Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

 

Въпросът е за и против премахването и ефекта върху автомобила, въпросът ми не е дали е екологично. Научи се да четеш.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, при първоначалното питане няма никакво уточнение - питаш за или против.

И аз ти казвам, че съм против!

В сервиза, в който ходя, също са против и не извършват тази операция, за което ги аплодирам. 

Наистина трябва да започнат проверки, но не само по време на преглед, защото Ганьо ще си слага дпф-а само за прегледа. 

Трябва и на улицата - спират и проверяват и глобите да са солени, като в чужбина.

Ако те хванат без дпф в бяла държава, ще ти правят генго-бенго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Много ти благодаря за отговора, но не ми помага...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Soulkey Има си специална тема за DPF, където твоя въпрос е разискван много пъти - прочети я и ако имаш въпроси ги задавай там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм благодарен ,че ме разобедиха да го махна а до колегата 2к км  без да вдигне dp  и да натрупа сажди повече от 15г и следователно не е правил регенерация.. Първите 100 -200 км направи две регенерации и вече 2к не е правил  .  А от фб видях   , че му вдига маслото на колегата  не е гаранция  , че  е заради DPF.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е как разбирате,че се регенерира ДПФ? Аз карам моята вече около 13 хил.км. и не съм разбрал.Веднъж само ми светна лампата,покарах на "S и изгасна...

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен преди покупка на диагностика и преглед в Порше запад беше голяма чуденка имам ли дпф или не. Приемчика викна 2ма от сервиза и още един примечих, ровене из компа и казаха еми верно е евро 5 но нямаш дпф. При четене с кабел компа го дава че уж има и регенерира. Абе шантава работа. На табелата зад акумулатора няма надпис ДПФ.

Викам си е..л съм му мамата... тря някой да види отдолу дали наистина съществува физически.

Иначе на прима виста и аз не бих го махнал ако не се налага. Не съм фен на премахване на рестрикторите с цел по добър вървеж на колата. Само ако е наложително и необходимо и няма др вариант.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Soulkey  Разбира се по звука на двигателя , миризмата  отделянето на топлина от аспуха , виждане на 100 или там някой си канал става 1 . Когато ти светне е над 30гр. запушен на 45 ти светва подгрева и спира турбото :)  на 60 не пускат и принудителна регенерация понеже има опастност да подпали колата :) .  Когато прави опити за регенерация  пълни нафта в  двигателя.  Условия за регенерация S3 60km или Д4 80км  . През другото време прави пасивна регенерация  . Пълна газ тепературата  на катализатора и DPF  минава 630градуса и изгарят саждите. Това е от моите патила.

Преди 1 час, venko74 написа:

Интересно ми е как разбирате,че се регенерира ДПФ? Аз карам моята вече около 13 хил.км. и не съм разбрал.Веднъж само ми светна лампата,покарах на "S и изгасна...

 

преди 17 минути, Mindburn написа:

При мен преди покупка на диагностика и преглед в Порше запад беше голяма чуденка имам ли дпф или не. Приемчика викна 2ма от сервиза и още един примечих, ровене из компа и казаха еми верно е евро 5 но нямаш дпф. При четене с кабел компа го дава че уж има и регенерира. Абе шантава работа. На табелата зад акумулатора няма надпис ДПФ.

Викам си е..л съм му мамата... тря някой да види отдолу дали наистина съществува физически.

Иначе на прима виста и аз не бих го махнал ако не се налага. Не съм фен на премахване на рестрикторите с цел по добър вървеж на колата. Само ако е наложително и необходимо и няма др вариант.

 

А  ти не си ли с адблу ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро не. Четох в нета за едблу, но наистина нямам идея. Ако не ме лъже паметта тва беше дoпълнителен резервовар с някава течност (реагент). Факт е, че имам само 1 капачка на резервовара за дизела.

 

Даже втория приемчик дето викнаха, гледа дзвери се и вика: " е как да не може да е евро 5 и да няма ДПФ, ето я мойта шкода отпред - 2014 г. евро 5 и няма дпф......Другия му разправя: ма то в големите градове в германия е забранено да караш ако нямаш дпф.

 

Абе страшна работа Ви казвам....😂

Само да уточня че знам за физическо премахване на ДПФ. При мен дилемата беше че по система на ауди по вин я дават че е без дпф а софтуера показва че има и регенерира 😫

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AdBlue системата покрива евро 6 ве пичуе ,не бъркайте нещата.  Пък дизелова шкода 2014 без дпф ....е нема такъв филм

Редактирано от moto_fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги извинявам се въпроса потърсих , но не намерих такава тема. Въпроса ми е следния , как да си сменям радиото от волана ... Три лъчков е С-лине е мога да ги местя ама немога да ги избирам от копчето.. Да не би някъде да е изключена тази опция. Благодаря Ви !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така правя ама като го натисна не иска да ги пуска ...

Редактирано от MoniSimon90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко кофти се натиска бутона при мен и аз не го ползвам толкова много. Също ми изкарва всички възможни радиа, които е намерило. Има ли начин да се изкарат там радиата, които са в Мемори ? 

Редактирано от marinnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат

На мен си ми излизат както трябва , смисъл както са запаметени . Копчето се натиска леко чува се ама не иска да се превключва смисъл все едно е деактивирано от някъде

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изкарва ми само запаметените, избирам като натискам, но... това копче не го ползвам за друго освен за избор на кого да се обадя. За музика си ползвам на централната конзола.

Към колегата: ако скролваш между запаметените, но като го натиснеш, не избира, значи ти е развалено копчето. Няма какво друго да е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво ще кажете за предни амортисьори TRW като марка

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай Билщайн Б6 Спорт. Аз съм решил смяната да я правя с тях, но няма да е зле, ако някой даде отзив как се държат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, благодаря ти. Тоя сайт го бях забравил.

Идеята ми е, че си харесах едни джанти 8J с ET 43 mm, а сега съм с джанти 8J с ЕТ 38 mm. Та се чудех дали тия 5 mm навътре няма да подпре на шенкела.

Като гледам обаче, че тия 19-ки влизат 11.4 към шенкела може и да няма проблем с харесаните от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...