Ivan9999 Публикувано 24 Март 2019 Доклад Share Публикувано 24 Март 2019 Здравейте, В процес на избиране съм на нова кола и на първо време се колебая между няколко модела, че даже и марки… Да не разводнявам прекалено темата ще пропусна част от другите марки, макар и да са от VAG групата (Touareg 2005-6; Passat 2005-8). Бюджета ми е общо 13к лв. , 2-3к лв достатъчно ли ще са за заделяне за необходимото обслужване след покупката? Нямам опит с никои от изброените модели от първа ръка досега. В момента съм с една А3-ка на бензин/газ набор Декември 99. Та приемам и съвети за двигател съответно, за да може да стесня още повече избора. По принцип бих искал да се ориентирам към някои от по-икономичните опции, стига и отзивите за тях да не са прекалено негативни (на каквито например попаднах за Touareg 2.5). На година имам около ~2500 km градско (вкл. ползване всекидневно за ходене до работа) + 6500 – 7500км извънградско. Какво бихте посъветвали като възможни и най-често срещани слабости за въпросните модели (А4-А6) от този период? Мислите ли, че с този бюджет може да се намери нещо сравнително читаво? Като цяло нямам кой знае какви предпочитания за екстри и тн, търся стабилна/надеждна кола (както почти всеки нали, хаха) и по възможност приемлива поддръжка. Тук бих било полезно за ориентир, някой ако може да сподели колко излизат най-честите ремонти и подмени. Както и разхода градско/извънградско. На А3-ката за 7години вече сравнително вярна служба най-скъпото нещо беше съединител веднъж за ~300лв + бобина за 150лв. Разход даваше 10-11 градско, но на газ е песен J Иначе, макар и 1.6 доста пъргава, 200 си ги правеше ( и все още праши) на магистралата без проблем. От познати, което имам като инфо е, че каско-то е около 800-900лв, данъка ~300лв. Едно масло към 250лв например на А6ца 2.7. , накладки отзад-80лв?! Разхода на една подобна А6ца градско може да е около 10, извън 8-9, съответно и според карането?! Ето и конкретна обява от познат, който знам, че доста се грижи за колите си:https://www.mobile.bg/11504066512102220 Но може би с този бюджет ще е по-добре към А4 да се насоча? Като цяло голяма ли е разликата в поддръжката в една А4ка и А6ца от този период? Ето и няколко такива обяви, които преглеждах: https://www.cars.bg/offer/c3029321 https://www.cars.bg/offer/c3036601 https://www.cars.bg/offer/c3013234 Също така като цяло обмислям и вариант за внос от чужбина. Имам познат, макар и не много близък, който ходи до Швейцария, също и един такъв от Австрия. Евентуално и за Германия може да намеря човек. За Австрия съм чувал, че поради химиите по пътищата не е много добра препоръчително. Досега не съм взимал от чужбина автомобил, та там съответно трябва да се има на предвид допълнителните разходи, свързани с обикалянето, пътни такси и тн. Всякакви мнения и съвети ще са добре дошли, пък който има път към Варна- бирата е от мен!! J Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 24 Март 2019 Доклад Share Публикувано 24 Март 2019 (Редактирано) Да ти реша казуса от веднага. Взимай мойта. Ще иска масло и филтри след 2-3000 км. Тва е Иначе за тия пари обективно погледнато можеш да намериш и а4 и а6 в прилично състояние. Дали ще те оправят 2-3000 след това ? Ами много вероятно. Поне за начално обслужване, регистрация, разните застраховки и нещо неголямо ако има за ремонт. И това имайки в предвид, че не си казал дали търсиш дизел, бензин, бензин на газ, седан, авант, с куатро, на предно и т.н. Имай предвид че а3 8l няма нищо общо (освен 4те кръгчета на капака) с а4 и а6 от 2005-2007ма. От опит говоря. Разгледа “продава”раздела, има читави форумни коли, които ти се вписват в бюджета. едит: ако тотал са 13,а не 13 за покупка и още 2-3 за обслужване задачата ти става рязко по-сложна... Редактирано 24 Март 2019 от Lo_Ridah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan9999 Публикувано 24 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2019 Мерси колега за бързия отговор и съветите. Амии всъщност 13 е общо бюджета. За дизел, бензин и тн наистина не съм се ориентирал все още и бих искал да сондирам мнения. Абсолютно и аз осъзнавам, че от А3-то до тези другите разликата е лееко голяма точно както и ти си отблязал.. та и затова събирам мнения общо взето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 24 Март 2019 Доклад Share Публикувано 24 Март 2019 При колите, които гледаш, всеки “проблем” е от 5-600 до 2-3000 лв. За десетина хиляди ще вземеш само нещо, което ще иска още още поне половината за да стане кола. Било то а4 или а6. Каско и гражданска прaвилно си се ориентирал, ще ги докараш на около 900-1000лв. Оттам масло и филтри, ако решиш да смениш антифриз, спирачна течност, акумулатор, евентуално дискове, накладки... Подминаваш 1000. Оттам вече е колелото на късмета. Дали, кога и какво може да излезе, няма кой да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 (Редактирано) Търси А4 Б7 TFSI с ръчка и ако има проблеми ще са най-много по 5-600 лв. За този бюджет можеш да намериш страхотен екземпляр и даже ще ти останат за туй-онуй. А пък А4 и А6 в никакъв случай не са в една категория нито по цена, нито по поддръжка. Редактирано 25 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Взимай колата на @Lo_Ridah, няма да намериш друга на такава цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Преди 10 часа, Ivan9999 написа: ... 13 е общо бюджета. . та и затова събирам мнения общо взето. Търсиш В8, 4F facelift, A3 8P facelift. Най-добре е да не се свързваш сTSI от тези години. Бюджета е малък и ще има време да събереш мнения/пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 (Редактирано) Взимай на @Lo_Ridah колата. Хем е Quattro, което за мен е най-голямата екстра за всяко едно Ауди, скъпите обслужвания и детските болести - вериги,съединител, кабели на моторите за ръчната са направени, а и е с ръчна кутия. Състоянието не мисля да го коментирам, разходи се и я виж. Успех! Редактирано 25 Март 2019 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 При всяко положение разходите по А4-А6 са различни от А3 с газ. +1 за колата на @Lo_Ridah, гледана е по учебник и всякакви изненади и детски болести са отстранени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Преди 2 часа, JusttRelaxx написа: Взимай на @Lo_Ridah колата. Хем е Quattro, което за мен е най-голямата екстра за всяко едно Ауди, скъпите обслужвания и детските болести - вериги,съединител, кабели на моторите за ръчната са направени, а и е с ръчна кутия. ... +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 На процент ли сте, веее Иначе, ако търсех 4Ф и бензинът е вариант, верно щях да погледна на Ло кораба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ogiiiii Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 Според мен щом имаш човек в Швейцария/ Австрия/ Германия обмисли добре и тези варианти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 https://www.mobile.bg/11547635931275085 Тоя го държи много отдавна на живо изглежда прилично, знае какво продава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 Какво продава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 Защо да не е реална цената, зависи от състоянието! Определено изглежда супер! И аз преди години закупих кола /подобна на тази в обявата/ на сравнително висока цена, но беше доколкото може да се прецени с очи и за час в сервиз наистина много запазена и поддържана. Още си я имам.....и е в добро здраве. А на евтини и не толкова се нагледах 3 месеца. Всеки има мнение разбира се, но това "колко е реалната цена " на даден автомобил се разбира само и единствено в мига, в който продавач и купувач си стиснат ръцете и сделката е сключена! Всичко останало е теория на вероятностите. Успех в избора на колегата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 Значи, ако си вземеш В8 за 12 000 - 13 000 лева първо ще е Врабец, второ най-вероятно ще е с Мултитроник предал богу дух или с ТФСИ 2.0 Бензин масларка... Хубавите Б8 - са далеч над тези пари..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 И аз съм съгласен че тази Б7-ца няма как да се продаде за 12К, колкото и да е лъскава. Виж ако цаната е около 9К, тогава няма проблем. И аз карам лъскава 13-годишна Б7-ца, но като се измърси по нищо не се различава от останалите стари кошове. Затова по-новата кола винаги е за предпочитане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Март 2019 Доклад Share Публикувано 28 Март 2019 53 minutes ago, MAPTO7007 said: Да,всяка по-нова има по нещо по-добро, Това е много, много опростено. Така може да се разъждава при преминаване от Б5 на Б6 или от Б6 на Б7..... Но между Б3, Б4 и Б5 има повече прилика, отколкото между Б7 и Б8. Цена до 10-12к лева за мен е добра за запазена Б7-ца с 2.0Д.....Като под "запазена" аз разбирам да не се пипне нищо едни 100к км....освен консумативи.....а не да е за смяна на валове, ревизиране на глава и прочие...каквито са повечето запазени коли в БГ.....за "незапазените" не искам да отварям дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 28 Март 2019 Доклад Share Публикувано 28 Март 2019 Авторът на темата сигурно вече кара BMW E92 а тук спорът продължава. Малко да подкрепя колегата MAPTO7007, че се получи всички срещу един. Audi A4 B7 е по здраво, по качествено и евтино за поддръжка от А4 В8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 28 Март 2019 Доклад Share Публикувано 28 Март 2019 (Редактирано) И покупната му цена е с 30-50% по-ниска от на В8. Иначе следвайки логиката на сравнение Б8>>Б7 мога да кажа, че новото ауди е много по-хубаво и здраво от 4-5 годишното такова... Редактирано 28 Март 2019 от pampo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 28 Март 2019 Доклад Share Публикувано 28 Март 2019 (Редактирано) преди 23 минути, МММ1 написа: Audi A4 B7 е по здраво, по качествено и евтино за поддръжка от А4 В8. Значи караш б7. Нищо по-качествено няма в тая фейслифтната б6ца. А ако сравняваме дизелите, комън рейла е по-здрав от пд. Редактирано 28 Март 2019 от quаttro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Март 2019 Доклад Share Публикувано 28 Март 2019 (Редактирано) Фейслифтовете са по-здрави и надеждни при всички модели. Това е така защото нямат технологически нови и неизпитани неща, а и имат определен брой решени проблеми открити по време на пре-фейс модела. Б7-цата е отличен пример за това, особено при TFSI двигателите. Редактирано 28 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Март 2019 Доклад Share Публикувано 28 Март 2019 Най-добро сравнение за пре-фейслифт и фейслифт на един модел,може да направи човек,който е бил притежател и на двете.Тогава му става ясно кое е по-доброто.Защото отстрани е лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 28 Март 2019 Доклад Share Публикувано 28 Март 2019 (Редактирано) B7 e повече от фейслифт - нови мотори,скоростни кутии ,задно окачване от S4 Б6 или като на А6 не помня точно ,ново поколение ESP и т.н B8 определено e по-модерната кола с леко по-скъпа поддръжка.За мен и двете са добри.Ако имах парите преди време щях да взема Б8.Съвета ми към автора е да си задели 3к поне за ремонт и обслужване.Има много редки случай да се вземе кола от педант на прилична цена и тогава найстина се качваш и караш. Редактирано 28 Март 2019 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 28 Март 2019 Доклад Share Публикувано 28 Март 2019 (Редактирано) Модераторите ми изтриха мнението. Ако пак го напиша ще е същото. Но си беше спам по темата несъмнено. С Ауди за личен автомобил днес приключих. Без да ми се случи ремонт по TDI и DSG. По темата ... На подобна конфигурация https://www.olx.bg/ad/3-0tdi-4x4-speshno-CID360-ID7G40o.html#3a579359ea още ще и пада цената. В края на годината ще може да се вмести в бюджета на автора на темата. Редактирано 28 Март 2019 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване