itolev Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Ще прелее от капачката няма на къде повече, за износените накладки има друга аларма... А и са почти нови... Сигурно е някоя идиотска букса/жица или датчика в казанчето.. просто ме дразни като пищи иначе ми е все едно. Дано поне се преебе изцяло та да разбер какво е и да не ми пищи през 2 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Извади му буксата да видим дали постоянно ще мрънка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Вероятно е датчика в капачката, откачи го и виж по горната препоръка. Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 И без да е проблемен датчикът като се откачи буксата ще мрънка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Ами ако датчика върти номера свали казанчето и го измий, то е на гумички в спирачната помпа и се сваля лесно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 И без да е проблемен датчикът като се откачи буксата ще мрънка.точно – ако продължи сигнализацията с изключена букса, значи пробата за проблемен датчик е положителна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Ми не можаха да го установят... И на топъл и на студен двигател тестваха налягането и не изпуска. Единствено капачката на казанчето не изпуска (до 1.6 бара са тествали, а трябвало при 1.1 бара). Пушенето вече го няма, като сложих добавката. Като се върна от Румъния ще тестваме налягането в цилиндрите и ако и там няма нищо, вече ще се сваля главата... Днес ходих в едно сервизче да ми направят тест на антифриза с оцветяване или както там се нарича тръбичката дето се оцветява Както и да е, важното е че резултата върна наличие на изгорели газове в охладителната система, което само по себе си означава отваряне на главите Има ли някакъв начин да се разбере коя глава дава проблем или въпрос на късмет коя първо ще се отвори Или в такъв случай се сменят гарнитурите и на двете глави, пък отделно се гледа за пукнатини и т.н.? Също така правилно ли съм разбрал че и двете глави са достъпни без да се сваля двигателя. И естествено, най-важното е каква е средната цена за тази манипулация, защото знам че за подобна услуга цените варират бая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Здрасти, погледнете ЕГР охладителя, да не е пробил...Ремонта като труд ще е около 400-500лв макс.Главите може на място да се свалят, само не може да се извадят буталата на 3-ти и 6-ти цилиндър без да се махне магарето и средния картер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Днес ходих в едно сервизче да ми направят тест на антифриза с оцветяване или както там се нарича тръбичката дето се оцветява Както и да е, важното е че резултата върна наличие на изгорели газове в охладителната система, което само по себе си означава отваряне на главите Има ли някакъв начин да се разбере коя глава дава проблем или въпрос на късмет коя първо ще се отвори Или в такъв случай се сменят гарнитурите и на двете глави, пък отделно се гледа за пукнатини и т.н.? Също така правилно ли съм разбрал че и двете глави са достъпни без да се сваля двигателя. И естествено, най-важното е каква е средната цена за тази манипулация, защото знам че за подобна услуга цените варират бая. Ти нали мери някакви компресии в Порше и там имаше аномалии на определен цилиндър - свали тази глава, където ти бягаше компресията. Смени и обтегача на веригата на въпросната глава, така или иначе ще разглабяш. Сменяш гарнитура и болтове нови... другата глава не я пипаш за момента и караш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 В Порше не тестваха компресията защото ги беше страх да не скъсат свещ... Смисъл трябваше да стане когато имам повече време за евентуални усложнения. Отделно при скъсана свещ искаха да свалят главата, затова реших да не го правя при тях. Сега плана е следния: Първо ще погледнем охладителя на ЕГР-а, дали случайно не ходи там, а след това ще се насочим към главите, като да, първо ще проверя компресията на всички цилиндри и ще тръгнем от там. Що се отнася до аномалията в четвърти цилиндър, в Порше само казаха че дюзата компенсира и ако не било тя, щяло да бъде нещо свързано с компресията на цилиндъра. Обаче имайки на предвид, че като постои колата дълго време без да се пали, пали с повече въртене и на топъл двигател при запалване играят малко оборотите за кратко, то най-вероятно си става дума за пикаеща дюза (или както там е термина ). И нея също ще я мисля в някакъв момент, само като видя на колко ще ми стъпи горното упражнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Оборотите играят заради ЕГР-а и дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Може да ти е пукнат ЕГР-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Може да ти е пукнат ЕГР-а Казаха че му няма нищо, само въпросната тръбичка дето е запушена. Номера 23 на картинката ако не се лъжа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Там има стеснение и се запушва. След някоя година май 2007ма отвора става един, на първите модели са два и са тесни и се запушват супер бързо.Все пак провери ЕГР охладителя, да сваляш глава е много тегав ремонтец... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Там има стеснение и се запушва. След някоя година май 2007ма отвора става един, на първите модели са два и са тесни и се запушват супер бързо.Все пак провери ЕГР охладителя, да сваляш глава е много тегав ремонтец... Точно в Ауди ми предлагаха от новите тръбички. Не ми се занимава да взимам нова защото, така или иначе в някой момент ще го махна ЕГР-а. Иначе да, първото нещо което ще проверят в Понеделник е охладителя на ЕГР-а и после ще продължаваме нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 (Редактирано) Като извадя буксата от датчика на казанчето за спирачната течност нямам абсолютно никаква аларма...Като я върна пак там, си продължава да си вади аларми... Редактирано 11 Юли 2014 от itolev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Явно това е проблема. Може би плаче при затваряне на веригата, а не при отворена такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Някой да има представа дали ревизионната капачка на подкалкника има отделен парт номер и съответно дали се продава отделно, защото по моргите продават целия подкалник... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Продава се отделно, има си парт номер и струва около 10-ина лв. Парт номер нямам, но всеки занимаващ се с авточасти ще може да ти го извади Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Много лесно падат тия капачки. Ръбчето, в което влиза подкалника е плитко и тясно и рядко се хваща здраво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosenirs Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Тази капачка е със номер 4F0 809 967 B . Предполагам за нея става въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Точно за нея иде реч! В Порше Запад ли да я търся? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosenirs Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Може от там ,Ауто Плюс или някой колега от форума който се занимава с авточасти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 (Редактирано) Да попитам, някой знае ли как се запаметява дистанционното за бариера, което е на колата, до плафона, има три копчета?В тези клипове се вижда подробно как става. https://www.youtube.com/watch?v=jLmWzJN5pWg Пробвал съм го и работи перфектно. Поздрави Редактирано 14 Юли 2014 от TMAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnapku Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 Колеги, кажете читаво място за смяна на лагер в София (като изключим Порше)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts