Jump to content

Автомобили от Америка


Recommended Posts

Tова Кю7 ще мине на не по-малко от 27-30 долара.С всички разходи ще е около 40х.долара тук,+правене/а то не е известно какво му има/+нови европейски стопове....абе на 80000лв ще е готово.Ако те устройва тая цена,скачай.Гледай ,че има много такива Кю7 с 2.0ТФСИ!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ся видях че тя вече е играна и спечелена за 28+к скоро и ся пак се продава. Значи по-малко от 30к оня няма да я освободи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Тва кво значи?  Че е търг, ама важи само ако на продавача му изнася, така ли? 

Ебаси майтапа, ако е така...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eбаси не ебаси всеки може да си определя правилата, това го има и в ибей търговете т.е. нищо ново ;)

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе-долу да... 

Повечето коли, особено скъпите са с опция "on approval", т.е. ако продавача одобри крайната оферта, която печели търга. 

Губил съм не една кола така...

@asenvarbev1

приготви ли кеша или ще я пропуснеш тая?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, quаttro написа:

 

Тва кво значи?  Че е търг, ама важи само ако на продавача му изнася, така ли? 

Ебаси майтапа, ако е така...

Точно.Имат минимум цена под която не я дават.Звънят по телефона или по мейл и се пазарят.Имат 6 часа да решат дали ти я дават или отказват.Като я откажат,се пуска на нов търг.Ти може да си последния наддал примерно 10х.долара,ама колата като е 20,няма как да стане..тия продават милиони коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, plamen sf написа:

Звънят по телефона или по мейл и се пазарят.Имат 6 часа да решат дали ти я дават или отказват.

Точно. Един път ми звънят и ми искат още $1000... културно им казах да се шибат. Е, за мой късмет ми я дадоха колата след 1 час.

Обаче друг път просто казват, че офертата не е одобрена и да го духаш... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Ауди търговете в немачко е същото,с тази разлика че не звънят, а просто ти пращат мейл че.нема да ти я дадат.  Тогава я виждаш същата на 2-3 ти търг и така докато не се продаде. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Играх го до 27500$ , но се качи повече  ,  дадаха ми цена до КАТ 67000 лв. Иначе колата беше Ок . Ще гледам друга . 

On 9/30/2019 at 6:20 PM, plamen sf said:

Tова Кю7 ще мине на не по-малко от 27-30 долара.С всички разходи ще е около 40х.долара тук,+правене/а то не е известно какво му има/+нови европейски стопове....абе на 80000лв ще е готово.Ако те устройва тая цена,скачай.Гледай ,че има много такива Кю7 с 2.0ТФСИ!

 

Стоповете не са проблем . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, явно имаш заделена сума за кола (надявям се да не е от банката). Защо не огледаш на европейският пазар? Цени си нервичките и здравето. Може да е по-стара година и по-бедно оборудвана, но го няма риска от тия американски тоталки. Явно обаче си хазартен тип и си обичаш такива игрички.

60000лв за тоталка ми се струва абсурдно, но парите са си твои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от Европа , най вероятно ще е дизел на 500 000 км( 116 000 км. от някоя баба дето е ходила до магазина само). в незнайно състояние . Цената ще е с 20 000  лв. повече  и 2 години по-стара. От друга страна , колите от Америка са най-вече бензинови ,  може да им се проследи цялата история - километри обслужвания и тн . Ако е от търг , най- хубавото е , че повечето идват от банки или застрахователи , няма подводни камани каквото виждаш това купуваш . Застрахователя я взима от мястото където е станал инцидента и я стоварва на търга.  За по-скъпите коли  си заслужава и има опция да се изпрати инспектор на място , където описва доста подробно състоянието на автомобила . Дори автомобила да не е от търг ако е върнат от оперативен лизинг пак идва на по-добра цена от Европа и пак може да се гарантира за състоянието му .  Автомобилите там са по-истински . Тук дори и при официалния дилър да отидеш пак може да ти набутат някакъв боклук дето не се знае от къде е дошъл . От Америка обаче си заслужава за по-скъпи автомобили , ако търсиш нещо за 12000 лв. няма как да ти излезе сметката . По-добре бягай при нашите джамбази и пали свещи италянеца да е сменял маслото поне 2 пъти за 280 000 км.  

Хазарт е ако купуваш скъпа кола и ти се свидят 225$ да изпратиш инспектор или не си платил 3.5$ за carfax поне .  Хубаво е , който коментира да попрочете малко по темата , а не на изуст да си мисли , че разбира всичко .

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 minutes ago, asenvarbev1 said:

Ако е от Европа , най вероятно ще е дизел на 500 000 км( 116 000 км. от някоя баба дето е ходила до магазина само). в незнайно състояние .

 

Не е вярно това. Визирам Германия, не просто Европа. Незнайно състояние и 500к представени за 116к., говорят че нямаш представа от пазара там. Но си си навил на пръста да е Американка, в което няма лошо, дано да случиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.10.2019 г. at 12:05, asenvarbev1 написа:

Ако е от Европа , най вероятно ще е дизел на 500 000 км( 116 000 км. от някоя баба дето е ходила до магазина само). в незнайно състояние . Цената ще е с 20 000  лв. повече  и 2 години по-стара. От друга страна , колите от Америка са най-вече бензинови ,  може да им се проследи цялата история - километри обслужвания и тн . Ако е от търг , най- хубавото е , че повечето идват от банки или застрахователи , няма подводни камани каквото виждаш това купуваш . Застрахователя я взима от мястото където е станал инцидента и я стоварва на търга.  За по-скъпите коли  си заслужава и има опция да се изпрати инспектор на място , където описва доста подробно състоянието на автомобила . Дори автомобила да не е от търг ако е върнат от оперативен лизинг пак идва на по-добра цена от Европа и пак може да се гарантира за състоянието му .  Автомобилите там са по-истински . Тук дори и при официалния дилър да отидеш пак може да ти набутат някакъв боклук дето не се знае от къде е дошъл . От Америка обаче си заслужава за по-скъпи автомобили , ако търсиш нещо за 12000 лв. няма как да ти излезе сметката . По-добре бягай при нашите джамбази и пали свещи италянеца да е сменял маслото поне 2 пъти за 280 000 км.  

Хазарт е ако купуваш скъпа кола и ти се свидят 225$ да изпратиш инспектор или не си платил 3.5$ за carfax поне .  Хубаво е , който коментира да попрочете малко по темата , а не на изуст да си мисли , че разбира всичко .

Мда, коли има само от Италия и само при нашите джамбазковци. Давай смело, хващай страшните американски далавери, парите са си твой. "Автомобилите там са по-истински"... паднах.

 

Ако все пак решиш да си потърсиш нещо из Европа, пиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/3/2019 at 3:05 AM, asenvarbev1 said:

Ако е от Европа , най вероятно ще е дизел на 500 000 км( 116 000 км. от някоя баба дето е ходила до магазина само). в незнайно състояние . Цената ще е с 20 000  лв. повече  и 2 години по-стара. От друга страна , колите от Америка са най-вече бензинови ,  може да им се проследи цялата история - километри обслужвания и тн . Ако е от търг , най- хубавото е , че повечето идват от банки или застрахователи , няма подводни камани каквото виждаш това купуваш . Застрахователя я взима от мястото където е станал инцидента и я стоварва на търга.  За по-скъпите коли  си заслужава и има опция да се изпрати инспектор на място , където описва доста подробно състоянието на автомобила . Дори автомобила да не е от търг ако е върнат от оперативен лизинг пак идва на по-добра цена от Европа и пак може да се гарантира за състоянието му .  Автомобилите там са по-истински . Тук дори и при официалния дилър да отидеш пак може да ти набутат някакъв боклук дето не се знае от къде е дошъл . От Америка обаче си заслужава за по-скъпи автомобили , ако търсиш нещо за 12000 лв. няма как да ти излезе сметката . По-добре бягай при нашите джамбази и пали свещи италянеца да е сменял маслото поне 2 пъти за 280 000 км.  

Хазарт е ако купуваш скъпа кола и ти се свидят 225$ да изпратиш инспектор или не си платил 3.5$ за carfax поне .  Хубаво е , който коментира да попрочете малко по темата , а не на изуст да си мисли , че разбира всичко .

 

Не се заяждам, просто уточнявам - 1 CARFAX Report for $39.99

И наистина бягай далеч от наводнявана кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/9/2019 at 12:22 PM, strashnikov said:

 

Не се заяждам, просто уточнявам - 1 CARFAX Report for $39.99

И наистина бягай далеч от наводнявана кола.

https://trackmyvin.com/en/vin

 

3,5 $

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
2 hours ago, asenvarbev1 said:

 

Много е странен удара. Вероятно е бил в гумата. Трябва внимателно да се огледа да не е осукано купето. Ама как да я огледаш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо странно, не всеки удар е в права стена. Това е типичен ниско-скоростен удар, най-вероятно в друго МПС, което е поело своята част.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом иска на бай нау 23к под 21 нема я даде, следователно колата ще ступи тук на около 45к лева до ключ сичко платено и на БГ номера.

Тоз удар да стане качествено е около 5к лева, остави още 5 ако има засегнати предници и полуоски. Ерго: 50лв +5лв резерв.

А между другото таз са я пуснали в мобилето и искат 12 бона надценка , продават я с удара.

Смешници.

 

ПП: Ако ще купуваш Ауди и ще даваш толкоз пари, моля те нека не е двулитровка от уважение към марката.

Два литра е само лимонадата в магазина.

:)

..а ако АМА много искаш да си земеш К5 или К7 изчакай още 30 дни да почнат да катастрофират новите модели 2020г и да идват по търговете и цените ще паднат драстично на старите.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Невинно ще вметна, че в копарт има и големи измами и лесно човек може да глътне вода....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Един руснак показа и доказа как по търговете има доста направени коли,дето преди това са били смазани отпред.И с вдигната цена.Не всички но доста.Вчера гледах-ако някой го интересува в утуба Чердак.Поне който купува да има две наум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...