Jump to content

Audi Q7, обсъждане на качества, проблеми


Деян

Recommended Posts

Реално погледнато консумира само фабричната аларма и нейните датчици .... и след 10 дни престой 4Ф-а пали без проблеми

Това за рейндж Роувър-а няма да го коментирам... нали ще литнеш една командировка за 2 дни и няма да можеш да запалиш на паркинга на летището... това е пълен абсурд

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, нещо не съм доволен от возията. Дори на комфорт тръска много и бременната ми жена вижда зор. Май да взема тия 20ки да го разкарам, ама пък от друга страна така е излязла от завода - 275/45 R20

Доколкото знам има фланци, ама това няма отношение според мен за друсането. Като я избирах карах една дизелова 4.2 S-Line, и според мен возеше по добре... Дали има някакви подобрения по въздушното - моята е произведена 2006 (модел 2007), а онази беше произведена 2007 (модел 2008).

И друго, днес ми смениха маслото в порше варна, досега беше с castrol SLX 0-30 , a сега са ми сложили castrol magnatec 5-40, което ми се вижда много обикновено. Отговориха ми че за бензиновите мотори е това маслото, онова било за автомобили с ДПФ. Предполагам отговаря на спецификацията, ама съм леко притеснен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще може ли да вкараш 19-ка джанта? Аз като видях гумата и ми се стори като на камион. Това с друсането си е кофти. То всяка кола друса, просто жена ти не е за дълги разходки вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със старото ауди пътувахме до последно без проблем. Просто нещо ми се струва не наред. Комфортната опция не толкова омекотява дупките, колкото започва да се клатушка. Чудя се дали няма ъпдейт в софтуера за проблема :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взе си Q7 за да се возиш комфортно :rolleyes: ДО сега такова животно като комфортно "джипче" не съм видял. Може да се каже че има някакво приятно чувство ако караш супер лажерно и с до 100 ,имаш ли и най-малките по-така амбиции кажи речи всичките возят дървено.

И да паднеш на по -малък цолож същата работа. До сега единствено реиндж ми е ~ щогоде харесвал на возия ама с тая брикетеста структира требе 500 кс сили мотор за да върви колкото аудито

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално погледнато консумира само фабричната аларма и нейните датчици .... и след 10 дни престой 4Ф-а пали без проблеми

Това за рейндж Роувър-а няма да го коментирам... нали ще литнеш една командировка за 2 дни и няма да можеш да запалиш на паркинга на летището... това е пълен абсурд

Без KEY LESS GO консумацията е в границите на 0,20-0,30 а/час При съвременните автомобили има така наречената CAN шина, на която са наредени всички електронни модули на автомобила. При изключване от контакт, остават активни определено време/програмирано от 5 до 15 мин/ и след това получават сигнал да заспят както при компютрите/sleep/ а не се изклучват както при по старите колици тотално. Има вероятност някой от модулите да не заспива/ да не преминава в режим хибернация/ и в резултат на което изсмуква силиците на иначе уж здравия и читав Хакумулатор. Та затуй може да не пали Роувърът...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая функция със заспиването добра шега може да ти изиграе. Щот на някой коли нещо не заспива баш баш че и после има едно wake up сигналче дет уж трябва да ги събуди заспалите модули пък те не щът :steinigung: На едно е60 така 15 минути след заключване консумация от 6 Ампера :blink: после що умирал акумулатора :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, нещо не съм доволен от возията. Дори на комфорт тръска много и бременната ми жена вижда зор. Май да взема тия 20ки да го разкарам, ама пък от друга страна така е излязла от завода - 275/45 R20

Доколкото знам има фланци, ама това няма отношение според мен за друсането. Като я избирах карах една дизелова 4.2 S-Line, и според мен возеше по добре... Дали има някакви подобрения по въздушното - моята е произведена 2006 (модел 2007), а онази беше произведена 2007 (модел 2008).

И да сложиш 19-ки, няма да усетиш голяма разлика, за 18-ки не мога да дам мнение.

Карал съм фейслифта 3.0 тди с въздушно и 19-ки и пак возеше дървено... просто тоя модел е така.

Ако си мислиш че Ку7 друса се повози на новата Х5 :hilezh:

Тук не съм съгласен, Х5 с адаптив драйв и с нормални гуми 20" вози по-добре от Q7, е не е като лимузина, ама е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да сложиш 19-ки, няма да усетиш голяма разлика, за 18-ки не мога да дам мнение.

Карал съм фейслифта 3.0 тди с въздушно и 19-ки и пак возеше дървено... просто тоя модел е така.

Тук не съм съгласен, Х5 с адаптив драйв и с нормални гуми 20" вози по-добре от Q7, е не е като лимузина, ама е добре.

:hilezh: Май се бъзикаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Май се бъзикаш

Цъ, карал съм и двете. Ако се търси хубава возия, не трябва да е СУВ, даже и ГЛ-а не вози много добре. Лимузината си е лимузина.

Редактирано от msi200
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някога (2010) ме возиха в една нова тогава Х5 отзад и не беше хич приятно.

Ако се търси хубава возия, не трябва да е СУВ

Това го установих по трудния начин, просто по незнайни причини съм си мислел винаги, че заради килограмите и големите колела тези неща возят меко - нещо което от краткия ми предишен досег с туарег и Х5 не беше потвърдено, но чак сега се замислих и си направих изводите.

Мисля че на новите коли въздушното окачване има еволюция и нещата са доста по добре. Например A8 D3 вози твърдо по моите представи, но пък новите А7 и А6 возят страхотно. Може би и за Кютата ще има ъпгрейд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен X5/6 вози по-добре от Q7(с 20,19 инчови колела), казвам го от личен опит, но все пак всичко е въпрос на вкус. Аз си карам с рънфлет гуми и нямам проблеми с возията, докато според други, рънфлета не возели добре :nixweiss: . Ора и вкусове всякакви....

П.С. Ленд Крузър 80-тка е от малкото СУВ-ове които(според мен) имат по-добра возия от повечето съвременни СУВ-ове, нищо че е модел преди 20+ години :dance:

Редактирано от BAHOLINO A4 TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали има някакви подобрения по въздушното - моята е произведена 2006 (модел 2007), а онази беше произведена 2007 (модел 2008).

Изкарайте номерата на амортесьорите и тампоните в Порше и вижте дали има разлика между 2007 и 2008.

При А8 го имаше тоя момент - от края на 2007 са доста по-комфортни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен X5/6 вози по-добре от Q7(с 20,19 инчови колела), казвам го от личен опит, но все пак всичко е въпрос на вкус. Аз си карам с рънфлет гуми и нямам проблеми с возията, докато според други, рънфлета не возели добре :nixweiss: . Ора и вкусове всякакви....

П.С. Ленд Крузър 80-тка е от малкото СУВ-ове които(според мен) имат по-добра возия от повечето съвременни СУВ-ове, нищо че е модел преди 20+ години :dance:

Рънфлата е все едно са ти сложили 4 камъка вместо гуми. Не знам как не падаха носачите в движение. Просто си свикнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немските джипки си возят твърдо за което не споря,просто някои са по-твърди от други

Според мен, ГЛ-а вози "дунапренено", Х5 "гумено"(само трябва да е с адаптив драйв, разликата е огромна) а Q7 "дървено" даже и на комфортната настройка. Не мога да го опиша по друг начин, всеки сам трябва да кара, за да го усети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В подписа му пише на човека.

Да, сега видях, аз на друго място гледах. :zustimm:

Редактирано от BAHOLINO A4 TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рънфлата е все едно са ти сложили 4 камъка вместо гуми. Не знам как не падаха носачите в движение. Просто си свикнал.

Да ти кажа, вече съм на близо 75к.км и оплаквания откъм окачване+джанти и гуми нямам за сега :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте :) Нов съм във форума и все още не съм собственик на ауди, но се надявам скоро да стана и исках да ви задам няколко въпроса :) Нямам възможност да закупя ново Q7, затова съм се насочил към Германския и Италианския пазар за употребявани коли :)Бюджета в който трябва да се вместя с закупуване и докарване е 40 000 лв. Разглеждайки сайтовете виждам, че за тези пари бих могъл да си взема в най - добрия случай 3.0TDI 2006-2007 година с малко късмет на не повече от 150 000 км. Прочетох обстойно темата, но тъй като сте обсъждали главно нови екземпляри и техните заводски дефекти, не се чувствам достатъчно подготвен в търсене на това което мога да си позволя аз. Ще се радвам ако някой може да ми каже, какво да гледам и за какво да внимавам при търсенето, защото все пак колата ще е минимум на 120-130 000км.

Благодаря предварително на всички, който ще се отзоват на запитванията ми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Q7 с 3.0tdi е добър избор ако не си състезателна натура :)

С този камион може да има тръпка само с нещо над 300 коня.

Виж с раздела както ауди да си купя, там има тема за q7 на колегата nmm.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КУ 7 с 4.2 върви по - малко от лимузините с 3.0

Зависи от шофьора, и то много. Имама познат с Q7 3.0TDI 233к.с., който го кара като съзтезателна кола, и по магистрала не мога да го "хвана". Иначе след като има разлика в теглото от над 500кг между А6/7/8 и Q7, е логично Q-то да е по-бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...