май са: sport -2см s-line -3см Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 (Редактирано) Благодаря за отговорите,предстои смяна на предни амортисьори какво бихте препоръчали като марка или втора ръка оригинални,или цяло s line окачване.Колата е с мотор 3.0 tdi quattro avant Редактирано 17 Юли 2019 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 На моите амортисьори дойде ли им времето ще ги сменя с Билщайн Б12. Свалят с 3см отпред и отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 (Редактирано) Малко хелп за тия грешки??? Благодаря!! 1) 00658 - Control Head 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 6 Reset counter: 14 Mileage: 280706 km Time Indication: 0 Date: 2019.05.23 Time: 21:08:57 Freeze Frame: Bin. Bits: 001 2) Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A Component: J0644 BEM H12 0590 Revision: 00000000 Serial number: 00000000148183 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 236F92C58164777FCF-8076 Subsystem 1 - Part No: 4F0 915 105 D Component: von 5DO 331013D19K Coding: 344630393135313035442035444F3333313031334431394B Shop #: WSC 00100 470 120367 1 Fault Found: 02256 - Quiescent Current 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110001 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 75 Reset counter: 14 Mileage: 280286 km Time Indication: 0 Date: 2019.05.17 Time: 03:14:52 3) Address 15: Airbags Labels: 4F0-910-655-8R.clb Part No SW: 4F0 910 655 D HW: 4F0 959 655 B Component: 33 AIRBAG AUDI8RH29 0250 Revision: 08H29000 Serial number: 0037LD0CR456 Coding: 0013107 Shop #: WSC 50113 136 17502 VCID: 286A8CD6B59D551817-807C Subsystem 1 - Serial number: 6332CSME04610C15X Subsystem 2 - Serial number: 6342CSME05143A1A$ Subsystem 3 - Serial number: 6351HSME037C415DC Subsystem 4 - Serial number: 6361HSME040A1017Y Subsystem 5 - Serial number: 6371VSME05084428E Subsystem 6 - Serial number: 6381VSME070D442CQ 1 Fault Found: 00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Редактирано 17 Юли 2019 от LEWLY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Привет. Гледам напоследък изпадат оригинални (уж) сгъващи се тегличи и се чудя колко трудно може да е монтирането на теглич на кола, която фабрично не разполага с такъв. Ясно е, че не е проста процедура, освен теглич и добавката на задната броня с дупка за теглича (което може би е най-малкият проблем) на първо четене има доста кабели и модули за смяна. Има ли начин да се сложи оригинален теглич с неоригинална електроника? Колата има само заден парктроник без камера и някъде бях видял, че има възможност за неоригинален модул, който по някакъв начин влияе на парктроника, когато има закачено ремарке. На прима виста това са ми наблюденията, има ли някой по-запознат, който да ми убие мерака? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 (Редактирано) Колеги, преди малко се замислих, че оня ден като питах тук за ключ в Порше забравих да попитам някой от Вас с мод-нат софтуер на мотора (премахнат ЕГР и ДПФ) ходил ли е за тая процедура? В смисъл да не омотат нещо и да им изпищи в базата данни нещо ... знам ли ...? Или не дай си Боже да тръгнат да ъпдейтват нещо ... Редактирано 19 Юли 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Не би трябвало да пипат друго освен обучаването на ключа, но може да ги питаш за всеки случай преди да го поръчаш. Още повече, че ако имаш допълнителен имобилайзер поставян от застрахователите няма да могат да се свържат с контролера на имобилайзера и няма да могат да обучат новия ключ. Т.е. ще трябва първо да махнеш допълнителния имобилайзер - ако имаш такъв разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Аз съм с махнати ДПФ, ЕГР и ремап и ми обучиха ключ в Порше без никакви проблеми, отивай смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 47 minutes ago, VBI said: Не би трябвало да пипат друго освен обучаването на ключа, но може да ги питаш за всеки случай преди да го поръчаш. Още повече, че ако имаш допълнителен имобилайзер поставян от застрахователите няма да могат да се свържат с контролера на имобилайзера и няма да могат да обучат новия ключ. Т.е. ще трябва първо да махнеш допълнителния имобилайзер - ако имаш такъв разбира се. Ами имам допълнителен имобилайзер. Имам и едно като флашка, което да го байпасира. Трябва физически ли да го изключа тоя имобилайзер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Ако е поставян от застрахователите, трябва да отидеш те да ти го махнат защото е закачен на шината някъде и не се знае дали не са рязали нещо. Нямам представа какъв модел ти е имобилайзера и какво точно защитава . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 ОК, благодаря ти, Вальо. Сега си прерових контактите в телефона и имам номера, на този който го монтира, ще му звънна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 13 hours ago, kazichene said: Привет. Гледам напоследък изпадат оригинални (уж) сгъващи се тегличи и се чудя колко трудно може да е монтирането на теглич на кола, която фабрично не разполага с такъв. Ясно е, че не е проста процедура, освен теглич и добавката на задната броня с дупка за теглича (което може би е най-малкият проблем) на първо четене има доста кабели и модули за смяна. Има ли начин да се сложи оригинален теглич с неоригинална електроника? Колата има само заден парктроник без камера и някъде бях видял, че има възможност за неоригинален модул, който по някакъв начин влияе на парктроника, когато има закачено ремарке. На прима виста това са ми наблюденията, има ли някой по-запознат, който да ми убие мерака? Не е толкова просто колкото си мислиш. Този теглич трябва да го закачиш за нещо обикновенно е за допълнителна греда която я няма на моделите без теглич. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 (Редактирано) Колеги, един приятел си е взел 3.2фси AUK, 2008г. Има неравномерена работа на празен ход от 600 до 900 оборота след смяна на алтернатор и акумулатор. Сега кодирахме акумулатора Единствените грешки са за ламбда сонди, с извадени катализатори е. Някаква насока къде да се търси проблема? и какво може да се провери с вагком? Редактирано 20 Юли 2019 от stanislav85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Най-лесното нещо е да прверите вакуумите дали няма сцепени или прегоряла пластамсова снадка на вакуумитее. Но най-вероятно е сондите да са премахнати само хардуерн, но не и софтуерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Лошата работа на празен ход е след смяната на алтернатора... ако изобщо може да има връзка. Сондите са на място, само катализатора е изваден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Какви са точно грешките от сондите след като са на мястото си. Постни ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Колеги моля за помощ, тази сутрин паля аз колата, пиейки кафето след около 10 тина минути започна да премигва лампичката за свещи, и ми светна чека колата не върви няма мощност, след което четах за грешки и ми излезнаха тези 2, трия ги и пак се появяват само когато потеглям или форсирам на място проблема си остана, нямам идея какво може да е. LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 (Редактирано) Преди 16 часа, k.vasilev написа: Какви са точно грешките от сондите след като са на мястото си. Постни ги. Изтрих ги вчера, но още не се записват, въпреки че карах колата. Направих няколко скрийншота от вагком https://we.tl/b-Kppgi2wrtg Редактирано 21 Юли 2019 от stanislav85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 (Редактирано) 1 hour ago, djuni_ibiza said: Колеги моля за помощ, тази сутрин паля аз колата, пиейки кафето след около 10 тина минути започна да премигва лампичката за свещи, и ми светна чека колата не върви няма мощност, след което четах за грешки и ми излезнаха тези 2, трия ги и пак се появяват само когато потеглям или форсирам на място проблема си остана, нямам идея какво може да е. LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Първата - P1573 / 005491 е за заминал ляв тампон на мотора. Втората - P242F / 009263 е за запушен DPF. Редактирано 21 Юли 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Първата - P1573 / 005491 е за заминал ляв тампон на мотора. Втората - P242F / 009263 е за запушен DPF.Проблема е отстранен със принудително регенериране с ваг ком, но колко още ще изкарва така не се знае, лошото че преди 2 седмици се пребрах в Германия, и тука никой не се навива да изключи филтъра софтверно, като бях в България все някъде щеше да се намери да я изключат. Гледам че от ляво е омаслено, и най вероятно е текнало от този тампон, какво следва по въпроса фатално ли е ако не се подмени в близко време, и какъв му е оригиналния номер поне най малко да видя колко струва. LYA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+avant/a6/2006-448/1/199-199060/ 4F0 199 379 BH - ляв 4F0 199 382 BL - десен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icodalev Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Здравейте! Имам следния проблем. По време на движение на магистралата с около 160 колата изключи от скорост. Веднага спрях и изгасих и запалих отново. След това продължих без проблем. Няма разлика в работата на кутията. Колата е 4.2 335 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 чети за грешка, че свършихме от смиленския боб, с него много се познава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts