Jump to content

Всичко за таблото с уредите


Inkozi

Recommended Posts

Залагам на студена спойка по платката на таблото, в краен случай на патката на самия километраж.

Разглоби си таблото, презапои си всички спойки на посочените места ( внимавай и работи с

маломощен поялник ) и ще се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • Отговори 630
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Използвам на колегата снимката за да питам по нея

- може ли по снимката да ми напишете + и - на всяко гнездо за контролните лампи и на тези за подсветката.

искам да ги заменя с диодни и там трябва да се спазва + и - пък трябва на всяка лампа да го монтирвам и да гледам дали свети и да налучквам - това ще отнеме много време и има голяма вероятност да прецакам нещо от толкова сваляния и качвания на таблото

post-38738-0-78573200-1306161111_thumb.j

post-38738-0-78573200-1306161111_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Демонтаж на Средно Табло на Audi 80 Б4 (таблото с копчетата за вентилаията,)

Първо трябва да се издърпат копчетата на

Редактирано от valentinhan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам снимки как се демонтира средното табло но тъи като ми е за първи път не успях да ги кача във форума. Някои които има повече опит моще да ги качи тук. Ще изпратя *,doc файл с описанията и снимките затова няма да се налага да пише само снимките да се нагласят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте . Имам проблем с километража и скоростометъра.Работи 1-2ч.и след това исключва.Мисля че като загрее повече,тогава го прави

вътре в имаш една зъбчатка много малка.смени я и ще се оправи но трябва да го свалиш първо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демонтаж на средното табло на Audi 80 Б4 92г.

(копчетата за контрола на парното)

ВЪВЕДЕНИЕ

Цялата за тази процедура е да си отремонтирам контролната конзола за вентилацията и по точно копчето 0-1-2-3-4 за контрол на вентилатора. Затова по надолу ще опиша не само демонтажа но и ремонта на това копче.

1.Започвате като махете копчетата за регулиране на вентилацията като ги дърпате силно към вас(може и да си помагате и с права отверка).

bfi1308000001w.jpg

2.Под дясното и ляво копче има винчета тип звезда които задържар пласмасовият панел.

arx1308000084q.jpg

3.Махате 3-те вентилационите решетки най отгоре на таблото като подпъхвате плоска отверка и ги дърпате навън с пръсти за да изпаднат от щипките си (не напъваите много с отверката само леко повдигане е напълно достатачно). Внимаваите да не загубите металните скоби на решетките.

klz1308000172s.jpg

4.С тресчотка и дълък накраиник развъртате 4-рите болта (обозначени са с червено). След което махате 6 винта тип звезда (обозначени са с жълто). Като най долните два от ляво и от дясно са за пепелника (винтовете са по светли на цвят). Останалите 4-ри които се намират над тях крепят контролната конзола за вентилацията.След като ги равъртите хващате здраво и дърпате (СЪВЕТВАМ преди тази процедура да огледате добре за още винтове и всякакви крепежни елементи тъй като това кратко ръководство е предимно за Audi 80 Б4 92г. Напълно е възможно при някои коли да има дребни разлики)

bfi1308000271c.jpg

5.След като сте дръпнали таблото и то е излязло от леглото си погледнете зад него. Трябва да има 2-ва или 3-ри (при мен са 4-ри) куплонга. Хващате ги и ги разклатете от гнездото докато не ги извадите всичките(не се притесняваите че може да ги обърката после ТОВА НЕ МОЖЕ ДА СТАНЕ тъи като всеки куплонг е с определен цвят както мъжкият така и женски. Производителите даже са сложили различни канали в пласмасата на някои от куплонзите за да няма объркване ).

cqs1308000360v.jpg

bwy1308000415y.jpg

viu1308000507l.jpg

6. На снимката по долу е показано цялата контролната конзола на вентилазията с всички кабели и жила по нея. Демонтажа и е елементарен (но изисква малко усилия в теснотията). Пъво е необходимо да освободите кабела от куплонга на климатика и кабела от куплонга на копчето 0-1-2-3-4 за контрол на вентилатора [най лесната задача] (обозначени са с червено). Внимаваите да не счупите захвата им които се намира отстрани на куплонга.След това идва по „тежката” част освобождаване на жилата от гнездата им. Тук вече тряба да се внимава за да не счупите пласмасата. Всяко жило на пласмасовият му държач е обозначен с някакъв цвят за да не се объркат.Моят съвет е преди да ги разкачите да ги снимате за по лесна работа при зглабянето. Следва да завъртите копчетата така че жилата да са в позиция която ще ви позволи по лесна работа с тях (държачите са обозначени с жълто).

jdv1308000579v.jpg

Освобождавате самата прожина от копчето (на долната снимка е очертано с зелено).

bwy1308000650t.jpg

Като всеки държач на жило има опашка с дупка в средата и (както се вижда на тази снимка по долу). Необходимо е само с едната ръка да се издъпа пластината която задържа държача а с другата да се издъпа.

cqs1308000778i.jpg

7. Ето как излежда контролния панел като е освободен от всички кабели и жила(поглед от горе над панела).Аз подмених само медните пластините за копчето на вентилатора [медните пластини от ляво на снимката] (намерих подобни от един стар телевизор лампов с 4-ри канала).

cqs1308000855b.jpg

8.Процедурата за зглабяне е същата но в ОБРАТЕН РЕД.

СЪВЕТ – подреждаите винтовете за да не се губят или останат после ?

Надявам се да съм бил полезен колеги с това кратко и елементарно ръководство.

УСПЕХ

Демонтаж на средното табло на Audi 80 Б4 92г.docx

Демонтаж на средното табло на Audi 80 Б4 92г.docx

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Здравейте колеги ,

имам следния проблем с таблото : уреда за температурата работи когато си пожелае (в повечето време е в почивка) а дори като заработи не си дава много зор. Примерно стига до 70 градуса и си мисли че е 90 (чувам как се включва перката) , някой път пък си седи на 50. Има случаи когато реши че ще работи и показва нормално , но те са редки. В повечето случаи стрелката не мърда. Сменях датчика , но не е от него. По-притеснителното е , че из онези дни стрелката на горивомера реши да почива , но на следващия ден си показваше нормално (а дали е истина - не знам). Чувал съм че стабилизатора на напрежението (онова трикрако нещо на платката) може да прави проблеми , но не знам дали е от него. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и как го е решил - освен със смяна на таблото ;)

Ауди 80 б4 моно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Чувал съм че стабилизатора на напрежението (онова трикрако нещо на платката) може да прави проблеми , но не знам дали е от него. ...

Правилно си се ориентирал, може да му запоиш крачетата в гнездата, за по-добър контакт.

Ако не помогне и това трябва да го смениш, или с втора употреба от някое табло за части,

или с нов, но нов дали ще намериш не знам. Някъде имаше писано във форума за

ползването на някакъв стабилизатор, който при поставяне металната пластина

се пада обратно ( идва отгоре ), но това се лекува с подлагането на необходимия брой шайби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bfi1308000271c.jpg

А отделението отдясно, до копчето за авариини светлини, става въпрос за онова малкото джобче побиращо телефон или кутия цигари. Интересувам се може ли самото "джобче" да се отдели от централната конзола, защото веднъж опитвах, но като че ли е заедно с конзолата и не успях да го сваля. А се получава ужасно дразнещо скърцане и пукане от там, което ме дразни нон стоп по неравен път имам чувството, че между CD-то и него се създава някакво взаимодействие, дето ги издава тия звуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джобчето е захванато за централната конзола с рапидка,

дори май се вижда на снимката.

Част от него е решетката, която държи четирите копчета.

Не е много чуплива, но я имай предвид като дърпаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А рапидката, която го държи да не би да е онова петънце на снимката, което се вижда в дъното на "джоба"? Там ли да я търся или от страни някъде, като извадя копчетата?

Благодаря на колегата Динков за нагледния материал, получих представа как изглежда, че така като го гледам при мен, изобщо немога да хвана кое, с кое излиза и щях да направя някоя щета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно там е където мислиш че е.

Махаш първо капачетата на бутоните, развиваш рапидката и от там лесно ще се ориентираш.

Издърпваш леко към теб и откопчаваш бутоните посредством малка права отвертка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз цялото това нещо го направих без да чета никаде. Разглобих таблото, защото исках да сменя лампите на километражите понеже някои светлинки бяха слаби, а самите лампички някои даже са така зачекнати че не могат да излязат. И след като го зглобих, вече нищо не светеше :zustimm: . Като карам нощем си пускам лампата на тавана в колата да видя с колко карам :zustimm: :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жабката и врътките за парното светят ли ти ? Ако не, значи бушона е заминал. Което е по-добрия вариант.

Ако си подменял с по-силни ламби, може да е заминала някоя писта. Разглобявай и преглеждай внимателно. И аз съм минал по тоя път. zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имам следното питане за трансплантация на таблото с уредите. Значи имам 2 табла:

1. От Б3 1.6 карбуратор 90г. - изрядно, но с часовник, вместо оборотомер.

2. От Б4 2.0 92г. - с оборотомер, но броячите не въртят (двата километража)

Та въпроса ми е може ли да трансплантирам скоростомера барабар с броячите от Б3ката и да го сложа на таблото от Б4 и в крайна сметка да си имам напълно работещо табло с оборотомер? И двете са до 220 ако е от значение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А отделението отдясно, до копчето за авариини светлини, става въпрос за онова малкото джобче побиращо телефон или кутия цигари. Интересувам се може ли самото "джобче" да се отдели от централната конзола, защото веднъж опитвах, но като че ли е заедно с конзолата и не успях да го сваля. А се получава ужасно дразнещо скърцане и пукане от там, което ме дразни нон стоп по неравен път имам чувството, че между CD-то и него се създава някакво взаимодействие, дето ги издава тия звуци.

И аз се опитах да го сваля оделно но се оказа, че не е възможно без да го счупя трябва да се внимава при изваждането. Съжалявам но ще трябва да свалиш зялата кора на таблото и да го огледаш за твоят проблем. Успех :)

Редактирано от valentinhan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Джобчето е заедно с конзолката на която стоят бутоните да. В дъното на тази ниша има винтче. Виж да не е по-дълго от нормалното и да не затяга хубаво нещата. Учудва ме това, че скърца точно там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте Колеги !Имах VDO табло с доста проблемчета и го смених с UN4.Взаимозаменяеми ли са или трябва да си търся VDO.

Става въпрос за доста старо AUDI 80-карбораторно 87 годинал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,заради не работещ километраж разглобих таблото!Кажете ми моя какъв е този елемент и какви стойности трябва да ми показва при измерване,че съм много бос с електрониката!opt1317294159w.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...