OvivO Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 то не е шит, просто има и по-добри от него. Marly - това е на dbros лансираната добавка, още ли ходиш там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 @OvivO Хаха не. Бях се зачел мнения на всякакви добавки и на Марли доста хора ги препоръчваха, затова писах и тук. Иначе в момента си бръмча с Castrol 5W30 LL, но смяната предстои и се чудя какво да сложа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 Слагай Xenum. Аз последните две смени на 3.0тди ги правя с Xenum XPG 5w30 и съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 Здравейте, Относно маслото: аз карам 3.0 Тди 239 коня с Мотул 5/30 + Фюлеринова добавка за масло на Бардал. Когато взех колата бях сложил Кастрол 5/30 но не останах много доволен и затова минах на Мотул вече 3та смяна ще правя с Мотул и втора с добавката. С Мотула колата работи една идея по-меко, а относно добавката: преди на топъл мотор се чуваше веригата когато запаля, а сега значително по - рядко. На студен мотор не се чува верига. Добавка за дизел - използвам дизел Юнак. Разликата с Бардал - от земята до небето. Не правя реклама, а споделям лични впечатления. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 3 minutes ago, miro299 said: Добавка за дизел - използвам дизел Юнак. Разликата с Бардал - от земята до небето. Не правя реклама, а споделям лични впечатления. в полза на? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 В ползва на разхода и по-меката работа на мотора. Две пътувах Варна - Бургас - Варна 280 км. Разход по борд 7,1/100. Разход на колонка 14,9. Колата е без ДПФ + чип - 321 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 Нищо не разбрах. Юнак, или Бардал? И последно, какъв разход е реален и с каква добавка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 На Мотул маслата не са пълна синтетика без значение какво пише на тубите ... Дори и прословутото им 300V не е пълна синтетика @miro299 Пробвай да минеш на истинска синтетика без никакви добавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 Аз съм твърдо за Юнака защото разхода ми е по - нисък с около литър спрямо преди и колата работи по-меко. Моят разход градско е 10 - 12 зависи от трафика при еднакво каране и 7-8 извъградско. И само да отбележа, че за тоя разход не карам с 90 - 100. Разход Варна - Пампорово - Варна: 7.6 този февруари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 Всъщност 3.0ТДИ какви температури държи на маслото? Иначе ако се сменя редовно маслото и не се издевателства постоянно едва ли ще се стигне до отваряне на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 Повече от 130 трудно ще вдигне. Почва да реже горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 Моето табло показва 84-85 градуса при нормално каране. При повечко настъпване качва до 100-102, но бързо охлажда като се успокои. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 С 200+ е 128-130гр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 А каква може да е причината маслото да загрее над 130гр. при над 200км/ч и респективно компа да реже горивото?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 Турбото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 Киро трябва да питаш мапера как я е настроил и кое те реже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 Страхотни сте колеги! От няколко седмици се бях сетил как лятото си карах по магистралата на темпомат с 160-200 км/ч и по едно време от скука си проверих температурата на маслото и леко се притесних беше около 125 градуса. Сега след като го разисквахте въпроса за градусите на маслото и ми стана по леко на душата п.с. стария ми голф един път вдигна 140 градуса на маслото и предаде богу-дух 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 (Редактирано) Стефане,лятото го прави по-осезаемо при висока външна температура.Сега е едва доловимо след 220км/ч да предърпва.Качвала EGT сигурно,е аз от къде да я знам що качва 😁😁😯 На един приятел същата работа беше с АВТ софтуер.Махнаха ДПФа и спря да го прави обаче 😄 Факт е,че като беше сток,не го правеше,вдигаше си бавничо 240км/ч,ама не придърпваше... Редактирано 15 Април 2020 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 (Редактирано) Колеги, трябва да сменям маслената магистрала на турбината. Търся съвет, препоръка, каква марка да купя, като се има предвид сериозността на този агрегат... Цените варират от 70 до 220лв., най-скъпите са с дихтунги, 'О' пръстен и нови болтове в комплекта. Дайте акъл, какво да взема, какво сте купували вие? Редактирано 15 Април 2020 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 Колеги, един въпрос, може би малко тъп. Отзад на скоростна кутия 6HP19 на 4f трябва ли да има тампон отдолу или се крепи само на двата отпред/отстрани? Слагам снимки как е при мен. На втората снимка се виждат две гнезда за болтове 8-ца на корпуса на скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 Колеги, един въпрос, може би малко тъп. Отзад на скоростна кутия 6HP19 на 4f трябва ли да има тампон отдолу или се крепи само на двата отпред/отстрани? Слагам снимки как е при мен. На втората снимка се виждат две гнезда за болтове 8-ца на корпуса на скоростите. На фейса е един отзад пък няма двата странични.Кое е по добре незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 17 Април 2020 Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 На фейса е един отзад пък няма двата странични.Кое е по добре незнам.Значи отзад няма тампон, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 17 Април 2020 Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 Няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kuncavia Публикувано 17 Април 2020 Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 Предна броня от фейса и фарове ще станат ли без проблем на 2006-та? Или поне бронята, ясно, е че за леда ще има някакви допълнения. Въпроса е дали са съвместими от към физически монтаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShadowM Публикувано 17 Април 2020 Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 (Редактирано) Преди 1 час, Kuncavia написа: стават, преправя се инсталацията на фаровете. Бронята се сменя и гредата, ако имаш преден парктроник [emoji57] Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Редактирано 17 Април 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts