SpeedyMan Публикувано 27 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 (Редактирано) Не би трябвало. 15/50 е по-тежко масло подходящо за топло време и натоварени двигатели. Шумът идва обикновено от по-тънки масла които не създават достатъчно налягане. Ако ще го караш само лятото смело го слагай. Не би трябвало нищо да му стане. За студена зима не е подходящо.Аз съм го прочел но неправилно съм те разбрал. Да ама при мен се получи точно обратното. С 10W40 моторът ми тракаше направо докато е студен. Чуваше се как някой клапан си крака лекичко. Просто не можеше да нагнети добре маслото и да изпъне хидравличните повдигачи както трябва. Като загрее се оправяше. Вярно че не беше лято ама беше есен, не бяха паднали температурите. Тогава се ядосах и сложих 5W50 - и звукът е толкова мазен че нарпаво ме кефи да я форсирам. Редактирано 27 Март 2007 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvetBG Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 В момента съм с 10W40, обаче като четох спецификацията му, пишеше, че това масло е за high-millage двигатели, а моя е на 106 000. Какво ще кажете, подходящо ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 (Редактирано) oт скоро с AcDelco 15W40Аз съм с такова от Май месец 2006 г. и до сега може би е на около 9 хил. не съм доливал въобще като липсва около 0,5л., но причината за липсата бе гарнитурата на капака на клапаните. Общо взето съм доволен. Ако трябва да го сравня с Валволин Макс Лайф 15W40 (с това имам две смени) определено е по-добро. Сега смятам пак да сложа AcDelco, но този път 10W40 - полусинтетика. Пък и за 37лв.-5 литра си е далавера . Редактирано 27 Март 2007 от Lyubo_Toshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 (Редактирано) В момента съм с 10W40, обаче като четох спецификацията му, пишеше, че това масло е за high-millage двигатели, а моя е на 106 000. Какво ще кажете, подходящо ли е?106 000, ако са реални са малко.. ако моторът ти не гори това масло, в смисъл на 2 - 3 хил. км не доливаш без да има течове, може да сложиш пълна синтетика 5W40 или по-добре 5W50...А тия дето пише на тях HIGH MILLAGE са обикновено минерални масла.. с някоя друга добавка вътре Редактирано 27 Март 2007 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raiders Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 тези синтетики ги намразих, за моята кола ~1990-91год. освен с минерално не бих карал вече с друго, е след смяната на гумичките на клапаните заспа и харча , иначе си карам с 15W40 и лято и зима, но не съм се интересувал вече за новите двигатели как е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 BP-VISCO-2000-Standart-15W40.Минерално масълце,доста време си карам с него-нямам оплаквания.За двигател на 18 години мисля че е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DRED Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 Valvoline 10W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 Туку що шибнах Castrol GTD 505.01 5W40.Дават го някакво специялно разработено за помпа-дюза двигателите.Ма и цената му е специялно разработена 25лв./л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashoturboA6 Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 0-40 оригиналното което го дават за Ауди, Фолксваген, Сеат. А6 1.8Т и издържам до смяна без доливане. Освен когато не я газя до над 6000 оборота през повечето време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 29 Март 2007 Доклад Share Публикувано 29 Март 2007 за да не пускам нова тема ....Днес един приятел ми каза, че имало някво специално масло за двигатели с турбо ...виждал съм , но само за турбодизели, има ли и за бензинови мотори с турбо, някой има ли идея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stucky3077 Публикувано 31 Март 2007 Доклад Share Публикувано 31 Март 2007 hi, otskoro sam s A4 2,5tdi, 155hp, kakvo maslo ste mi preporachate , gledah Bixxol na omv, no zasega nisto konkretno ne namerih, dori na platformata im ne otkrih nisto za 155hp/114Kw, 2002g.Idvam ot Golf3 90hp, otkarah si go s OMV 15/40 mineral - 80 000 km, absolutno nikakvi problemi. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 31 Март 2007 Доклад Share Публикувано 31 Март 2007 Мотул 5w40 Specific 505.01 и зиме и лете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moPKoBa Публикувано 31 Март 2007 Доклад Share Публикувано 31 Март 2007 FINA 10W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 4 Април 2007 Доклад Share Публикувано 4 Април 2007 тези дни наливам 5W50 и стискам палци да не го лапне...Досега за 8000км. Валволин 10х40 не е мръднало..., та ако и това си стой ще го сменя на поне 15 000км. пробег..., а може и повече...Пъ да видя какво ще стане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 4 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2007 hi, otskoro sam s A4 2,5tdi, 155hp, kakvo maslo ste mi preporachate , gledah Bixxol na omv, no zasega nisto konkretno ne namerih, dori na platformata im ne otkrih nisto za 155hp/114Kw, 2002g.Idvam ot Golf3 90hp, otkarah si go s OMV 15/40 mineral - 80 000 km, absolutno nikakvi problemi. Съседът ми има голф3, не знам какъв му е мотора ама онзи ден като го изкарваше от гаража чух как някой клапан се обажда... питам го: с какво масло караш? а той: "OMV 15W40".. Казах му за клапана и да пробва поне с 10W40, сега е с 10W40 и колата си звучи добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zografa Публикувано 5 Април 2007 Доклад Share Публикувано 5 Април 2007 Мобил 10 40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma4x Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Motul 10W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snejko Публикувано 11 Април 2007 Доклад Share Публикувано 11 Април 2007 motul 15w40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avenci Публикувано 12 Април 2007 Доклад Share Публикувано 12 Април 2007 Обикновено с MOTUL 15W40 ама последния път моя човек нямяше та сложих REPSOL 15W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 12 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2007 Абе кво е тва 15W40?? То направо си е мъчение за аудито да го караш с такова.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 12 Април 2007 Доклад Share Публикувано 12 Април 2007 Аз карам с масло OPEL 10W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokie Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Yacco 5W40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 14 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2007 Хммм така като гледам много малък е реийтинга на SHELL...въпреки че синтетиката им е супер.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ventci Публикувано 18 Април 2007 Доклад Share Публикувано 18 Април 2007 От вчера и аз съм с Motul Synegrie+ 10w40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 25 Април 2007 Доклад Share Публикувано 25 Април 2007 Motul 4100 15W50 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване