Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

@OvivO Хаха не. Бях се зачел мнения на всякакви добавки и на Марли доста хора ги препоръчваха, затова писах и тук. 
Иначе в момента си бръмча с Castrol 5W30 LL, но смяната предстои и се чудя какво да сложа. 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Относно маслото: аз карам 3.0 Тди 239 коня с Мотул 5/30 + Фюлеринова добавка за масло на Бардал. Когато взех колата бях сложил Кастрол 5/30 но не останах много доволен и затова минах на Мотул вече 3та смяна ще правя с Мотул и втора с добавката. С Мотула колата работи една идея по-меко, а относно добавката: преди на топъл мотор се чуваше веригата когато запаля, а сега значително по - рядко. На студен мотор не се чува верига.

Добавка за дизел - използвам дизел Юнак. Разликата с Бардал - от земята до небето. Не правя реклама, а споделям лични впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, miro299 said:

 

Добавка за дизел - използвам дизел Юнак. Разликата с Бардал - от земята до небето. Не правя реклама, а споделям лични впечатления.

в полза на?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ползва на разхода и по-меката работа на мотора. Две пътувах Варна - Бургас - Варна  280 км. Разход по борд 7,1/100. Разход на колонка 14,9. Колата е без ДПФ + чип - 321 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Мотул маслата не са пълна синтетика без значение какво пише на тубите ...

Дори и прословутото им 300V не е пълна синтетика ;)

 

@miro299 Пробвай да минеш на истинска синтетика без никакви добавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Аз съм твърдо за Юнака защото разхода ми е по - нисък с около литър спрямо преди и колата работи по-меко. Моят разход градско е 10 - 12 зависи от трафика при еднакво каране и 7-8 извъградско. И само да отбележа, че за тоя разход не карам с 90 - 100.

Разход Варна - Пампорово - Варна: 7.6 този февруари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност 3.0ТДИ какви температури държи на маслото? 

 

Иначе ако се сменя редовно маслото и не се издевателства постоянно едва ли ще се стигне до отваряне на мотора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето табло показва 84-85 градуса при нормално каране. При повечко настъпване качва до 100-102, но бързо охлажда като се успокои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотни сте колеги! От няколко седмици се бях сетил как лятото си карах по магистралата на темпомат с 160-200 км/ч и по едно време от скука си проверих температурата на маслото и леко се притесних беше около 125 градуса. Сега след като го разисквахте въпроса за градусите на маслото и ми стана по леко на душата :)
п.с. стария ми голф един път вдигна 140 градуса на маслото и предаде богу-дух 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефане,лятото го прави по-осезаемо при висока външна температура.Сега е едва доловимо след 220км/ч да предърпва.Качвала EGT сигурно,е аз от къде да я знам що качва 😁😁😯 

На един приятел същата работа беше с АВТ софтуер.Махнаха ДПФа и спря да го прави обаче 😄 Факт е,че като беше сток,не го правеше,вдигаше си бавничо 240км/ч,ама не придърпваше...

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, трябва да сменям маслената магистрала на турбината. 

Търся съвет, препоръка, каква марка да купя, като се има предвид сериозността на този агрегат...

Цените варират от 70 до 220лв., най-скъпите са с дихтунги, 'О' пръстен и нови болтове в комплекта.

Дайте акъл, какво да взема, какво сте купували вие?

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, един въпрос, може би малко тъп. Отзад на скоростна кутия 6HP19 на 4f трябва ли да има тампон отдолу или се крепи само на двата отпред/отстрани? Слагам снимки как е при мен. На втората снимка се виждат две гнезда за болтове 8-ца на корпуса на скоростите. a8f231ae964930a4792244558e5fb259.jpg6db6ad1597989ada9350f1b0fa68aab5.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, един въпрос, може би малко тъп. Отзад на скоростна кутия 6HP19 на 4f трябва ли да има тампон отдолу или се крепи само на двата отпред/отстрани? Слагам снимки как е при мен. На втората снимка се виждат две гнезда за болтове 8-ца на корпуса на скоростите. a8f231ae964930a4792244558e5fb259.jpg6db6ad1597989ada9350f1b0fa68aab5.jpg
На фейса е един отзад пък няма двата странични.Кое е по добре незнам.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предна броня от фейса и фарове ще станат ли без проблем на 2006-та? Или поне бронята, ясно, е че за леда ще има някакви допълнения. Въпроса е дали са съвместими от към физически монтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Kuncavia написа:

 

стават, преправя се инсталацията на фаровете. Бронята се сменя и гредата, ако имаш преден парктроник [emoji57]

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...