Jump to content

Recommended Posts

Колеги, от вчера съм собственик на Ауди а6 4ф 2006 3.0 тди куатро :) Имам кабел 12.12.0 за 35 лв китайски, става ли за аудито? Страх ме е да не изгоря нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друг въпрос имам, акумулатора е малко паднал, показва черно, може ли да го заредя както е на колата, защото нали ако се разкачи после трябва да се обучава нещо и не знам си какво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обучава нещо особено - дата и час ще загубиш - правиш си ги през MMI и евентуално автофункцията на ел стъклата - задържаше се мисля в най-горно положение няколко секунди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, betaserk написа:

И друг въпрос имам, акумулатора е малко паднал, показва черно, може ли да го заредя както е на колата, защото нали ако се разкачи после трябва да се обучава нещо и не знам си какво?

 Ето тук инфо за акумулатор, доста подробно 

При сваляне на акумулатора загубите са за часовника, при часовник със стрелки дърпаш врътката до часовника и задържаш, при цифрови през MMI, както казва OvivO, Ел. стъклата също се обучават, спускаш и вдигаш до горе и задържаш, но съм забелязал на едната ми коли, че ако не пипам стъклата след известно време са си възстановява настройките без обучение. Също при подаване на ток при "паднал" акумулатор може да се получи токов удар и да се ресетнат настройките.

А също и километрите на дневния километраж  в повечето случаи се нулират, поне при мен е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колата е Audi A6 C6 2006 година, мисля към първите месеци ако има значение, влизам в гаража, изгасям колата и като отворя вратата святкат фаровете за мъгла и светят докато е отворена вратата или слад 30 секунди след затваряне и гаснат, въпроса ми е как да го спра това с програмата, търсих рових в нета и не намерих как да го спра, а искам да го спра, защото ми е слаб акумулатора и допълнително го тормози така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се наглася от MMI, не през vcds.

Функция coming home е и си е доста приятна.

влез в Car долу на средната конзола и намери къде беше и го изключи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

С вагком  в 09 централната електроника

 Отваряш LongCoding и там по опциите се вижда

 

 

Редактирано от minimalizum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам през ММI утре, но там съм малко като изгубен все още.

Не знам дали не е заради китайския кабел 12.12.0, но дава само coding, long coding не излиза. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледай внимателно клипа :)    в 09 влизаш  ---  после CODING ---= после излиза LONG COding / ако ти го поддържа софтуера ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A6 C6 4F от 2006 няма long coding

Или през MMI

Или чрез кодинг го намери в един от двата модула и го спри.

Или за 300 лв си вземи нов акумулатор и си ползвай функцията! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Най-обикновен (син) кабел за 30-тина лева от китай или нашия продавалник с версия 409.... ще ти върши работи ... моя 8 година си работи безотказно и на колко коли ехее ...

 

Ето ти го ... https://www.olx.bg/ad/vag-com-bonus-vcds-lite-1-2-registrirana-CID360-ID7nG8R.html#0039639796

Ето и по-евтин но е същия ... https://www.olx.bg/ad/vag-com-409-1-kkl-adapter-obd-2-diagnostika-za-vw-audi-seat-skoda-CID360-ID6acPQ.html#0039639796

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Controller uses unknown protocol - Решаване на проблема

Ползвам Vag com от близо 10 години но не се бях сблъсквал с такъв проблем: Controller uses unknown protocol
Не намерих във форума инфо, затова ще опиша как да се справите ако ви изпише това съобшение.
Според това, което прочетох по чуждите форуми Възможните причини за това съобщение са:
- К-линията да опира на маса,
- К-линията да опира на плюс (не знам дали това не би изгорило контролерите и кабела),
- или има проблемен контролер, който скапва сигнала и на останалите.
При мен на диагносиката успявах да се свържа само с контролерите на ABS-a и Аербега.
На всички останали контролери ми изписваше : Controller uses unknown protocol
Вариант е да разкачите кабелите на К-лините, където събрани на едно и да започнете да ги добавяте един по един, докато на диагностиката не ви изпише Controller uses unknown protocol.
Друг вариант е да разкачвате от буксите контролерите един по един, докато контролерите започнат да се свързват.
При мен се оказа контролера на имобилайзера, който е подменен. За щастие оригиналния контролер беше наличен и с него успях да извърша диагностиката.
Много често подобен проблем правели някои плеъри, които се свързват по К-линия.
Дано съм полезен на някой, на мен ми отне 3 часа докато събера информация и успея да преборя проблема.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет на всички,

 

Някои може ли да помогне с линк за сваляне ?

 

Свалих версия от рутракер-а, но не работи както трябва. Всичко е блокирано в хост (hosts) файла според инструкциите.

 

Кабела е наред, с безплатната VCDS-Lite версия се разпознава и работи, но е много ограничена версия.

 

Явно нещо пропуска, но не мога да разбера какво, като правя така:

1. разархивирам или инсталирам свалената версия

2. блокирам каквото трябва в system32/drivers/etc/hosts или какъвто беше пътя на файла

3. Слагам кабела, виждам кой COM порт е

4. стартирам програмата, отивам в настройки и задавам съответният СОМ порт

5. Не разпознава кабела.

 

Стъпки 3-5 с VCDS-Lite unregistered работят, т.е. не смятам, че е от кабела, а от сваляната версия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надявам  се  че  това   го правиш  в колата  с поне  даден  контакт  ?

след това  в Options

пак  настройваш правилния ПОРТ

TEST  ---   ако  се  намерят и след  това

SAVE

Редактирано от minimalizum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@minimalizum : Прави се на контакт, отивам в options, въвеждам правилният порт (видян и потвърден от device manager-a), давам "ТЕСТ" и дава грешка. "Interface not found" или подобно.

 

Windows 10 32битова система е. Кабела е взет от ОЛХ, абсолютно стандартен кабел с CH340 чип.

 

Най-странното е, че с VCDS Lite unregistered версията се свързва с колата, просто е страшно ограничена версията. С този VCDS Lite unregistered се свързвам и с други коли. Което ме навежда на мисълта, че кабела си е наред, просто "излекуваната" версия на VCDS,която съм свалил от нета не работи.Затова попитах и за линк с работеща и тествана версия :)

 

Помощ за "регистрацията" също би била полезна, ако някои може да помогне :)

Редактирано от Gruber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам ти две версии: едната е последната, другата е по-стара. Пробвай с тях дали ще стане.

https://drive.google.com/open?id=1mcmM0n463l2YALBL8g7Brm7k2s4YH8kK

https://drive.google.com/open?id=0B5HUyeOLfFL3QjFSRGNMeEMtdXM

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз си купих VCDS,  в момента съм на 18.2 версия и се боря сам да разучавам как се работи с нея, до сега успях да си обуча нов ключ който си купих от ebay за 24лв, след като ми поискаха 180лв за същия, не успявам само да обуча дистанционното и мисля че или е дефектно или не е това което ми трябва. Вчера се борих с кодиране на централното заключване и успях да си активирам няколко екстри като - автоматично заключване на вратите над 15mph, аларма която обаче включва само аварийните мигачи, така и не успях да подкарам клаксона. Общо взето чета и се бутам сам, но ще се радвам на малко помощ от някой по-напреднал с VCDS. Благодаря предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 23.08.2018 г. at 17:05, mpelov написа:

Здравейте, аз си купих VCDS,  в момента съм на 18.2 версия и се боря сам да разучавам как се работи с нея, до сега успях да си обуча нов ключ който си купих от ebay за 24лв, след като ми поискаха 180лв за същия, не успявам само да обуча дистанционното и мисля че или е дефектно или не е това което ми трябва. Вчера се борих с кодиране на централното заключване и успях да си активирам няколко екстри като - автоматично заключване на вратите над 15mph, аларма която обаче включва само аварийните мигачи, така и не успях да подкарам клаксона. Общо взето чета и се бутам сам, но ще се радвам на малко помощ от някой по-напреднал с VCDS. Благодаря предварително! 

http://duk63.narod.ru/audi_code_and_adapt.html#addr_46

http://duk63.narod.ru/audi_code_and_adapt.html

Редактирано от birolino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...