Fireblood

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4

Recommended Posts

Преди 14 часа, Diido0 написа:

 

Ще ги погледна на живи данни, но нямам грешки за ABS и ESP. Като отстраня проблема ще пиша.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Again 😄 Дано не ставам досаден ..

 

Момчета, с мултиволан е колата (a4 b7 2008г., но бутоните не работят. С голямята навигация е била, но в последствие сменена с pioneer fh-x730bt. Има ли шанс да не е свършена работа докрай или щом не е направено значи не може да работят бутоните с тоя плейър? Подсветките на волана работят иначе. 

 

Ако е поправимо какво трябва да се направи, колко пари ще е горе долу и към кой да се обърна? Благодаря предварително!

Edited by Niko_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет. Този път имам въпроси относно климатичната система на А4 B6.

 

Ето че отново не ми работи климатика - не включва компресора след натискане на бутона ECON. През Април го тествах и работеше! Възможно ли е от температурен датчик да е, т.е. да е заминал и да подава сигнали все едно е зима и затова да не иска да включи? През миналата година ми сменяха шайба на компресора, нов радиатор, тръбни пътища и разбира се нов фреон. Допреди това имах същия проблем, само че тогава ECON си светеше винаги в червено. Е, този път червената лампа на бутона ECON си гасне, това е сигнал че компресора е включен, но реално не е!

 

И друго - през зимата имах проблем с регулацията на температурата, прояваваше се на случаен принцип - то го има проблема, ту не. Щом загрееше колата, парното почва да си духа постоянно на максимална температура, било то зададени 20-19-18-LO. А на LO би трябвало да вкарва неотоплен въздух отвън. Е не, винаги си дънеше горещо на макс. Това мотор на клапа ли е, или електронен проблем, според вас? Оправяше се след гасене на мотора и наново палене, но не винаги...

Edited by user12321

Share this post


Link to post
Share on other sites

за тия работи си има елементарен инструмент, нарича се ДИАГНОСТИКА. Там ще лъсне сичко.

1) Провери си хладилния агент (липсата мУ).

2) Опръй си потенцьометрите на клапите (има си прекрасна темичка по вапросъ).

...четете го тоа фором ве.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, незнам дали трябва да попитам тук но.... 

Колеги имам следния проблем системата за климатика е пълна но нито климатика се включва нито перката. Отказа от един път. Ток до компресора има. Какъв може да е проблема. Нов компресор ли да търся. Може ли да е магнитната шайба. 

 

 

Edited by fazioo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако си с В6,може да ти е заминал компресора. Аз моя го смених преди седмица, защото ми бяха изронени шлиците на оста.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да B6 съм колега. Няма ли начин да се обслужи компресора или си трябва нов.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Компресора на климатика при Б6 е постоянно зацепен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трябва да се провери, може и да е друга причината. На мен два пъти ми е падала шайбата която зацепва компресора. Трябва да се огледа.

Edited by герги

Share this post


Link to post
Share on other sites

Постоянно зацепен, освен ако не си натиснал бутон ECON - с него изключваш компресора. А той няма никакъв смисъл да е включен в периода октомври-февруари, да речем. Освен това има 2 или 3 датчика за външна температура и ако е под 3 градуса, също изключва компресора.

 

При мен се оказа че всичко е заминало и системата е пълна със стружки. Следва смяна на всичко - компресор, радиатор, дехидратор, виско, тест за течове и зареждане. Всичко това в момента излиза около 1200 лв, разбира се с чисто нов компресор DENSO. Тоест, на който системата му е пълна със стружки, значи че компресора е заминал, тоест всичко е заминало - радиатора(кондензатора) също е задръстен със стружки. Няма смисъл да сменявате шайби и т.н, сменя се всичко, освен ако не искате да изкара още 2-3 месеца и после пак жега и неработещ климатик. Компресора на A4 B6 и всички останали VAG-ове от тези години кара около 130-150000 км. - потвърдено от един от най-добрите сервизи в София, където ми предстои ремонт в идните дни. Тоест, на който не му работи климатика както трябва - отива в добър сервиз за климатици в съответния град и прави каквото му кажат. Ако някой иска да препоръчам добър климатичен сервиз в София - на ЛС.

Edited by user12321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много бързо се превърна в разбирач. Компресора е постоянно зацепен,без значение дали си включил екон или не. Ако включиш екон обаче, октомври-февруари да речем,няма да ти работи подгрева на купето,който се включва под 5 градуса автоматично. 

Стружки ще има само ако компресора се е смлял отвътре,ако са му изронени шлиците на оста стружки няма да има,но от сервиза може да си търсят причина да ти сменят и кондезатора.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С натискане на екон на постоянно зацепен компресор, се отваря разтовар ващ вентил и той се върти без да създава налягане. Така не товари мотора на автомобила.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@герги Точно така. Просто поясних какво се случва след натискане на екон, при здрав работещ компресор в жегата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Маслото на компресора е бистро.,шайбата се върти с лекота... Незнам от какво да е. Майстора при мен не е много компетентен на тема компресори. Ток до компресора стига. Пак казвам отказа от един път.Възможно ли е да тази шайба за която говорите. Просто искам от някъде да почна да търся проблема. Майстора каза че е свалял клапана и той е наред. Вътре в компресора няма следи от стружки или нещо подобно. Правих тест на системата няма течове от никъде. 

Edited by fazioo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, fazioo написа:

Маслото на компресора е бистро.,шайбата се върти с лекота... 

А оста на компресора върти ли се?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако не е паднала шайбата, може да са изронени шлиците на оста както ми се случи на мен. За да провериш дали е паднала виж в центъра на шайбата на компресора дали има болт за ключе 10. Ако има значи е там и не е лошо да се свали и да се огледа оста на компресора дали шлиците са ок.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако шлиците са се изронили предполагам решението е нов компресор или бъркам. В събота ще го свалям и ще ви кажа какво се случва. 

Edited by fazioo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно с този болт и камък 10, може да се проследи дали оста се върти. При несвален компресор много трудно се вижда.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Датчика не е проверяван колега. 

 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Каква марка са оригиналните бобини на 1.8т, че на моите отгоре не пише абсолютно нищо?
Иначе вече съм си поръчал нови свещи и бобини NGK, но ме интересуват и старите каква марка трябва да са.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/24/2022 at 8:03 PM, герги said:

Много бързо се превърна в разбирач. Компресора е постоянно зацепен,без значение дали си включил екон или не. Ако включиш екон обаче, октомври-февруари да речем,няма да ти работи подгрева на купето,който се включва под 5 градуса автоматично. 

Стружки ще има само ако компресора се е смлял отвътре,ако са му изронени шлиците на оста стружки няма да има,но от сервиза може да си търсят причина да ти сменят и кондезатора.

 

Не съм се превърнал, приятелю, просто цитирам какво ми казаха от сервиза.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@user12321Следва смяна на всичко - компресор, радиатор, дехидратор, виско, тест за течове и зареждане. " След всичко изброено, дано са ти сменили и филтърчето. Иначе в сервизите не са много словоохотливи и обясняват доста примитивно. И все пак има разлика между изключен и отцепен от задвижването компресор.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е, смениха го. И не, обясниха ми всичко най-подробно. Неслучайно избрах читав сервиз, който да ми оправи нещата перманентно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.