niks76 Публикувано 21 Август 2010 Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 цената е по4ти 18 евро и не е 4ервено а светлокафяво(4укни в етка да видиш то4ния номер за твоята кутия)махне ли се филтъра и се из4ака да се изцеди кутията наистина остават по малко от 2 литра- за трите литра които са само в конвертора е прекалено преувели4ено/едва ли някои си е играл да види колко ще пусне самия конвертор и пове4ето приказки са кои 4ул ,недо4ул и така нататък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepiiii Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 А може ли да се сложат автоматични скорости от пасат с десен волан?Има ли някой запознат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niks76 Публикувано 23 Август 2010 Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 става;пък и волана не е определящ за кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 Абе колеги и аз имам питане... Става въпрос за Audi A8 3.3 TDI битурбо, типтроник, 2001 година...Скоро ми правиха основен ремонт на двигателя и основен ремонт на двете турбини. След като си взех колата, автоматичната скоростна кутия сякаш не е същата. При по рязко спиране се получава едно приритване, та понякога даже влиза и в авариен режим. Загасям колата, паля я отново и се оправя. Понякога дори в движение при преминаване на по-ниска предавка се усеща преритване. Странното е че този проблем не ми го прави често. Имам наблюдения също така, че когато колата е студена кутията сменя когато си трябва. Позагрее ли обаче, наблюдавам, че дори да не я настъпвам изобщо започва да цеди обороти и да речем винаги привключва от 2-ра на 3-та точно на 2800 оборота, а по принцип при съвсем щадящо каране сменя още под 2000 оборота. Като почне да се запъва така обикновено включвам на типтроник и си сменям скоростите ръчно. Там проблеми нямам никакви! Нито отказва да сменя нито нищо. Върна ли си на D проблемът се връща. Един от колегите в първите постове беше написал, че автоматичната скоростна кутия черпи информация и от дебитомерите на колата, а единият ми не е наред в момента. Възможно ли е от там да идват проблемите? Възможно ли е да е просто грешка в електрониката?Какво се има предвид под "турбото" и "заключване на турбото" ? За турбините на автомобила ли говорим тук или нещо по скоростната кутия? Възможно ли е проблемите да са в зледствие на неправилно отремонтирани турбини на автомобила? Турбините се омасляват от хидравличното масло, маслото на скоростите или маслото на двигателя? Как се проверява нивото при липса на щека?Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 Заключване на турбината или хидротрансформатора. Това няма нищо общо с турбокомпресорите на двигателя ти.Щом при ръчен режим кутията реагира правилно предполагам нещо шашка електрониката, трябва да се прочетът грешките и да се търси причината. Не отлагай ремонта да не ти излезе скъпо после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 31 Август 2010 Доклад Share Публикувано 31 Август 2010 Благодаря ти! Очаквам и други коментари... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niks76 Публикувано 31 Август 2010 Доклад Share Публикувано 31 Август 2010 наи вероятно като са ти правили мотора са отка4али радиаторите и в момента кутията е с по малко масло отколкото трябва........... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 4 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2010 И аз имам питане за типтроника. Колеги, възможно ли е поправка на селектора на типтроника, защото понякога когато превключвам лоста не ще да превключи. Трябва повторно да го бутна за да превключи на др. предавка.Дайте съвет, и лесно ли се сваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 13 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 Заключване на турбината или хидротрансформатора. Това няма нищо общо с турбокомпресорите на двигателя ти.Щом при ръчен режим кутията реагира правилно предполагам нещо шашка електроникатаКакъв е шансът проблемите и шашкането на електрониката да идват от скапани дебитомери? Питам понеже някъде някой колега беше споменал, че компютъра за скоростите черпи информация и от тях за да изчисли правилната смяна на предавките, а моите и двата са за смяна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 13 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 Има добър шанс - в смисъл не предприемай нищо по скоростите, докато не оправиш проблема с моторната електроника, за да е по сигурно наличието на проблем в скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 Да не би да са закачили неправилно охлаждането на скоростната кутия и тя да вдига по-висока температура примерно. Може да е тръгнал и някой от скоростните датчици вътре в нея