pavel05 Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 (Редактирано) Имали начин да показва отворена врата на fis дисплея Редактирано 19 Февруари 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Здравейте колеги, прочетох цялата тема и проверих това което ме интересуваше.Исках също да видя за надува на турбото и когато отида на 115 група ми дава Not Available, също така направих тест на стрелките на таблото и двете стрелки на скоростомера и обортомера трябва леко да се калибрират защото на 3000 оборота стрелката е малко по надолу а другата малко по нагоре от 100км/ч.Колата е без борд но забелязах, че над км на дисплея пише Service (това като при колите с борд ли е за маслото или бъркам) и как да проверя на колко км ще светне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 С Борд-комп или без - надписа Service ще го видиш когато достигнеш зададения пробег или зададения период за смяна на маслото.Имали начин да показва отворена врата на fis дисплеяМисля, че на твоя модел (всички А4 В5) може да показва само "отворена врата", а не всяка поотделно, както е на следващия модел (А4 В6). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 ... Мисля, че на твоя модел (всички А4 В5) може да показва само "отворена врата", ...Я дай нещо по-конкретно, моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 ... също така направих тест на стрелките на таблото и двете стрелки ...На кой контролер и на кой канал правиш теста за стрелките, че нещо не можах да го намеря при мен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 17 Адрес - табло. 03 - Оутпут тест. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 С Борд-комп или без - надписа Service ще го видиш когато достигнеш зададения пробег или зададения период за смяна на маслото.Колега тва ясно ама как мога да проверя колко км. остават до светване или да си го зануля от сега нататък да ми ги покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Ако при последната смяна ти е занулен - остави го да си покаже времето за смяна. Ако го занулиш сега - какъв е смисъла от него, след като информацията няма да е вярна, когато ти го покаже. Мисля, че не можеш да провериш колко остава до смяната, освен ако нямаш и лепенка за последната смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Колега Pav3l а нещо по моя въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Ако при последната смяна ти е занулен - остави го да си покаже времето за смяна. Ако го занулиш сега - какъв е смисъла от него, след като информацията няма да е вярна, когато ти го покаже.Мисля, че не можеш да провериш колко остава до смяната, освен ако нямаш и лепенка за последната смяна.Благодаря много мисля че не е нулиран при смяна ще го оставя да видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Я дай нещо по-конкретно, моля.Не съм на 100% сигурен, но мисля, че съм срещал вариант с лампа с отворена врата, както е при Пасат от тези години. Може и да бъркам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 17 Адрес - табло. 03 - Оутпут тест. Мерси Йоско, ще го тествам . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Може ли да се направи при подаване на контакт всички аналогови уреди да стигат до крайна позиция и да се връщат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi86 Публикувано 28 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2013 Здравейте колеги нов сам с ваг-ком и изкам да си видя предварението на ГНП-то VP-44. Как става цялата работа? Ако може да ми кашете стапките че ми е трудно още програмата ми е VCDS-Lite release 1.0. Ще съм ви много благодарен. колата е ауди а6 2,5тди 98г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Porter Публикувано 2 Март 2013 Доклад Share Публикувано 2 Март 2013 Може ли да се направи при подаване на контакт всички аналогови уреди да стигат до крайна позиция и да се връщат.Може, но става само на по-нови автомобили, правил съм го на октавия 2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 7 Март 2013 Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 Някой знае ли как се прави адаптация на дроселовата клапа на ауди В4 АВК , при работещ двигател ли се прави ?Гледам по нета на по новите А4 е само на контакт , а в темата за digifant пише че трябва да е запален мотора !Ако някой може да помогне ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Март 2013 Доклад Share Публикувано 8 Март 2013 Ти на ABK нямаш дроселова клапа, която да адаптираш. Твоя дросел е чисто механичен, с жило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 8 Март 2013 Доклад Share Публикувано 8 Март 2013 В интерес на истината на едно АВК от 1992-ра имаше такава опция, но дефакто е адаптация на празния ход, въпреки, че се води на дросела. Само че съм го правил с ТЕХА, не с VCDS. И на въпроса - искаше запален двигател. За това си мисля, че е за оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 (Редактирано) Привет на всички в VAG темата,днес и аз си купих ваг-кабел и направих първата си диагностика на мотора,колата е ауди а6ц5-98год.-2,4бензин.Ето и грешките които ми даде мотора,моля за помощ за тяхното разчитане.7 Faults Found:18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low -Слаба клема,но на кое? P1602 - 35-10 - - - Intermittent16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity -ламбда сонда не работи,предполагам понеже съм на газ P0134 - 35-10 - - - Intermittent17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich -обогатена смес 2-ри цилиндър,защо ли? P1139 - 35-10 - - - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich -обогатена смес 1-ви цилиндър,пак защо? P1137 - 35-10 - - - Intermittent17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction -нещо с дросела,какво ли ???? P1545 - 35-10 - - - Intermittent17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached -дросел или не ?????? P1565 - 35-10 - - - Intermittent17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer - запалването на мотора блокирано от имобилайзер,а нямам такъв проблем ?? P1570 - 35-10 - - - IntermittentНе знам технически английски превеждам и с преводач,помагайте........... Редактирано 13 Март 2013 от valioboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Interceptor Публикувано 14 Март 2013 Доклад Share Публикувано 14 Март 2013 Здравейте, аз имам един малак проблем. Докато си карах един ден реших да си настоя часовника ама какво бърниках незнам и съм си настроил някакво ограничение на скороста - явно тогава съм карал с около 75 км/ч и сега всеки път когато стигна до тази скорост ми пищи това ограничение. Незнам ка кда го махна - пробвах какво ли не: като се покаже натискам ресет бутона, който е от долната страна на лоста за чиатачките, натисках ресет бутона за километража и нестава и нестава. Това може ли да се оправи с VAG-COM-a или по някакъв друг начин. Много ме дразни това нещо - моля помогнете. Колата ми е ауди А3 8L '97.Мога да кача и снимки ако това ще помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 14 Март 2013 Доклад Share Публикувано 14 Март 2013 Колеги помагайте,днес бях при газаджията за смяна на филтри и се оказа,че ламбда сонда не реагира и неможе да се направи точна настройка на ГИ.Ресетнахме компютъра и сега ми казаха да карам 100км на бензин да се адаптира и да видим дали ще тръгне ламбдата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 16 Март 2013 Доклад Share Публикувано 16 Март 2013 Колеги кабела ми е ККЛ,мога ли да го ползвам с VCDS 11.11.3,ако не с коя весия може?Не искам да пробвам за да не прецакам кабела,има ли вариант да се видят километрите на автомобила през ваг,колата е ауди а6-98год.,2,4 бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minimalizum Публикувано 16 Март 2013 Доклад Share Публикувано 16 Март 2013 (Редактирано) за твоя кабел ти трябва http://www.ross-tech.com/vcds-lite/download/index.htmlили подобна версия ако може да е регистрирана :)/> за да ти работят повечето неща.С тоя кабел май не може да се видят реалните километри -----само тези който са на таблото ги има в контролер 17 Instruments и там канал 2 май беше.къде си в Пловдив?скайп: minimalizum Редактирано 16 Март 2013 от minimalizum Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 16 Март 2013 Доклад Share Публикувано 16 Март 2013 Желязно,Войводиново. В момента ползвам 311.2-N ,кракната,дефакто мога да си сваля VCDS-Lite ,така ли? Не съм много в час от скоро имам кабела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване