Jump to content

Recommended Posts

Мисля, че този линк е баш за тази тема: http://store5.data.bg/auto215/VAG-COM%20Manual%20BG.pdf

Ето и линк от темата от която съм го взел: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74392 :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, цените ни не са от най-ниските, но всичко работи по перфектен начин и с пълна функционалност.

За HEX-USB+CAN за VCDS сега с версия 10.61

http://sklad66.com/cms/VCDS-VAG-COM.html

Предлагаме продукт, който е перфектно копие на оригинала.

Предлагаме най-добрата (според нас) реплика с множество предимства. Не виждам аналог сред копията.

Има ли предимства новата версия ? – да и за стари и за нови коли, нов фърмуер и т.н.т.

Китайските кабели за версия след 908 :

Oпростени спрямо оригиналната схема. С "новата" китайска версия на 10.60 не работят живите данни, long coding и др.

А посоченият по-горе линк е с копират текст (вече не актуален) от нашият сайт, и написаното въобще не е приложимо за този модел китайски кабел.

Срещу заплащане, вече можем да обновяваме и преработваме до нормално работно състояние и този модел китайски кабели.

За нашите кабели:

Ако няма промяна на фърмуера – просто си ползвате новата версия от нас.

Ако има – пращате ни кабела ...

Нашите кабели по никакъв начин може да бъдат повредени от софтуера.

Също така има и избор на няколко езика езика.

За KKL за Vag-Com 409 и vcds lite и др.

http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html

Също е комплектован с наши решения. И двете версии може да се ползват пълноценно.

Плюс още доста неща...

И само за любимия му клуб са възможни някои предимства... на ЛС.

Пишете ми, ако имате въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, цените ни не са от най-ниските, но всичко работи по перфектен начин и с пълна функционалност.

Нашите кабели по никакъв начин може да бъдат повредени от софтуера.

А гарантирате ли ,че вашите кабели няма да бъгнат нещо по софта на колата,защото съм чувал ,че имало такива (нямам впредвид вашите)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си кабел с CAN, няма смисъл да си даваш парите за толкова стари версии. Може да потърсиш някакъв среден вариант, с VCDS 8xx или 9xx.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и с оригинален кабел от Ростеч може да си бъгнеш колата, този софтуер е средство с което могат да се направят много хубави неща, но и големи бели , ако не внимаваш и не четеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и с оригинален кабел от Ростеч може да си бъгнеш колата, този софтуер е средство с което могат да се направят много хубави неща, но и големи бели , ако не внимаваш и не четеш.

Функциите за диагностика мисля, че са напълно сейф. Софтуерът те предупреждава ако тръгнеш да пипаш по опасни работи, нещата са разделени.

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да може да се "бъгне" колата, най-вече чрез кодиране и адаптации

по скоро ще се разконфигурира :)

бутоните в лявата част са безопасни, бутоните в дясната част са по-опасни

open-controller.png

ако си с китайски кабел, модел който се делицензира след няколко минути работа е възможно да се омажат нещата и при рутинно кодиране/адаптиране

много е важно в прозореца about информацията за лиценза да бъде постоянно в режим на Fuly Registered / Activated

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Възможно ли е с ваг-кома да настроя заводската аларма да управлява ел стъклата да се вдигат автоматично след заключването на автомобила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В коя група(номер) мога да вида колко надува турбото ?

115 група от Engine ....blocks.... се проверява, но нещо немога да го схвана кое да гледам щото пише в MBAR ...мега/мили барове.... и некфи числа като 970.... при настапване до край 1080МБАР ...някакви идей ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

~1000 милибара са 1 бар което ние тука наричаме 1 атмосфера. Това е нормалното атмосферно налягане, всичко отгоре е надува. Примерно 1500 мбара са 0,5 бара над атмосферното налягане, 2000 мбара 1 бар и т.н. Нормално стоковия тръц трябва да надува до около 1600-700(0.6) пик и 1500 холд(0.5). Почва да надува от около 2к оборота и на 6 започва да пада. Това 1080 милибара на колко оборота е?

И по добре си пусни друга тема или потърси да ъпнеш такава в която се е обсъждало това понеже тука се говори за съвсем различни неща.

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам на моето А3 1997 1.8T AGU, може ли с Vag-Com да се активира фаровете да се пускат като запаля?

Не може.

Възможно ли е с ваг-кома да настроя заводската аларма да управлява ел стъклата да се вдигат автоматично след заключването на автомобила

Не може, тази функция е заложена хардуерно в самият блок на централното и не само там, а не е софтуерна функция на същият този блок. Двата блока са с различни каталожни номера.

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

~1000 милибара са 1 бар което ние тука наричаме 1 атмосфера. Това е нормалното атмосферно налягане, всичко отгоре е надува. Примерно 1500 мбара са 0,5 бара над атмосферното налягане, 2000 мбара 1 бар и т.н. Нормално стоковия тръц трябва да надува до около 1600-700(0.6) пик и 1500 холд(0.5). Почва да надува от около 2к оборота и на 6 започва да пада. Това 1080 милибара на колко оборота е?

И по добре си пусни друга тема или потърси да ъпнеш такава в която се е обсъждало това понеже тука се говори за съвсем различни неща.

това 1080 е на место, в смисъл изключена скорост....утре ще пробвам в движение на 4-5 та с пълна газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди това пробвай да се научиш как се пише в мн. ч. и къде е разликата между мили и мега.

не дръж много на тия неща :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , при смяна на кодировката на климатроника има ли значение какво въвечдам в полето WorkShop Code ???

Ти там нищо не може да въведеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важна информация, за да не търсите несъществуващи проблеми ....

Всички китайски кабели за VCDS 10.60 не работят коректно!

Тези кабели не декодират правилно кодовете за грешки, извеждат грешни кодове и от там грешно описание за грешката. Информацията е вярна само за първият код.

Също така не показват всички стойности в полетата за живи данни.

Тук съм дал примери, повече информация начин и начин на проверка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги мнение за еи тая щуротиика кат нямаме модул за 30лв дали си струва :rolleyes: или поредния китаиски боклук http://aukro.bg/item1327795666-avtomatichn...arove-dtrl.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти там нищо не може да въведеш.

Въвеждам без проблем колега !

Моля някой да ми каже каква е правилната кодировка на климатроника на А4 2.6 95г. включително и в WorkShop Code полето :rolleyes:

В момента съм с Software Coding 00040 и WorkShop Code 00000

Редактирано от dak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въвеждам без проблем колега !

Моля някой да ми каже каква е правилната кодировка на климатроника на А4 2.6 95г. включително и в WorkShop Code полето :rolleyes:

В момента съм с Software Coding 00040 и WorkShop Code 00000

когато в настройките на vag-com/vcds за wsc е въведено 00000 се използва wsc кода програмиран вече в контролера

wsc е кода на сервиза

най-добре е да стой на 00000 - така си остава такъв какъвто е бил

http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/option_screen.html

Редактирано от VAGCOM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Някой има ли представа как се отварят и затварят апаратите за задните накладки при А6 2004г. с vag-com? Влизах в basic settings, цъках там оpen,close ама нищо. Някой ако може да даде стъпка по стъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...