или при вадене на мотора да е изтекло част от маслото на кутията и сега нивото да е ниско. Дебитомерите нямат пряка връзка и с подмяната им колата може да стане по - пъргава, но превключването ще остане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 Възможностите явно са много, но от сервиза в който правих колата отказаха да дават каквито и да било диагнози преди да заработел двигателя перфектно, тоест преди да се сменят дебитомерите. Относно пряката връзка на скоростната кутия с тях... Просто бях прочел, че някой колега писа, че компютъра на скоростите не черпил информация от самия двигател, като обороти, мощности и други, а точно от датчици, като дебитомери и други такива... Проблемите с ритането при намаляне и спиране ги прави и когато колата е абсолютно студена, така че не вярвам да е от охлаждането. По-странното е че не ми ги прави тези мизерии постоянно а примерно веднъж на 10-15 спирания/намаляния... При смяна към по-висока предавка, не се усеща нищо притеснително, а при работа с типтроник нещата все още изглеждат добре. Къде в Пловдив мога да отида да ми погледнат кутията без да им потекат лигите при вида на висок клас автомобил? Чувал съм, че най-добре се справят в специализирания сервиз за автоматични кутии на Пенев, но когато съм ходил там преди време ми направи впечатление, че май прекалено много се надуват и не правят нищо друго освен да взимат парите на хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 (Редактирано) Здр. колега iz1kka, искам да ти кажа ,че и мойта кутия прави понякога таквиз номера.Ако има значение, мойто Ауди е А6 2.5тди quattro типтроник. На ваг-а ми показа един единствен път, че не ми заключва турбината, но след изчистване на грешката не ми е показвало грешка. Искам да ти кажа, че бях писъл в една моя тема и исках съвет за проблема но уви.Преди един месец точно преди обслужване на дв. се ровичках в него и бях забравил да закача буксата на дебитомера и с.к. влезна в сервизен режим. След закачането на буксата я закачих на ваг-ком-а да изчистя грешката на дебитомера и точно тогава видях и грешката на с.к. Моя дебитомир също не е в границите "много е слаб вместо 700 дебит на въздуха, ми показва 350-500" и се оказа че е така откак съм купил колата. Не съм го сменял, но скоро ще е.А майстор ми каза също така, че с.к. черпи от "всякъде" инфо. та и аз съм склонен да вярвам, че дв. не работи ли корекно си дава отражение на всичко. Ако отстраниш проблема, моля те пиши. Ако някой друг има някъкво инфо. да сподели. Успех и поздрави. Редактирано 14 Септември 2010 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 Здр. колега iz1kka, искам да ти кажа ,че и мойта кутия прави понякога таквиз номера.Ако има значение, мойто Ауди е А6 2.5тди quattro типтроник. На ваг-а ми показа един единствен път, че не ми заключва турбината, но след изчистване на грешката не ми е показвало грешка. Искам да ти кажа, че бях писъл в една моя тема и исках съвет за проблема но уви.Преди един месец точно преди обслужване на дв. се ровичках в него и бях забравил да закача буксата на дебитомера и с.к. влезна в сервизен режим. След закачането на буксата я закачих на ваг-ком-а да изчистя грешката на дебитомера и точно тогава видях и грешката на с.к. Моя дебитомир също не е в границите "много е слаб вместо 700 дебит на въздуха, ми показва 350-500" и се оказа че е така откак съм купил колата. Не съм го сменял, но скоро ще е.А майстор ми каза също така, че с.к. черпи от "всякъде" инфо. та и аз съм склонен да вярвам, че дв. не работи ли корекно си дава отражение на всичко. Ако отстраниш проблема, моля те пиши. Ако някой друг има някъкво инфо. да сподели. Успех и поздрави.Ако установя по-точно от къде идва проблемът ще ти пиша за да ти помогна с каквото мога. Дано проблемът не се окаже сериозен. Вярвам, че твоята и моята скоростна кутия са доста сходни и бихме могли да сме си от полза. Дано колегите също бъдат все толкова отзивчиви... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 Кутията черпи от компа на мотора "изчислен въртяш момент"(даже го изкарва на единия от каналите).В тоя ред на мисли от сгъбясан дебитомер може да влиза в сервизни режими,да не превключва когато трябва и т.н. неща с управлението.Не виждам обаче как ще доведе до ритане и грешка за незаключен лок-ъп.При мен примерно откакто смених софта(10% повече гориво) на мотора при нагорнище ,натиснат педал на газта и скорост под 180 кутията отваря блокажа на хидротрансформатора ,но не набива грешка(естествено винаги съществува веоятност да го прави от заминал лок-ъп ама знам ли ).Пробвахме в началото и вариант за повече гориво 19-20% но тогава колата на 180 постоянно въртеше предавките 4-5-4-5-4 ,но грешка пак не даваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spoof Публикувано 18 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2010 Имам едно питане - как седи проблема с ползването на автоматик при дърпане на заседнала кола, да кажем - в пясък? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 18 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2010 Ми как слагаш на Д и дърпаш то ако беше толкова лесно да се чупи автомата нямаше да се слага на 50% поне от колите в среден и горе клас.Предполагам е жерлателно да не буксува прекалено но тва е същото и като с ръчка за съединителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 18 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2010 Важното е да няма удари, т.е. не се опитвай да я "лашкаш" с рязко превключване между D и R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Koлеги имам едно наблюдение над автомобила ми още откакто го закупих преди 3-4 месеца, което не мога да определя на какво се дължи!Колата е БМВ Алпина Б10 В8 бензинова с кутия СуичТроник, която е на базата на Стептроника с малко промени!Та като намалявам скоростта, малко преди да спра понякога има едно леко придърпване, все едно слагаш долна предавка на големи обороти и мотора те спира!Нещо подобно е но на много малка скорост стават нещата, примерно 1 секунда преди да спре колата напълно!Все едно набивам изведнъж повече спирачката?Това го прави само при спиране и не всеки път, може би веднъж на 7-8 спирания!В ръчен режим на смяна също понякога го прави. щото въпреки че е ръчен като намалявам тя си сваля предавките надолу и точно преди да спра слага 2ра и понякога придърпва!В движение сменя перфектно както нагоре така и надолу, само когато спирам ги прави тия неща!Човекът от който купих колата ми каза че всичко по скоростите е обслужено и мога да карам спокойно поне 50К км!На какво може да се дължи това придърпване??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Придърпва ти леко понеже автомата сваля предавка надолу. Ако караш много нахъсано автомата (стептроника) се адаптира към стила ти и превключването е една идея по-рязко. пробвай да си караш ларж на извънградско и после влез градско с нормално каране да видиш как кутията веднага ще го забрави тва придърпване Имам питане на твоята като чукнеш в ръчен режим като тръгваш стои ли на втора ако не я свалиш ръчно инъче на моя стептроник като сложа на М1 и бая повече тръгва дори от на S но пък ефекта от придърпванията е по-осезаем особено като автомата сам си сваля от 4-3-2 в ръчен режим при намаляване на скороста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 (Редактирано) Ахам, даже докато свикна с тва, няколко пъти ми зимаха яко старта при разни гонки и после гледам аз съм бил на 2раА и аз нямам S режим!Иначе тва за лежерното каране, не знам, като че ли пак си го прави, верно аз рядко я карам лежерно, ама се е случвало все пак.... Редактирано 20 Септември 2010 от mityo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 1 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2010 Колеги, във връзка с описаните по-горе проблеми пускам грешките, които ми излезнаха от ВагКом (купих си кабел за диагностика):Това са грешки мисля от скоростната кутия:17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred P0741 - 35-00 - - 17114 - Gear Ratio Monitoring: Incorrect Gear Ratio P0730 - 35-10 - - - IntermittentМоля за коментари (Директният превод ми е ясен, но се интересувам от по-задълбочена информация покрай отстраняването на проблемите) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 1 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2010 Втората грешка е "Intermittent", което значи че я няма по време на проверката. Нея може да не я мислиш засега. Първата грешка показва проблем с конвертора или соленоида който го управлява - заседнал е отворен и не предава въртящ момент. А колата в движение ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 3 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2010 Втората грешка е "Intermittent", което значи че я няма по време на проверката. Нея може да не я мислиш засега. Първата грешка показва проблем с конвертора или соленоида който го управлява - заседнал е отворен и не предава въртящ момент. А колата в движение ли е?В движение е колата, но наистина се усеща, че скоростната кутия не работи добре. Малко повече информация за този соленоид или конвертор може ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 3 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2010 Трябва си специализирана диагностика. Иди на сервиз за да проверят соленоидите, ако са в в ред ще трябва да сменяш хидротрансформатора (конвертора), той си е "консуматив", но доста солен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване