Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не вее, карам меган в момента,...и с малко магически движения, моите ключове отвориха чуждата кола. Вие да не си помислихте нещо.:hilezh:

Кажета са за маховика. Ще паснат ли отворите от Е46(май се води М модел не им разбирам на номерацията) маховик  на колянов вал на  2.5тди.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи какви размери компенсатори ти трябват, да ти ги купя и пратя от тези, който ги произвеждат.

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стават дупките за болтовете на двата маховика, разминават се с много, дори една спрямо друга. А и дори да отговорят, по височина как ги виждаш нещата? Ще слагаш дистанционер на кутията ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, FSH написа:

Не стават дупките за болтовете на двата маховика, разминават се с много, дори една спрямо друга. А и дори да отговорят, по височина как ги виждаш нещата? Ще слагаш дистанционер на кутията ли?

Да, мисля да ползвам фланец от автоматик за да отдалеча кутията(със съпътващите проблеми от това, как да се удължи амбреажната ос е най-големия) пасва на отворите на камбаната. Целта е да влезе двудисков съединител на 240мм с феродови доскове.. Деева кофти че не отговарят отворите.

Има една фирма в София....рекламира, че произвежда маховици...ама ме е още страх да се обадя... Че ще ме уплашат бързо-бързо.

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи каква е идеята поне да има повече материал за размисъл.

Искаш твърд маховик и съединител, дето да носи тия "баснословни" нютони ли?

Щото и съединител от ЕС2 ка е на 240 мм и е с твърд  маховик.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам  да я карам ежедневно и да имам мек съединител.  Идеята с керамика и усилен притискател, не ме влече, че става кофти за ежедневно каране. Твърд и няма полу-амбриаж. Няма да я карам на драг и да правя лънчове... Даже може и газ да не и раздавам....като знам колко съм се мъчил да я събера.:lol:

Мислих, мислих... и това ми роди главата. Двудисков с фвродо. Тия изгъзици тилтън и тем подобни спортни джаджи също не ме кефят, щото не  стават за ежедневно каране.

Избора ми се ограничава и от маховика: има 6 отвора за да ги чете сензор обороти. Хем обороти, хем ъглов сензор. Всичко друго или с гривна или с съчма. И не знам дали ще сработи  тоя мотор.

Ще видя човека на Спас какво ще препоръча, като му занеса блока.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днешните новини...

Термокомпенсатора малък диамертър, що ли не се учудвам, че пак на мен се случва. Питах, мериха, ровиха в каталози и накрая идва ф40мм...а проходната тръба, която трябва да мине през него е 42.4мм. слес няколко разговора и кандърми се навиха да го сменят. Само тук съм седмица назад.

Срешнах се с човека за плочата. 

Излиза, че е, Емо 121 performanсе. Знае и може много, до толкова, че разби всичките ми мечти и рзбирания. И ме попсува, че му занесох свински блок...

Иска пак да пръсна мотора на части, а аз искам някой да се обеси вместо мен, че вече имам чувството, че и това няма да ми върже от първия път.

Оказва се, че ако сложа ARP шпилки на основните лагери в комплект със плоча има доста голяма вероятност да се събере тунела и да избягат размери и съосие. Което не е проблем, ако се коригира  след като се сглоби пеобно и се премери....ама за тая операция трябва да разглобя моя мотор на ново и да му махна коляновия вал, а ако са разминали размерите....да махна и буталата....За да мине борщанга. Реве ми сееее. Щото знам, че няма да имам тоя късмет да стане от първия път. 

Но това не е нещо дето ше ме откаже...даже напротив!

Тоя блок ше има не само плоча отдолу на блока а и отгоре на жабата. И ако се наложи махане на главите ще има и рингове между блока и главата и ако ми устискат финансите и ковани биели ако се намерят...че са даже сигурно още не са измислени. Ама поне попаднах при точния човек, който знае кво и къде как се прави. 

Добрата новина е, че ARP шпилките могат да понесат  поне още едно стягане и няма да купувам нови.....че тогава трябва да се бесят двама.

Със сцеплението обаче кофти ситуацията продължава да е непроменена. Мерих и теорията за двудисков с феродо наврян в камбаната на кутия 01Е е още непостижима мечта. Поне се сдобих с фланец от автоматик...тъй напечения дистанционер, ама май ше трябва да ползвам множествено число за да се получи.

 

IMG_20191108_112655-1200x1600.thumb.jpg.96e6e61f410b5be68d5bc62b884d1fad.jpg

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо е, че почна отнякъде, уж бил правен такъв проект, и всичко уж беше ясно. После почна да променяш някои неща, нормално е да има усложнение. Затова  всичко се мисли предварително, не по време на проекта. Надявам се оттук натам всичко да е премислено и ясно :)

п.п. Емо е човека за всякакъв тунинг, да, за мен най-читавия и сериозен човек към момента в тая среда в България.

Редактирано от vladi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.5TDI май само коляновия вал ще се окаже държелив на тунинг. Или и той ще се сменя, че може да съм пропуснал някой етап в конструирането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коляновият вал...само като му видя  площта на застъпване на биелните шийки....и ми се изправят косите, ама до сега не съм чул някой да е късал вал.

Да видя как ше потръгне с плочите, че се очертава да се задържа при този човек, хареса ми как работи и какво знае. Ама сладкото аз да си чопля и откривам нещата.... го няма, ще остане само горчивината от кеширанего накрая :lol:и удоволетворението, че нещата са направени така както трябва.

А човека като чу, че ще прави дизеляк...малко му посърна физиономията... Вика  мразя ги  с тая гняз вътре. Не мога да ги дишам.:lol:

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плочите, първо тая отдолу, после горната на жабата и няколко фланеца за генерацията, и ако имам късмет да махам кратуните, за корекция на тунела, ще вида дали може да сложи рингове да не духа гарнитури, ама още не съм го питал...  Защото свалянето на главите...не искам да пипам преди да е наложително и само да го ангажирам с щуротии.

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Atlantis написа:

Ма го няма оня отворко дето пригласяше до скоро.

Явно няма живи такива проекти.у

Он си работи по колата не кисне на форумите да сере по темите :hilezh:

74313601_2525206261050047_3643907329746796544_n.jpg

74369676_1453694324788026_5385930195100237824_n.jpg

75262308_471101020170217_7458177805759545344_n.jpg

Редактирано от agstyles
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато формата надделява над функцията...

Първи опит за изработка на V-пайп: неуспешен. 

Изглежда ще трябва да се ползват огъвани тръби заради по-големият радиус на коляното, че това, което направих...направо ще бият газовете в наарщната стена.:steinigung:

received_1347231112121328.thumb.jpeg.e530e1d454645b9e4eb6d02147e3106a.jpegreceived_2264791723626822.thumb.jpeg.b4a76d1833c6f36413f8745070cc49c3.jpeg

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди при адаша ти Данчо в Твърдица. Едно време беше и доста активен в тунинг бг.

http://www.tuning.bg/members/members/view/id/54305

На доста народ е правил генерации и колектори, включително от тук, работи добре и не взима скъпо.

Мога и телефон да ти дам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...