Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги, прочетох цялата тема и проверих това което ме интересуваше.Исках също да видя за надува на турбото и когато отида на 115 група ми дава Not Available, също така направих тест на стрелките на таблото и двете стрелки на скоростомера и обортомера трябва леко да се калибрират защото на 3000 оборота стрелката е малко по надолу а другата малко по нагоре от 100км/ч.Колата е без борд но забелязах, че над км на дисплея пише Service (това като при колите с борд ли е за маслото или бъркам) и как да проверя на колко км ще светне?

post-43004-0-42192300-1361362167_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Борд-комп или без - надписа Service ще го видиш когато достигнеш зададения пробег или зададения период за смяна на маслото.

Имали начин да показва отворена врата на fis дисплея

Мисля, че на твоя модел (всички А4 В5) може да показва само "отворена врата", а не всяка поотделно, както е на следващия модел (А4 В6).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Мисля, че на твоя модел (всички А4 В5) може да показва само "отворена врата", ...

Я дай нещо по-конкретно, моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... също така направих тест на стрелките на таблото и двете стрелки ...

На кой контролер и на кой канал правиш теста за стрелките, че нещо не можах да го намеря при мен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Борд-комп или без - надписа Service ще го видиш когато достигнеш зададения пробег или зададения период за смяна на маслото.

Колега тва ясно ама как мога да проверя колко км. остават до светване или да си го зануля от сега нататък да ми ги покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако при последната смяна ти е занулен - остави го да си покаже времето за смяна. Ако го занулиш сега - какъв е смисъла от него, след като информацията няма да е вярна, когато ти го покаже.

Мисля, че не можеш да провериш колко остава до смяната, освен ако нямаш и лепенка за последната смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако при последната смяна ти е занулен - остави го да си покаже времето за смяна. Ако го занулиш сега - какъв е смисъла от него, след като информацията няма да е вярна, когато ти го покаже.

Мисля, че не можеш да провериш колко остава до смяната, освен ако нямаш и лепенка за последната смяна.

Благодаря много мисля че не е нулиран при смяна ще го оставя да видим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай нещо по-конкретно, моля.

Не съм на 100% сигурен, но мисля, че съм срещал вариант с лампа с отворена врата, както е при Пасат от тези години. Може и да бъркам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 Адрес - табло. 03 - Оутпут тест. :rolleyes:

Мерси Йоско, ще го тествам :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги нов сам с ваг-ком и изкам да си видя предварението на ГНП-то VP-44. Как става цялата работа? Ако може да ми кашете стапките че ми е трудно още програмата ми е VCDS-Lite release 1.0. Ще съм ви много благодарен. :help:

колата е ауди а6 2,5тди 98г

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се направи при подаване на контакт всички аналогови уреди да стигат до крайна позиция и да се връщат.

Може, но става само на по-нови автомобили, правил съм го на октавия 2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли как се прави адаптация на дроселовата клапа на ауди В4 АВК , при работещ двигател ли се прави ?

Гледам по нета на по новите А4 е само на контакт , а в темата за digifant пише че трябва да е запален мотора !

Ако някой може да помогне ! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти на ABK нямаш дроселова клапа, която да адаптираш. Твоя дросел е чисто механичен, с жило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината на едно АВК от 1992-ра имаше такава опция, но дефакто е адаптация на празния ход, въпреки, че се води на дросела. Само че съм го правил с ТЕХА, не с VCDS.

И на въпроса - искаше запален двигател. За това си мисля, че е за оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички в VAG темата,днес и аз си купих ваг-кабел и направих първата си диагностика на мотора,колата е ауди а6ц5-98год.-2,4бензин.Ето и грешките които ми даде мотора,моля за помощ за тяхното разчитане.

7 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low -Слаба клема,но на кое?

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity -ламбда сонда не работи,предполагам понеже съм на газ

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich -обогатена смес 2-ри цилиндър,защо ли?

P1139 - 35-10 - - - Intermittent

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich -обогатена смес 1-ви цилиндър,пак защо?

P1137 - 35-10 - - - Intermittent

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction -нещо с дросела,какво ли ????

P1545 - 35-10 - - - Intermittent

17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached -дросел или не ??????

P1565 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer - запалването на мотора блокирано от имобилайзер,а нямам такъв проблем ??

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Не знам технически английски превеждам и с преводач,помагайте...........

Редактирано от valioboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз имам един малак проблем. Докато си карах един ден реших да си настоя часовника ама какво бърниках незнам и съм си настроил някакво ограничение на скороста - явно тогава съм карал с около 75 км/ч и сега всеки път когато стигна до тази скорост ми пищи това ограничение. Незнам ка кда го махна - пробвах какво ли не: като се покаже натискам ресет бутона, който е от долната страна на лоста за чиатачките, натисках ресет бутона за километража и нестава и нестава. Това може ли да се оправи с VAG-COM-a или по някакъв друг начин. Много ме дразни това нещо - моля помогнете. Колата ми е ауди А3 8L '97.

Мога да кача и снимки ако това ще помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте,днес бях при газаджията за смяна на филтри и се оказа,че ламбда сонда не реагира и неможе да се направи точна настройка на ГИ.Ресетнахме компютъра и сега ми казаха да карам 100км на бензин да се адаптира и да видим дали ще тръгне ламбдата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кабела ми е ККЛ,мога ли да го ползвам с VCDS 11.11.3,ако не с коя весия може?Не искам да пробвам за да не прецакам кабела,има ли вариант да се видят километрите на автомобила през ваг,колата е ауди а6-98год.,2,4 бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за твоя кабел ти трябва http://www.ross-tech.com/vcds-lite/download/index.html

или подобна версия ако може да е регистрирана :)/> за да ти работят повечето неща.

С тоя кабел май не може да се видят реалните километри -----само тези който са на таблото ги има в контролер 17 Instruments и там канал 2 май беше.

къде си в Пловдив?

скайп: minimalizum

Редактирано от minimalizum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желязно,Войводиново.

В момента ползвам 311.2-N ,кракната,дефакто мога да си сваля VCDS-Lite ,така ли? Не съм много в час от скоро имам кабела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...