Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

4 hours ago, GiN said:

Колеги, дали някой знае присъединителните размери на фитингите на въздушното окачване?

IMG_20200218_123636_503.jpg

 

Надали ще стане. Довечера ще измеря и ще ти пиша. Вкъщи  са ми старите клапани от амовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Vasil82 написа:

Колеги някой знае ли продават ли се само затъмняващи стъкла за страничните огледала.

 

Да ама цената хич, няма да ти хареса ;)

 

Ето и парт номерата:

4F0857535AJ ляво

4F0857536AH дясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на стругар не може ли да се изработи,не ми изглежда ядрена физика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са оригиналните

https://www.carid.com/rmt/voss-suspension-front-air-line-hose-connector-brass-fitting-mpn-lr00-a319-ad4u.html

Не се сменят всеки ден, цената не е страшна, че да се ангажира стругар.

Просто аз мога да си набавя на по левче /след отстъпката/от горния вид, ако имам оригиналните размери.

Иначе без отстъпка е 2.50лв. бр.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте
Днес пак ме дразни тази дневна светлина както споменах преди ---- ту работи ту не.

не мога да си го обясня и явно не ми стига ума ... някой да има идеи какво да я правя...? Audi A6 2009 година - лед дневни светлини във фара

идеята е, че на позиция Auto (вече и на положение 0 го направи днес) - не светва дневните лед светлини и казва, че е изгоряла ... обаче спра ли колата, загася двигателя и извадя ключа ... после вкарам и стартирам двигателя си тръгва и свети на гръм. А и ако не извадя ключа все си пищи, че е изгоряла.

 

Та  или препоръки сервиз във Варна за фарове на нашите каляски

или добър фар десен за фейс на А6 2009 някой да продава...? 

оказа се че левия е сменен и е по свеж 2 нюанса та ако се изравнят и цената е ОК направо няма да се замисля

 

Извинявам се за повтарянето... 

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема обикновено е в самите диоди, когато модула отчете по ниска консумация ги спира все едно са изгорели. Трябва да се види на диагностика, така едва ли ще ти се оправи проблема. Уви това включва отваряне на фаровете

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, Manniakk написа:

 

Давай оферта на човека и му ги ремонтирай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай тогава варианта с динамични мигачи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, Manniakk said:

проблема обикновено е в самите диоди, когато модула отчете по ниска консумация ги спира все едно са изгорели. Трябва да се види на диагностика, така едва ли ще ти се оправи проблема. Уви това включва отваряне на фаровете

значи ще търся работещ и ще пръсна този на масата да се помъча ... диагностика ? какво ще рече има ли някъде в нета описание на параметрите които трябва да се проследят и измерят?
има нещо което ме гложди ... понеже точно този фар е сменян(оказа се че е проблемния е по-свеж на вид от левия) може ли да са сложили не какъвто трябва а само привидно да пасва, а по номер да не става? Случвало ли се е на някой?
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, след два дена търсене в чичо Google и форума , така и не успях да намеря информацията която ми трябва. Та интересува ме някой захващал ли се е с подмяна на огледала с фейсови такива с подгрев, мигач, подсветка под огледалата и lane assist  ? 
Предполагам пасват на рамката на вратата но как стоят нещата с подкарването им и трябва ли да се сменят модулите на вратите?

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за lane assist-а ще ти се напукат петите. Другите неща са лесни. Трябва да се сменят и компютрите, също така е желателно да се сменят и задните за да не останат грешки и се пуска по 1 кабел допълнително между вратите... абе приятно

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютрите предполагам става въпрос за модулите във вратите, това не е проблем (донора е все още цял) от там нататък с кодирането как стоят нещата и освем 1 кабел допълнителен много ли е другото преправяне ? 

Благодаря за бързата реакция

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за самите огледалата не е много, но за лейна... определено няма да ти хареса, понеже се сменя гейта, и още доста неща. Възможно е да спре да ти работи часовника на мми и какво ли още не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Как се сваля бутона за парктроника? За година и половина ми се е наложило 5-6 пъти да го пускам когато карам напред и си работеше идеално. Тази сутрин се наложи и отказа. Бутона потъва, но го няма цъкването както при останалите бутони по конзолата и съответно не активира парктроника. Самия той иначе си работи както трябва, но само ако включа задна. Искам да извадя бутона да видя дали е механична повреда или иска някакво раздвижване за да започне да си цъка. Какво ми трябва за да го извадя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип се вади въздуховодa заедно с панела, но по лесно е да извадиш управлението на климатроника (махаш пластмасата под него и дърпаш) и с напипване да избуташ бутона навън

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си оставам на варианта с вадене на въздуховодите? Гледах клипчета как ги вадят....с малко сръчност и търпение може да ги извадя без да троша нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Gangbango написа:

Здравейте, колеги!

Как се сваля бутона за парктроника? За година и половина ми се е наложило 5-6 пъти да го пускам когато карам напред и си работеше идеално. Тази сутрин се наложи и отказа. Бутона потъва, но го няма цъкването както при останалите бутони по конзолата и съответно не активира парктроника. Самия той иначе си работи както трябва, но само ако включа задна. Искам да извадя бутона да видя дали е механична повреда или иска някакво раздвижване за да започне да си цъка. Какво ми трябва за да го извадя?

Разглобил ти се е бутона...При мен беше същата работа и смених бутона :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мой познат с 3.0тди преден/заден мост Weight range e 12 и 10 (теглови индекси) .

А при мен преден/заден мост е 13 и 10 (от донора) Цифрите обаче нищо не ми говорят като зависимост и т.н. Какво означават в случая?

В момента и предницата ми малко е вирната...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...