Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

225/45/17 стои нелепо на 4F и не е Ок,че и голям просвет отваря в калника.Виждал съм така,грозна история е. Доста по-добре е с 245/45/17 ,което като диаметър отговаря на 225/50/17.

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, предполагам ще намеря информацията и без да задавам въпроса си, но е малко комплексен и ще трябва доста време да отделя... Извинете предварително.

 

По темата - какъв ще е реалният ефект  (плюсове и минуси) от премахване на ЕГР, вихрови клапи, ДПФ и крайни гърнета на 3.0тди(224коня)? Също мисля да сваля всмукателния колектор и да го изчистя.

Редактирано от EmilDyulgerov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от къде да настроя MMI когато не е запалена колата да работи малко по дълго сега работи около 3 мин и изключва 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, Evgeni K. написа:

Не съм пробвал. А от дистанционното как е положението? 

Не съм монтирал копчето на шофьорската врата , нямам и намерение. Ти от там ли пробваше?

Копчето на багажника го монтирах,когато не е на контакт работи,дадеш ли на контакт спира да се отваря.и мисля след като изгася колата до минута две не работи и след това тръгва,иначе при изгасен двигател от ключа се отваря.

Само копчето на врата не съм сложил още защото нямам основата за него...Махни CP  защото мисля няма да работи при запален мотор :).

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vasil82 написа:

Колеги от къде да настроя MMI когато не е запалена колата да работи малко по дълго сега работи около 3 мин и изключва 

Аз пък искам да работи по-малко,че сега работи около 15мин,така че следя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, sunshai said:

Копчето на багажника го монтирах,когато не е на контакт работи,дадеш ли на контакт спира да се отваря.и мисля след като изгася колата до минута две не работи и след това тръгва,иначе при изгасен двигател от ключа се отваря.

Само копчето на врата не съм сложил още защото нямам основата за него...Махни CP  защото мисля няма да работи при запален мотор :).

 

А имаш ли спомен, преди да махнеш СР, дали е работило отварянето със средния бутон на дистанционното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, МИТАКА1654 said:

Аз пък искам да работи по-малко,че сега работи около 15мин,така че следя!

по спомен бе в adaptation на instruments cluster, mmi runtime

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.11.2019 г. at 12:08, mihailks написа:

Здравейте колеги,

 

забелязах, че не ми светят:

- врътките на въздуховодите и отпред и отзад

- копчетата около дисплея

- копчетата за ESP и парктроника

- амбиента на плафона и копчетата 

иначе копчетата си работят, дори и жълтата лампичка на парктроника свети, като се задейства.

всичко друго си свети като климатроника, селектора, сд-та, врати, седалки.

гледах за отделни бушониза тях, но не можах да намеря.

Някой да се е сблъсквал с проблема?

 

Поздрави,

 

Здравейте отново,

все още нямам развитие по проблема, но

да добавя, че след автомивка осветлението на всички копчета си работи за около ден и после пак тъмнина...

(до колкото знам, не ми влиза вода в купето и дренажите под стъклото съм ги чистил, нямам шибидах)

аз си продължавам с разследването

това ми излиза, като грешка, която се появява веднага след триене:

 

Address 17: Instruments        Labels: 4F0-910-xxx-17.lbl
   Part No SW: 4F0 910 930 C    HW: 4F0 920 932 
   Component: KOMBIINSTR. M73 H18 0070  
   Revision: 00000000    Serial number: 5HP5ACJ56     
   Coding: 2049103
   Shop #: WSC 50741 143 61874
   VCID: 2314C61C2B6311A8A1-8076

1 Fault Found:
00379 - Terminal 58s 
            007 - Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 239
                    Reset counter: 43
                    Mileage: 199239 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.11.10
                    Time: 11:47:30

някой има ли идея, за какво става въпрос?

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/9/2020 at 12:18 PM, sunshai said:

Миналата година си монтирах ел багажник на Аванта,и багажника работеше само когато колата не е на контакт,отидох до Порше Пловдив за  CP и след това вече всичко е наред...На теб отваря ли ти се багажника когато колата  е запалена?

А имаше ли разлика в силата на затваряне преди и след махане на СР. Досега мислех, че си работи, просто трябва да му сменя амортисьорите с такива за ел., Защото нали са по-слаби 600н. Обаче, пак не им достига сила на моторите и трябва леко да им помогна в началото на затварянето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Излезе ми тази грешка на VCDS.

Колата е ауди а6 3.0 тди 

Знае ли някой какво може да означава?

Благодаря предварително!

20200411_163241.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,имам един проблем от скоро и незнам защо го прави,левият ми стоп дава грешка за изгорял габарит,после че няма сигнал и накрая изчезва и мигача,стопа е диоден а си свети винаги стоп светлината,това е когато копчето е на ауто ако светна аз фаровете не го прави това много често или ако даде грешка за габарит гася и паля отново и няма проблем а гледам всичко си свети отзад като пусна фаровете,някой ако е имал този проблем да сподели.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седан е колата,свалих стопа отворих го и почистих при крушките макар че вътре е като нов няма окислено или черно нещо,буксата и прегледах пиновете и там нямаше нищо но за всеки случай я напръсках с контактен спрей и крушките са здрави,като направих тази операция някъде около 4- 5 дена нямаше проблем и сега като се затопли пак взе да дава грешки

Ще прочета и цялата тема колегата където е пратил за светлините

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си смених 3тия стоп преди два дена, защото ми даваше грешка, че го няма. Сложих си нов, а стария го отворих и крачетата на буксата мърдаха. С нова спойка проблема се реши, но сега трябва да залепя стопа :Д. Колата е Авант. Явно при седана става същата работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой преработвал ли е капака на airbag от 4 лъчев на 3 лъчев и изобщо възможно ли е това. Благодаря предварително 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нидей така VW маслото е гига мега "специално" и по-убаво на тая планета нема от него :hilezh:

Иначе VW маслата са накратко чорба която е уж синтетика ама не баш или иначе казано нищо специално в сравнение с масовките кастрол мастрол мотул тотал и т.н.

 

@LEWLY Коя точно е добавката на Marly ?

 

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...