chefoukr Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 Не скърцат моторчетата а самия апарат.Моите ги разглобявах и ревизирах,смених буталцята и всекакви уплатнения.Вече 3години си вървят мазно.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 някой с дизел преди 2007 и коя еко категория ви определиха колата? По всички таблици преди 2007 нашите шлепове за евро4 трябва да са категория 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
royce Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 (edited) @OvivO ASB 09.2006-та. Еко 3. Това от август 2021. И аз мислех, че ще ми лепнат 2-ката, ама ... нейсе. Edited May 22, 2022 by royce Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdrash Posted May 22, 2022 Report Share Posted May 22, 2022 (edited) Моята е 2008 ASB. Миналия месец в Dekra в Мюнхен ми дадоха зелен стикер 4. Другия месец ще видя в София как ще я оценят. Edited May 22, 2022 by zdrash Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr0sT Posted May 23, 2022 Report Share Posted May 23, 2022 2005 BMK еко 3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted May 23, 2022 Report Share Posted May 23, 2022 и при мен така, а очаквах еко 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted May 23, 2022 Report Share Posted May 23, 2022 моята ръчна така се чува, първо я изключвам, след това спирам вентилаторът, че тръгна и след това я включвам https://www.dropbox.com/s/8d5mpy4q4zhwf1b/New Recording 5.m4a?dl=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marinnik Posted May 25, 2022 Report Share Posted May 25, 2022 И при мен си се чува моторчето, когато активирам спирачката, но не мисля, че е супер ислно. Трябва в колата да е спряна музиката, за да ги чуя общо взето. Това с категорията май зависи много къде минеш преглед. Аз в стз минах и ми лепнаха евро 3 ако не се лъжа, но прегледа си беше ала бала :Д. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasil82 Posted May 25, 2022 Report Share Posted May 25, 2022 Колеги някой може ли да помогне с намирането на парт номер на малката перка за охлаждане която е за климатика за 3.0 тди бмк мотор Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted May 25, 2022 Report Share Posted May 25, 2022 колеги, за втори път след пробег 10км в горещо време започва да се чува нещо като стържене/ръмжене преди всичко като завия по-рязко наляво. Аз си мисля за рейка или помпа хидравлика? Течността е сменяна скоро на хидравликата, но може и да сълзи от един маркуч ниско долу в ляво до радиатора. https://www.dropbox.com/s/55g2tbl67janwov/Video 25.05.22%2C 14 05 32.mov?dl=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted May 25, 2022 Report Share Posted May 25, 2022 Виж като почне да ръмжи ако натиснеш леко спирачката дали няма да спре - може "ръмженето" да е от скърцаща накладка. Вече ако ремъка издава въпросния звук някъде четох, че се износва шайбата на помпата на хидравликата и почва да приплъзва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdrash Posted May 25, 2022 Report Share Posted May 25, 2022 @Vasil82 към 1300лв е с управлението ОЕМ. Няма заместители. Аз взех втора ръка, че бях на зор. Междувременно смених лагерите на моята за 40лв. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted May 25, 2022 Report Share Posted May 25, 2022 @VBI: скоро сложих отпред OEM накладки и като гледам може и да е от тях, че са на под 300 км, а дисковете не са нови и още се напасват, като гледам следата по диска. Прави го само на загряла кола/спирачки в топло време и на ляв завои, не знам дали накладката успява да мърда леко в това положение. Дано да е това Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdrash Posted May 25, 2022 Report Share Posted May 25, 2022 @OvivO и мойта предна лява чегърта чат пат като взема по-бързо кръговото на Икеа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasil82 Posted May 25, 2022 Report Share Posted May 25, 2022 @zdrash моя малкия ту тръгва ту спира набива тази грешка на топъл мотор Ако някой може да помогне с информация ще съм му благодарен Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdrash Posted May 25, 2022 Report Share Posted May 25, 2022 (edited) @Vasil82 напълнил се е с тиня лагера. Edited May 25, 2022 by zdrash Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasil82 Posted May 25, 2022 Report Share Posted May 25, 2022 @zdrash благодаря ще го сваля за профилактика Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cikata Posted May 26, 2022 Report Share Posted May 26, 2022 Преди 16 часа, OvivO написа: @VBI: скоро сложих отпред OEM накладки и като гледам може и да е от тях, че са на под 300 км, а дисковете не са нови и още се напасват, като гледам следата по диска. Прави го само на загряла кола/спирачки в топло време и на ляв завои, не знам дали накладката успява да мърда леко в това положение. Дано да е това Иво и при мен беше така за около ден…малко преди това смених предните накладки…и аз се стреснах първоначално,но след около ден каране вече нямаше и помен от скърцане или триене…Явно е нещо от напасването… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drone Posted May 26, 2022 Report Share Posted May 26, 2022 Емии направи няколко резки спирания да се напаснат нещата по-добре и след това всико ще е ок ОЕМ накладките са меки нали ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted May 26, 2022 Report Share Posted May 26, 2022 (edited) @OvivO При мен и сега от време на време го прави, особено като се движа назад с наполовина навит ляв волан или при десен завой напред пак с половин волан. При леко пипване на спирачката изчезва. С нови предни дискове и накладки АТЕ на около 2000км съм, но и преди ми го правеше от време на време със старите дискове и накладки. Звука го определям по-скоро като стържене от накладка. Edited May 26, 2022 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted May 26, 2022 Report Share Posted May 26, 2022 18 minutes ago, Drone said: ОЕМ накладките са меки нали ? не знам дали са меки, но по мое усещане спират много по-добре от предишното ATE. @VBI: дисковете са с втори комплект накладки сега и си имат лек ръб, новите накладки търкат леко, явно е от това, ще пробвам с натискане на спирачка в този момент, но то е много за кратко Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexander alexandrov Posted May 27, 2022 Report Share Posted May 27, 2022 Вчера пътувах от Свищов към София, при изпреварване колата, която беше пред мен излезе без да погледне и влязох в банкета без да опира в каквото и да е колата. И веднага влезе в авариен режим, не намерих къде да я закачат там и се прибрах вечерта отново в авариен режим. Грешките са за ниско налягане на горивото P0087 - 003-To low MIL ON и другата е за EGR P0401 - Insufficient Flow Какво общо може да има с излизането в банкета, че да се появят веднага тези грешки? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted May 27, 2022 Report Share Posted May 27, 2022 не виждам да има общо, евентуално вибрациите, които са се получили. Ниско налягане при мен се оправи след сваляне на ГНП - почистването ѝ и стендоване, но може да са доста неща по веригата от резервоара до дюзите: подкачваща помпа или цедка в резервоара, горивен филтър, датчик на ГНП - fuel metering valve, самото ГНП, двата датчика на двата рейла, дюзите или маркучите за обратната им нафта. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexander alexandrov Posted May 27, 2022 Report Share Posted May 27, 2022 ГНП и дюзите минаха стенд и чистене, маркучите за обратна нафта са нови, филтъра е на около 15х км, цедката я чистих, остава единствено тази подкачваща помпа, от коя страна беше тя? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted May 27, 2022 Report Share Posted May 27, 2022 помпата е отдясно зад пасажера, там е и цедката в основата ѝ. Ако колата е 4х4 има и някаква помпа зад шофьора, но на нея няма какво да ѝ стане и нейната роля е да прехвърля от лявата половина на резервоара в дясната. Това лесно можеш да го видиш в instruments cluster - какво показват двата нивомера за горивото. Аз скоро я чистих цедката, но при мен си беше в топ състояние. Някои колеги казват, че при тях е била много запушена. А дали си гледал двата датчика на рейла? Този пред шофьора само мери налагянето в рейла и го праща на ECU. Ако мери грешно, колата може да влиза в авариен режим, заради голямата разлика между изискано налагяне в този момент и измерено. Датчикът пред пасажера пък контролира налягането и отваря към обратната нафта, ако е високо. Ако отваря много по-рано в някои случаи, то не се достига налагяне и влиза в авариен. П.П. на самото ГНП има един клапан - Fuel Metering Valve - него сменихте ли го? Той също връща към обратната и може да не пуска достатъчно говиро към ГНП, съответно понякога не ѝ достига да направи налагяне. Цената е под 200 лв с отстъпка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now