Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

на пръв поглед няма общо, на втори, ако беше от Варна, щеше да си оправен.

Успех!

Link to comment
Share on other sites

Някой може ли да ме насочва от къде и какви лед диоди да си закупя за амбиентното осветление, така и с какъв размер беше самия диот?

Edited by djuni_ibiza
Link to comment
Share on other sites

Колеги, имам леко разхлабване във волана. Проследих от къде е и се оказва точно горе при самия волан. Луфтът не е особено голям, но се усеща при движение на магистралата. Сякаш колата ходи където си иска в някои моменти. Малко е неприятно. Какви са ми вариантите? Нов волан ли да търся или болта горе е проблем? Има ли лечение това състояние?

Link to comment
Share on other sites

Сваляй бега и провери болта който държи волана. Т40 или нещо около беше ама не помня с точност. Бега е на два болта пак торкс. 

Link to comment
Share on other sites

Като свалям бега, има ли шанс да ми гръмне в муцуната? Преди като си бъзиках Пасат-а, бях чел, че от статично електричество можел да гръмне, ако се пипнат там едни жици.

Link to comment
Share on other sites

От статично електричество едва ли, а и ти няма защо да пипаш самите голи жици, които си имат букса. Откачи обаче едната клема на акумулатора.

Link to comment
Share on other sites

колеги, има ли някой с допълнителен имобилайзер от ЛевИнс, нали под волана ги монтирали, днес го търсих моя, не го открих. Някой има ли представа къде е монтиран и как изглежда? Търсих под кората на волана, както и под кората в краката на шофьора.

Link to comment
Share on other sites

Момци, дайте идея как да се пуска оригинална камера като включа на задна,без да цъкам петнайсе пъти некое копче.
Питам защото имам проблеми с усилвателя босе ,който след смяната на тоя прословут кан модул след 3 дни набива компонент и свири само предна и задна лява врата.
Целия ретрофит го направих с оригинални части ,но си сложих моя кан модул,който не потдържа камера,но пък си свири босето с него.
Трябва да има някакъв чалъм!

Link to comment
Share on other sites

@ники 125кс.: аз не съм с оригинална камера, съответно съм без камера модул и го направих с едно реле, което вместо от тв тунера, превключва към камерата. MMI хедюнита пуска на екрана, каквото му се подава в този миг, така че той не е определящ, но @zdrash е прав - ако модулът за камерата не получи команда да пусне видео сигналът от камерата, не знам как ще успееш да го излъжеш.

Edited by OvivO
Link to comment
Share on other sites

човек и добре да живее, електрическата ръчна се разваля :)

Както и много други хора описват, кабелите ръждясват и буквално се късат. При мен беше единият кабел отдясно скъсан и ръждив точно до буксата, която влиза в моторчето. Като цяло може и да се поправи. 

epb.thumb.png.0fc69b29fdbcbb8f9de3a2a216bd9b95.png

 

Нов кабел е около 200 лв и при модула за ръчната не е на букси, а трябва стария кабел да се реже и новия да се свърже, като снопът е и за датчикът за ABS

4F0972254F

141259_x800.webp

Edited by OvivO
Link to comment
Share on other sites

@OvivO и при мен се случи същото на левия апарат - поправяш твоя куплунг с нови жици и го запояваш към кабелите от инсталацията. За да стане добре трябва да си извадиш пиновете от буксата, да отвориш кербовката, да махнеш стария кабел и на негово място да запоиш нов многожилен 4кв.мм. След това от оригиналния маншон на буксата вадиш пластмасовата глупост вътре и я хвърляш и го монтираш към куплунга. Самия маншон или го лепиш в предния край със силикон или го стягаш добре към буксата с тънка миша опашка. Хубаво е на кабелите да сложиш термо-свиваем шлаух там където излизат от гумения маншон за да не влиза вода вътре. После запояването към инсталацията е малко играчка защото кабела е патинирал и трябва специален флюс за да хване калая както трябва.

Иначе се продават и нови кабели с букси за ръчната (без гумения маншон) в ebay.com по 10-на лева единия, но много се чака за доставката. Поръчал съм преди повече от месец 2 броя такива кабели, но вероятно ще дойдат след края на юни месец. Затова се наложи да си възстановявам моя кабел. Иначе при мен имаше и друга екстра известно време след ремонта даде грешка на моторчето на левия апарат и се наложи да го сменя и него с китайско ITN - благодаря на Пепи ( @buzzi ) за това че го намери на добра цена и го монтира :gut: .

 

Докато се отремонтират нещата се наложи да извадя буксата на модула на ръчната спирачка, че пищеше непрекъснато :hilezh:  . След като се извади буксата на всяко палене пищи по 3 пъти и после остават да мигат две червени лампи внимание, но пък е тишина :hilezh: .

 

След като ремонтираш кабела за да се изтрият грешките и да се направи адаптация трябва първо ръчно с копчето да пуснеш и спреш ръчната - иначе не става.

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

аз вчера се справих с ремонтирането, ще видим колко време ще издържи, но мисля, че стана добре. Все пак иска ми се да сменя буксата към моторчето, заедно с двата кабела, които излизат от нея - някъде поне 5 см и да ги хвана читаво за кабелите, които идват от модула. Може да разгледам и аз за кабел от ebay с букса.

При мен не се наложи никаква адаптация. Пуснах ръчната и си захапа. Спрях я и пусна и така няколко пъти, но аз последно я отворих с VCDS, че не пускаше точно дясното колело и след това не съм го докосвал копчето :)

Link to comment
Share on other sites

Колеги вашите моторчета чуват ли се много като се активира ръчната,аз моите ги смених със нови пак евтини китайски сигурно и единият апарат е със сменен комплект на буталото и пак се чува като стържене като е топло времето сутрин се чуват много леко и вече към обяд в жегата направо стържат,не затягат колелата изобщо и водачите са сменени със нови на супорта

Link to comment
Share on other sites

чуват се в рамките на нормалното.

Може да трябва да се направи обучение с vcds или да се смажат. Обслужи и другия апарат.

 

Какви ти бяха симптомите и защо смени моторчетата? 

Link to comment
Share on other sites

С чистак бърсак рециклирани апарати и смазани механизми и т.н и т.н и ръчната се чува както преди. Т.е, бих казал, че шума на моторчето не зависи от състоянието на апарата.

Link to comment
Share on other sites

може твоите и преди да са били добре :)

 

А на колегата може някое моторче да е със спукан кожух и да е започнало да се пълни с пясък, но той пък каза, че поне едното е сменено.

Link to comment
Share on other sites

Със старите моторчета пак се чуваше същото и си работеха грешки не е давала взех че ги смених но пак се чува това стържене затова попитах вашите как са да не би да се смазва нещо като се сменят самите моторчета,сменях и тогава накладките и е направена калибрация 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...