more Публикувано 6 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2019 Няма бивши джамбази 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2019 натрупаният опит си казва думата пусни обява, че отваряш безплатно коли със забравени ключове вътре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 6 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2019 (Редактирано) Не вее, карам меган в момента,...и с малко магически движения, моите ключове отвориха чуждата кола. Вие да не си помислихте нещо. Кажета са за маховика. Ще паснат ли отворите от Е46(май се води М модел не им разбирам на номерацията) маховик на колянов вал на 2.5тди. Редактирано 6 Ноември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 6 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2019 Кажи какви размери компенсатори ти трябват, да ти ги купя и пратя от тези, който ги произвеждат.Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 6 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2019 Вече е пристигнал, Мерси все пак за жеста! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 7 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2019 Не стават дупките за болтовете на двата маховика, разминават се с много, дори една спрямо друга. А и дори да отговорят, по височина как ги виждаш нещата? Ще слагаш дистанционер на кутията ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 7 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2019 Ауу душегуб с DSG от М-ка. Толкова е извратено, че чак се надървих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 7 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2019 На кантара накрая ще му кажат реалната цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 7 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2019 (Редактирано) Преди 4 часа, FSH написа: Не стават дупките за болтовете на двата маховика, разминават се с много, дори една спрямо друга. А и дори да отговорят, по височина как ги виждаш нещата? Ще слагаш дистанционер на кутията ли? Да, мисля да ползвам фланец от автоматик за да отдалеча кутията(със съпътващите проблеми от това, как да се удължи амбреажната ос е най-големия) пасва на отворите на камбаната. Целта е да влезе двудисков съединител на 240мм с феродови доскове.. Деева кофти че не отговарят отворите. Има една фирма в София....рекламира, че произвежда маховици...ама ме е още страх да се обадя... Че ще ме уплашат бързо-бързо. Редактирано 7 Ноември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 7 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2019 Кажи каква е идеята поне да има повече материал за размисъл. Искаш твърд маховик и съединител, дето да носи тия "баснословни" нютони ли? Щото и съединител от ЕС2 ка е на 240 мм и е с твърд маховик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 7 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2019 Искам да я карам ежедневно и да имам мек съединител. Идеята с керамика и усилен притискател, не ме влече, че става кофти за ежедневно каране. Твърд и няма полу-амбриаж. Няма да я карам на драг и да правя лънчове... Даже може и газ да не и раздавам....като знам колко съм се мъчил да я събера. Мислих, мислих... и това ми роди главата. Двудисков с фвродо. Тия изгъзици тилтън и тем подобни спортни джаджи също не ме кефят, щото не стават за ежедневно каране. Избора ми се ограничава и от маховика: има 6 отвора за да ги чете сензор обороти. Хем обороти, хем ъглов сензор. Всичко друго или с гривна или с съчма. И не знам дали ще сработи тоя мотор. Ще видя човека на Спас какво ще препоръча, като му занеса блока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 (Редактирано) Днешните новини... Термокомпенсатора малък диамертър, що ли не се учудвам, че пак на мен се случва. Питах, мериха, ровиха в каталози и накрая идва ф40мм...а проходната тръба, която трябва да мине през него е 42.4мм. слес няколко разговора и кандърми се навиха да го сменят. Само тук съм седмица назад. Срешнах се с човека за плочата. Излиза, че е, Емо 121 performanсе. Знае и може много, до толкова, че разби всичките ми мечти и рзбирания. И ме попсува, че му занесох свински блок... Иска пак да пръсна мотора на части, а аз искам някой да се обеси вместо мен, че вече имам чувството, че и това няма да ми върже от първия път. Оказва се, че ако сложа ARP шпилки на основните лагери в комплект със плоча има доста голяма вероятност да се събере тунела и да избягат размери и съосие. Което не е проблем, ако се коригира след като се сглоби пеобно и се премери....ама за тая операция трябва да разглобя моя мотор на ново и да му махна коляновия вал, а ако са разминали размерите....да махна и буталата....За да мине борщанга. Реве ми сееее. Щото знам, че няма да имам тоя късмет да стане от първия път. Но това не е нещо дето ше ме откаже...даже напротив! Тоя блок ше има не само плоча отдолу на блока а и отгоре на жабата. И ако се наложи махане на главите ще има и рингове между блока и главата и ако ми устискат финансите и ковани биели ако се намерят...че са даже сигурно още не са измислени. Ама поне попаднах при точния човек, който знае кво и къде как се прави. Добрата новина е, че ARP шпилките могат да понесат поне още едно стягане и няма да купувам нови.....че тогава трябва да се бесят двама. Със сцеплението обаче кофти ситуацията продължава да е непроменена. Мерих и теорията за двудисков с феродо наврян в камбаната на кутия 01Е е още непостижима мечта. Поне се сдобих с фланец от автоматик...тъй напечения дистанционер, ама май ше трябва да ползвам множествено число за да се получи. Редактирано 8 Ноември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 (Редактирано) Лошо е, че почна отнякъде, уж бил правен такъв проект, и всичко уж беше ясно. После почна да променяш някои неща, нормално е да има усложнение. Затова всичко се мисли предварително, не по време на проекта. Надявам се оттук натам всичко да е премислено и ясно п.п. Емо е човека за всякакъв тунинг, да, за мен най-читавия и сериозен човек към момента в тая среда в България. Редактирано 9 Ноември 2019 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 На 2.5TDI май само коляновия вал ще се окаже държелив на тунинг. Или и той ще се сменя, че може да съм пропуснал някой етап в конструирането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 (Редактирано) Коляновият вал...само като му видя площта на застъпване на биелните шийки....и ми се изправят косите, ама до сега не съм чул някой да е късал вал. Да видя как ше потръгне с плочите, че се очертава да се задържа при този човек, хареса ми как работи и какво знае. Ама сладкото аз да си чопля и откривам нещата.... го няма, ще остане само горчивината от кеширанего накрая и удоволетворението, че нещата са направени така както трябва. А човека като чу, че ще прави дизеляк...малко му посърна физиономията... Вика мразя ги с тая гняз вътре. Не мога да ги дишам. Редактирано 9 Ноември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 И какво по-точно остави на Емануил да прави? Блока? Целия мотор? Какво точно се иска от него да направи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 (Редактирано) Плочите, първо тая отдолу, после горната на жабата и няколко фланеца за генерацията, и ако имам късмет да махам кратуните, за корекция на тунела, ще вида дали може да сложи рингове да не духа гарнитури, ама още не съм го питал... Защото свалянето на главите...не искам да пипам преди да е наложително и само да го ангажирам с щуротии. Редактирано 9 Ноември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 Колко е сумата по тоя момент с плочите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 парите са само средство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 да, и размерът няма значение, налЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
agstyles Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 (Редактирано) Преди 1 час, Atlantis написа: Ма го няма оня отворко дето пригласяше до скоро. Явно няма живи такива проекти.у Он си работи по колата не кисне на форумите да сере по темите Редактирано 9 Ноември 2019 от agstyles Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bolid_auto Публикувано 9 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 Хм този кулер ми е познат .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 (Редактирано) Когато формата надделява над функцията... Първи опит за изработка на V-пайп: неуспешен. Изглежда ще трябва да се ползват огъвани тръби заради по-големият радиус на коляното, че това, което направих...направо ще бият газовете в наарщната стена. Редактирано 13 Ноември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 14 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 Иди при адаша ти Данчо в Твърдица. Едно време беше и доста активен в тунинг бг. http://www.tuning.bg/members/members/view/id/54305 На доста народ е правил генерации и колектори, включително от тук, работи добре и не взима скъпо. Мога и телефон да ти дам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 14 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 Само където от това лято Данчо е в Италия и едва ли ще има как да му свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване