L&R Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Аз пък съм много доволен от този тук: sklad66.com това са твоите хора, цената е нормална Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Мисля, че този линк е баш за тази тема: http://store5.data.bg/auto215/VAG-COM%20Manual%20BG.pdfЕто и линк от темата от която съм го взел: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74392 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KaiZen Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Искам да попитам на моето А3 1997 1.8T AGU, може ли с Vag-Com да се активира фаровете да се пускат като запаля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 16 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2010 Да, цените ни не са от най-ниските, но всичко работи по перфектен начин и с пълна функционалност.За HEX-USB+CAN за VCDS сега с версия 10.61http://sklad66.com/cms/VCDS-VAG-COM.htmlПредлагаме продукт, който е перфектно копие на оригинала.Предлагаме най-добрата (според нас) реплика с множество предимства. Не виждам аналог сред копията.Има ли предимства новата версия ? – да и за стари и за нови коли, нов фърмуер и т.н.т. Китайските кабели за версия след 908 :Oпростени спрямо оригиналната схема. С "новата" китайска версия на 10.60 не работят живите данни, long coding и др.А посоченият по-горе линк е с копират текст (вече не актуален) от нашият сайт, и написаното въобще не е приложимо за този модел китайски кабел.Срещу заплащане, вече можем да обновяваме и преработваме до нормално работно състояние и този модел китайски кабели.За нашите кабели:Ако няма промяна на фърмуера – просто си ползвате новата версия от нас.Ако има – пращате ни кабела ...Нашите кабели по никакъв начин може да бъдат повредени от софтуера.Също така има и избор на няколко езика езика.За KKL за Vag-Com 409 и vcds lite и др.http://sklad66.com/cms/VAG-COM.htmlСъщо е комплектован с наши решения. И двете версии може да се ползват пълноценно.Плюс още доста неща...И само за любимия му клуб са възможни някои предимства... на ЛС.Пишете ми, ако имате въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 18 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 Да, цените ни не са от най-ниските, но всичко работи по перфектен начин и с пълна функционалност.Нашите кабели по никакъв начин може да бъдат повредени от софтуера.А гарантирате ли ,че вашите кабели няма да бъгнат нещо по софта на колата,защото съм чувал ,че имало такива (нямам впредвид вашите)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 18 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 Вземи си кабел с CAN, няма смисъл да си даваш парите за толкова стари версии. Може да потърсиш някакъв среден вариант, с VCDS 8xx или 9xx. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 18 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 Дори и с оригинален кабел от Ростеч може да си бъгнеш колата, този софтуер е средство с което могат да се направят много хубави неща, но и големи бели , ако не внимаваш и не четеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 18 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 (Редактирано) Дори и с оригинален кабел от Ростеч може да си бъгнеш колата, този софтуер е средство с което могат да се направят много хубави неща, но и големи бели , ако не внимаваш и не четеш.Функциите за диагностика мисля, че са напълно сейф. Софтуерът те предупреждава ако тръгнеш да пипаш по опасни работи, нещата са разделени. Редактирано 18 Октомври 2010 от Cucurko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 18 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 да може да се "бъгне" колата, най-вече чрез кодиране и адаптациипо скоро ще се разконфигурира бутоните в лявата част са безопасни, бутоните в дясната част са по-опасниако си с китайски кабел, модел който се делицензира след няколко минути работа е възможно да се омажат нещата и при рутинно кодиране/адаптиранемного е важно в прозореца about информацията за лиценза да бъде постоянно в режим на Fuly Registered / Activated Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TurboKiller Публикувано 14 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2010 Възможно ли е с ваг-кома да настроя заводската аларма да управлява ел стъклата да се вдигат автоматично след заключването на автомобила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TurboKiller Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 В коя група(номер) мога да вида колко надува турбото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TurboKiller Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 В коя група(номер) мога да вида колко надува турбото ?115 група от Engine ....blocks.... се проверява, но нещо немога да го схвана кое да гледам щото пише в MBAR ...мега/мили барове.... и некфи числа като 970.... при настапване до край 1080МБАР ...някакви идей ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 никакви идей за мегабара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 (Редактирано) ~1000 милибара са 1 бар което ние тука наричаме 1 атмосфера. Това е нормалното атмосферно налягане, всичко отгоре е надува. Примерно 1500 мбара са 0,5 бара над атмосферното налягане, 2000 мбара 1 бар и т.н. Нормално стоковия тръц трябва да надува до около 1600-700(0.6) пик и 1500 холд(0.5). Почва да надува от около 2к оборота и на 6 започва да пада. Това 1080 милибара на колко оборота е?И по добре си пусни друга тема или потърси да ъпнеш такава в която се е обсъждало това понеже тука се говори за съвсем различни неща. Редактирано 17 Ноември 2010 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 (Редактирано) Искам да попитам на моето А3 1997 1.8T AGU, може ли с Vag-Com да се активира фаровете да се пускат като запаля?Не може.Възможно ли е с ваг-кома да настроя заводската аларма да управлява ел стъклата да се вдигат автоматично след заключването на автомобилаНе може, тази функция е заложена хардуерно в самият блок на централното и не само там, а не е софтуерна функция на същият този блок. Двата блока са с различни каталожни номера. Редактирано 17 Ноември 2010 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TurboKiller Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 ~1000 милибара са 1 бар което ние тука наричаме 1 атмосфера. Това е нормалното атмосферно налягане, всичко отгоре е надува. Примерно 1500 мбара са 0,5 бара над атмосферното налягане, 2000 мбара 1 бар и т.н. Нормално стоковия тръц трябва да надува до около 1600-700(0.6) пик и 1500 холд(0.5). Почва да надува от около 2к оборота и на 6 започва да пада. Това 1080 милибара на колко оборота е?И по добре си пусни друга тема или потърси да ъпнеш такава в която се е обсъждало това понеже тука се говори за съвсем различни неща.това 1080 е на место, в смисъл изключена скорост....утре ще пробвам в движение на 4-5 та с пълна газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Преди това пробвай да се научиш как се пише в мн. ч. и къде е разликата между мили и мега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TurboKiller Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Преди това пробвай да се научиш как се пише в мн. ч. и къде е разликата между мили и мега.не дръж много на тия неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Колеги , при смяна на кодировката на климатроника има ли значение какво въвечдам в полето WorkShop Code ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Колеги , при смяна на кодировката на климатроника има ли значение какво въвечдам в полето WorkShop Code ???Ти там нищо не може да въведеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Важна информация, за да не търсите несъществуващи проблеми ....Всички китайски кабели за VCDS 10.60 не работят коректно!Тези кабели не декодират правилно кодовете за грешки, извеждат грешни кодове и от там грешно описание за грешката. Информацията е вярна само за първият код.Също така не показват всички стойности в полетата за живи данни. Тук съм дал примери, повече информация начин и начин на проверка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 колеги мнение за еи тая щуротиика кат нямаме модул за 30лв дали си струва или поредния китаиски боклук http://aukro.bg/item1327795666-avtomatichn...arove-dtrl.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 (Редактирано) Ти там нищо не може да въведеш.Въвеждам без проблем колега ! Моля някой да ми каже каква е правилната кодировка на климатроника на А4 2.6 95г. включително и в WorkShop Code полето В момента съм с Software Coding 00040 и WorkShop Code 00000 Редактирано 23 Ноември 2010 от dak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 (Редактирано) Въвеждам без проблем колега ! Моля някой да ми каже каква е правилната кодировка на климатроника на А4 2.6 95г. включително и в WorkShop Code полето В момента съм с Software Coding 00040 и WorkShop Code 00000когато в настройките на vag-com/vcds за wsc е въведено 00000 се използва wsc кода програмиран вече в контролераwsc е кода на сервизанай-добре е да стой на 00000 - така си остава такъв какъвто е билhttp://www.ross-tech.com/vag-com/tour/option_screen.html Редактирано 23 Ноември 2010 от VAGCOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Някой има ли представа как се отварят и затварят апаратите за задните накладки при А6 2004г. с vag-com? Влизах в basic settings, цъках там оpen,close ама нищо. Някой ако може да даде стъпка по стъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване